Ik kan mijn vriendje weer zien als hij staat te douchen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee joh!
t gaat over de geboorte van een schone badkamer![]()
Vind ik ook een goeie tip, ik ga het morgen denk ik ff proberen! Had pas de douchecabine schoongemaakt met Ajax badkamerreiniger maar het bleef hartstikke dof/streperig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan mijn vriendje weer zien als hij staat te douchen!![]()
Fantastische tip, Ticootje. Ik kreeg het er zo af!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan mijn vriendje weer zien als hij staat te douchen!![]()
Fantastische tip, Ticootje. Ik kreeg het er zo af!
Mijn zus had plaatsvervangende poetswoede. Zij poetste mijn huisquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:38 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb echt helemaal geen last van poetswoede gehad bij Amélie, iedereen zei het tegen me van oh ja, wacht maar, straks móet je dweilen en chloorsnuiven enz enz. Nouja goed, ik wacht er nog steeds op zeg maar![]()
En nu ook weer, ik voel echt totaal de drang niet om schoon te maken. Heb net wel de badkamer flink gedaan en morgen de keuken en wc, maar das eerlijk gezegd meer omdat we woensdag Amélie's verjaardag vieren en dan heel veel visite over de vloer krijgen(en zaterdag nog een keer veel visite). Mn huis is verder heus schoon hoor, maar die echte drang tot poetsen heb k helemaal niet
Wél last van nesteldrang in de zin van, kamertje klaar willen hebben, kleertjes kopen/spulletjes kopen voor de baby, dat soort werk. Dat had ik bij Amélie en dat heb k nu ook weer.
Toen ik het aan mn moeder vertelde moest ze lachen, zij wacht ook nog steeds op de poetswoede die ze gehad zou moeten hebben van haar 3 kinderenBlijkbaar zit zoiets in je of niet.
Heb je sex gehad? De boel is natuurlijk wat beter doorbloed, dus misschien gewoon een adertje wat gesprongen is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:26 schreef J-net het volgende:
Heb beetje stress vandaag; had vanochtend en net een klein beetje bruin slijmverlies. Tis niet rood, het is niet de hele dag. Maar ja toch wel stress.
Heb op 1 september de echo. K kijk er naar uit. Durf nu helemaal geen zwangerschapsbroek meer te bestellen. Eerst maar zien dat het goed is.
Ja doen! Datumtwins!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, het is heel 2010 om op de uitgerekende datum te bevallen!!! Dusse... Zullen we dan maar vannacht?
jaaaaaa doen!! ik ben heel benieuwd naar jouw meisjequote:Op zondag 22 augustus 2010 18:25 schreef Ticootje het volgende:
Cantare, het is heel 2010 om op de uitgerekende datum te bevallen!!! Dusse... Zullen we dan maar vannacht?
Het is mijn mennekequote:Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef Shirley het volgende:
Nog geen weeen/baby's? Jammer....
J-net...niet te druk maken, tis vast niks.
Tessie ook al bijna aan de beurt..spannend!
Claudia! Wat een duidelijk mannetje! Goeie foto....
Wij hadden ook zo'n duidelijk beeld. Kon niet missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |