abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85568854
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee joh!

t gaat over de geboorte van een schone badkamer *O* :P
Ik kan mijn vriendje weer zien als hij staat te douchen! *O*

Fantastische tip, Ticootje. Ik kreeg het er zo af!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85568923
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vind ik ook een goeie tip, ik ga het morgen denk ik ff proberen! Had pas de douchecabine schoongemaakt met Ajax badkamerreiniger maar het bleef hartstikke dof/streperig. -O- Daar kan ik echt sjagerijnig van worden. Is het nog nat dan lijkt het hartstikke glanzend en schoon, kom je later binnen, is het opgedroogd, ziet het er nog niet uit! }:|
pi_85568967
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
en nou niet steeds staan gluren in de badkamer hè :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:28:18 #229
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85569948
Het is een microfibre handschoen

En daarmee maak ik mn badkamer schoon eerst met antikal (werkt super) en daarna met dreft (om te voorkomen dat zuur op mn tegels en kranen inbijt)
Ach je investeert tijd en dan heb je ook wat ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85570260
Ik heb echt helemaal geen last van poetswoede gehad bij Amélie, iedereen zei het tegen me van oh ja, wacht maar, straks móet je dweilen en chloorsnuiven enz enz. Nouja goed, ik wacht er nog steeds op zeg maar :')

En nu ook weer, ik voel echt totaal de drang niet om schoon te maken. Heb net wel de badkamer flink gedaan en morgen de keuken en wc, maar das eerlijk gezegd meer omdat we woensdag Amélie's verjaardag vieren en dan heel veel visite over de vloer krijgen :P (en zaterdag nog een keer veel visite). Mn huis is verder heus schoon hoor, maar die echte drang tot poetsen heb k helemaal niet :N

Wél last van nesteldrang in de zin van, kamertje klaar willen hebben, kleertjes kopen/spulletjes kopen voor de baby, dat soort werk. Dat had ik bij Amélie en dat heb k nu ook weer.

Toen ik het aan mn moeder vertelde moest ze lachen, zij wacht ook nog steeds op de poetswoede die ze gehad zou moeten hebben van haar 3 kinderen :P Blijkbaar zit zoiets in je of niet. :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85570316
ohja en wat ik dus wel irritant vind is dat als ik dan wel een keer aan het stofzuigen ben dat dan iedereen staat van zie je wel!! poetswoede!!! nesteldrang!!! HORMONEN!!!!!
:')

soms hè... heel soms...
moet er ook wel es gewoon gestofzuigd (stof gezogen whuteva) worden, ik stel het zolang mogelijk uit maarja :P
maar als je zwanger bent heet dat dan gelijk hormonaal enzo :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85571120
Oh ja, dat vind ik ook heel irritant Huup...

Bij mij is die poetsdrang ook gewoon niet aanwezig en ik verwacht ook niet dat 'ie nog gaat komen. Manlief is nu het hele huis aan het stofzuigen terwijl ik met de laptop op de bank zit... :')
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:08:51 #233
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85571168
K heb die poetswoede van badkamer al sinds de badkamer verbouwd is.
Maar ben pas 7 weken dus kan nu nog niet zeggen dat t nesteldrang is hihihi maar kan wel begrijpen dat het tegen het einde is als iedereen dat zegt.
pi_85571285
Poetswoede...

geschikt
niet geschikt

:+

De meneer is de perfectionist in huis.

Fannetje, pas bij de derde echo? Ik was gisteren al bijna uit elkaar geklapt van spanning :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85571329
Ik krijg altijd de indruk als ik het zo lees dat het wat poetsdrang betreft echt alles of niets is, ofwel mensen merken helemaal niets van een poetsdrang ofwel er móet iedere dag met chloor geboend worden (of iets anders :P) en dat soort dingen, ik hoor eigenlijk nooit van een middenweg :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:14:39 #236
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85571355
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb echt helemaal geen last van poetswoede gehad bij Amélie, iedereen zei het tegen me van oh ja, wacht maar, straks móet je dweilen en chloorsnuiven enz enz. Nouja goed, ik wacht er nog steeds op zeg maar :')

En nu ook weer, ik voel echt totaal de drang niet om schoon te maken. Heb net wel de badkamer flink gedaan en morgen de keuken en wc, maar das eerlijk gezegd meer omdat we woensdag Amélie's verjaardag vieren en dan heel veel visite over de vloer krijgen :P (en zaterdag nog een keer veel visite). Mn huis is verder heus schoon hoor, maar die echte drang tot poetsen heb k helemaal niet :N

Wél last van nesteldrang in de zin van, kamertje klaar willen hebben, kleertjes kopen/spulletjes kopen voor de baby, dat soort werk. Dat had ik bij Amélie en dat heb k nu ook weer.

Toen ik het aan mn moeder vertelde moest ze lachen, zij wacht ook nog steeds op de poetswoede die ze gehad zou moeten hebben van haar 3 kinderen :P Blijkbaar zit zoiets in je of niet. :D
Mijn zus had plaatsvervangende poetswoede. Zij poetste mijn huis ^O^
Ikzelf had was-woede: Wilde bijna elke dag wel een was draaien. Nu moet ik elke dag wel een was draaien :') !
pi_85571379
Nou, bij de 20 weken echo was het wel te zien hoor (anders was ik vast ook uit elkaar geklapt, ik was zoooo nieuwsgierig :D), maar op het moment dat ze het op beeld wilde vastleggen, voor een fotootje, draaide mevrouw zich weer zo dat het niet te zien was. En op de groei echo bij 26 weken precies hetzelfde verhaal. Pas bij de groei echo met 32 weken kon ze het beeld laten bevriezen met de schaamlippen in beeld :)
pi_85572619
Is het nu uiteindelijk met die blauwe wc eend gelukt Claudia?
En ik heb wel alleen maar af en toe last van nesteldrang, dus een middenweg kan toch wel ;) Maar meestal heb ik gewoon te weinig energie om er echt aan toe te geven en werkt het alleen maar frustrerend -O-

Morgen ben ik gewoon 36 weken. Eerder dacht ik elke keer: OMG! Ben ik al zo ver?? En nu denk ik: pff, 36, waarom schiet het niet wat meer op :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:05:22 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85573017
Tessie, je bent gewoon al bijna aan de beurt :o
Wow, in mijn beleving is jouw zwangerschap echt supersnel gegaan! Maar ja, ik ben dan ook niet degene die zwanger is ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_85574659
Ja, het is gelukt met de blauwe wc-eend, terwijl het met Antikal en bleek niet gelukt was. (En ook niet met Muscle, Cif, Driehoek en een plamuurmes. :') )

Ik heb trouwens niet meer opruim- of schoonmaakwoede dan anders. Ik ben best een neatfreak. Ik geloof dat ik me tijdens de zwangerschap sowieso niet anders voel dan normaal. Ja, natuurlijk ben ik bijvoorbeeld gauwer moe en daar kan ik gefrustreerd van raken, maar die frustratie is niet hormonaal ingegeven of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:26:36 #241
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85575232
Heb beetje stress vandaag; had vanochtend en net een klein beetje bruin slijmverlies. Tis niet rood, het is niet de hele dag. Maar ja toch wel stress.
Heb op 1 september de echo. K kijk er naar uit. Durf nu helemaal geen zwangerschapsbroek meer te bestellen. Eerst maar zien dat het goed is.
pi_85575299
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:26 schreef J-net het volgende:
Heb beetje stress vandaag; had vanochtend en net een klein beetje bruin slijmverlies. Tis niet rood, het is niet de hele dag. Maar ja toch wel stress.
Heb op 1 september de echo. K kijk er naar uit. Durf nu helemaal geen zwangerschapsbroek meer te bestellen. Eerst maar zien dat het goed is.
Heb je sex gehad? De boel is natuurlijk wat beter doorbloed, dus misschien gewoon een adertje wat gesprongen is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85575821
Nog geen weeen/baby's? Jammer.... :)
J-net...niet te druk maken, tis vast niks. :*
Tessie ook al bijna aan de beurt..spannend!
Claudia! Wat een duidelijk mannetje! Goeie foto....
Wij hadden ook zo'n duidelijk beeld. Kon niet missen!
Back in business.
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:07:50 #244
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85576371
Thanks, anderhalve dag terug seks gehad. Dus daar inderdaad aan gerelateerd denk ik. Tis gewoon dan ffies alles bij elkaar. Schoonzusje logeert hier, dus we kunnen t er niet over hebben met elkaar.
En ja t geeft ffies stress.
Als t fout gaat gaat t fout dat weet ik wel, maar ja ... liever niet.
pi_85576907
Vervelend J-net, wat tico zegt, kans is groot dat het van de sex komt, maar je krijgt er idd wel even flink de zenuwen van -O- :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85576941
Cantare, het is heel 2010 om op de uitgerekende datum te bevallen!!! Dusse... Zullen we dan maar vannacht?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85577051
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, het is heel 2010 om op de uitgerekende datum te bevallen!!! Dusse... Zullen we dan maar vannacht?
Ja doen! Datumtwins! *O*
Back in business.
pi_85577076
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Ticootje het volgende:
jaaaaaa doen!! ik ben heel benieuwd naar jouw meisje O+ en vooral naar de naam :D
en ook naar t kindje van Cantare, ik denk nog steeds dat je een meisje aan t bakken bent cantare :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85577204
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen weeen/baby's? Jammer.... :)
J-net...niet te druk maken, tis vast niks. :*
Tessie ook al bijna aan de beurt..spannend!
Claudia! Wat een duidelijk mannetje! Goeie foto....
Wij hadden ook zo'n duidelijk beeld. Kon niet missen!
Het is mijn menneke ;) Claudia krijgt een meisje :D

Tessie, ik ben het eens met kersjes. Jouw zwangerschap gaat in mijn ogen heel snel. Die stomme vermoeidheid is hier ook niet onbekend en het is gewoon prut :*
The way you rock'n'roll
pi_85577252
Ik ben wel benieuwd welke naam Tico nou heel lang had staan en welke het nu op het laatste moment nog is geworden. Vannacht lijkt me een goed plan om te werpen!
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')