GFquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
ik ga zo maar eens boodschappen doen
Hey DWquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
TrevIk ben straks weer in Zutphen
Ontzettendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey DW![]()
Leuk station he, ik ben nu gewoon lekker thuis
Lekker slimquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik niet. ik had gisteren wel m;n tas in de trein laten liggenVet snel terugrennen en de andere trein in springen.
Ik ben niet gewend 2 tassen mee te slepenquote:
Ah zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend 2 tassen mee te slepen
Oke eigenlijk wle maar dan zit ik meestal alleen in de trein.
ik draag meestal alles bij me op zakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zoik heb er meestal ook maar 1tje bij me. Mocht ik er een 2de bij me hebben dan is die ook niet te missen
wokquote:
boodschappen zijn alweer gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
GF![]()
Die ga ik straks ook nog doen
Het is meer dat ik het bij mij niet in mijn broekzak kan stoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik draag meestal alles bij me op zak
Veel plezierquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
boodschappen zijn alweer gedaan
ik draag vaak combatbroeken dus ruimte zatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het bij mij niet in mijn broekzak kan stoppen
Maar als nog niet groot genoeg voor een laptop of slaapzak+luchtbedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik draag vaak combatbroeken dus ruimte zat
sterk puntquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als nog niet groot genoeg voor een laptop of slaapzak+luchtbed
nee okee maar dan heb ik ook wel een schoudertas voor of een reistasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als nog niet groot genoeg voor een laptop of slaapzak+luchtbed
Dus niet altijd alles in je zakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee okee maar dan heb ik ook wel een schoudertas voor of een reistas
nee okee dan niet maar verder dingen zoals telefoon sleutels roken en portemonee draag ik altijd bij mequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus niet altijd alles in je zak
Dat ik dus ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee okee dan niet maar verder dingen zoals telefoon sleutels roken en portemonee draag ik altijd bij me
Idem hier, met uitzondering van de rookwaren, aangezien ik niet rookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee okee dan niet maar verder dingen zoals telefoon sleutels roken en portemonee draag ik altijd bij me
TMIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |