Ik ben ook zo benieuwd! Ook idd naar de naam van Tico's meid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaa doen!! ik ben heel benieuwd naar jouw meisjeen vooral naar de naam
en ook naar t kindje van Cantare, ik denk nog steeds dat je een meisje aan t bakken bent cantare

Nu maar hopen dat dat morgen nog steeds zo is!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is mijn mennekeClaudia krijgt een meisje
![]()

Ik heb het beide keren gehad. De vorige zwangerschap had ik het een week lang. Het was geen helder rood bloed, maar het was wel net verontrustend genoeg om elke keer met een knoop in m'n maag naar het toilet te gaan. Deze keer heb ik het maar één keer een heel klein beetje gehad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:26 schreef J-net het volgende:
Heb beetje stress vandaag; had vanochtend en net een klein beetje bruin slijmverlies. Tis niet rood, het is niet de hele dag. Maar ja toch wel stress.
Heb op 1 september de echo. K kijk er naar uit. Durf nu helemaal geen zwangerschapsbroek meer te bestellen. Eerst maar zien dat het goed is.

Wij hadden een granitovloer en dat was echt een ramp. Er kwamen vieze, bruine plekken in en als ik er agressief spul op gooide dan sloeg het dof wit uit. Je moet met zulke vloeren inderdaad héél voorzichtig zijn. Ik geloof dat groene zeep prima is voor zo'n vloer. (Daar waste ik vroeger mijn pony mee, maar ik kon het spul nergens in de winkels vinden toen ik er recentelijk naar zocht.)quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:10 schreef ymme het volgende:
En die tip van de badkamer, super! Maar nu is het zo dat wij natuurstenen op de badkamer hebben (als vloer). Nooit doen! Kan nergens tegen! Slaan wit uit van schoonmaakmiddelen behalve allesreiniger volgens mij. Ik baal daar zo van, want ik houd van bleek enzo. Maakt zo lekker schoon!

albert heijn heeft .. van driehoek als ik me niet vergis.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hadden een granitovloer en dat was echt een ramp. Er kwamen vieze, bruine plekken in en als ik er agressief spul op gooide dan sloeg het dof wit uit. Je moet met zulke vloeren inderdaad héél voorzichtig zijn. Ik geloof dat groene zeep prima is voor zo'n vloer. (Daar waste ik vroeger mijn pony mee, maar ik kon het spul nergens in de winkels vinden toen ik er recentelijk naar zocht.)

heb je morgen het SEO? spannend!quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dat morgen nog steeds zo is!

Same here. En ik merk dat mijn bekkenbodem zwakker aan het worden is. Ik ga er morgen wel even naar vragen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb trouwens wel sinds een paar weken het idee dat het litteken van mn knip weer gevoeliger wordt.

Ja dat denk ik ook, maar ik vind het gek dat het precies op 1 plek is, ik kan het zo aanwijzen het is niet het hele litteken zeg maar. (en das een behoorlijk eindquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Ticootje het volgende:
Huup, bij mij trekt m'n litteken ook af en toe. Jij bent gefiguurknipt van onder, zou het de doorbloeding kunnen zijn die het nu gevoelig maakt?

De baby is heel rustig. Mijn buik voelt een beetje raar maar kan niet echt zeggen wat er dan raar is. Maar geen wee te bekennen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Is het helemaal rustig bij jou cantare? Mijn kleine is wel flink actief. Maar verder niets wat op weeën lijkt.

Bij Jan had ik geluk, hij kreeg toen net een nieuwe baan, en toen hij vertelde dat ik net moest bevallen rond die tijd ging hij gewoon een week later aan t werk. (contract ging ook een week later in). Ik zag toen ook heel erg op om ineens van man thuis + kraamhulp naar helemaal niets te gaan, maar ik heb toen twee dagen extra kraamzorg gekregen. Kweet niet hoe zijn baas nu reageert, maar hij zal wrs. gewoon een week vrij krijgen denk ik. Hij zit in de bouw/grondwerker, dus kan wat makkelijker vrij krijgen dan bv. de man van Huup ...quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cantare het volgende:
Oh, gewoon even nieuwsgierig: wat doen jullie partners de tijd na de bevalling? Nemen ze nog extra vrij, en zo ja wanneer en hoe lang?

Mijn vriend had de vorige keer een week vrijgenomen en werkte daarna niet fulltime (hij werkt als freelancer dus hij kan zelf bepalen hoeveel 'klussen' hij heeft). Ik denk dat we dat deze keer niet echt anders gaan doen. We zitten er wel over te denken om hem langer 'vakantie' op te laten nemen omdat Ivan er ook nu ook is, maar het lijkt me voor hem ook wel lekker om aan het werk te blijven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Cantare het volgende:
Oh, gewoon even nieuwsgierig: wat doen jullie partners de tijd na de bevalling? Nemen ze nog extra vrij, en zo ja wanneer en hoe lang?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |