is die dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan ik hier klagen dat KLB dicht is?
gfquote:
niet te hopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Hoe is het met jouw toko? Ook failliet aan het gaan?
Dat weet ik niet want ik weet niet waar ik klaar voor moet zijnquote:
wokquote:
lees je wel mijn vakantie tips?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Eindelijk een dag
Eindelijk een dag, zoals het moet
Alleen als ik ze ziequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
Heb je een probaat middel tegen een week regen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
kan iemand panda even klaar maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:21 schreef Panda72 het volgende:
Alles leuk en aardig maar ik weet nog steeds niet waar ik klaar voor moet zijn
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan iemand panda even klaar maken?
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Stroomstoring op werkGeen werk
Geen koffie
![]()
![]()
Knap dat je dat op afstand kanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.
* Dr_Flash is de beroerdste niet
Suikertaartjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te kleinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik hoef ook niet alles, maar ik MOET koffiequote:
Sorry, WIE is er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |