abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85468963
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Ewelina het volgende:
Mijn corporatie is anders behoorlijk flexibel daarin :)
nou, dan heb je geluk :)
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
én nog een sollicitatie de deur uit :%
antwoord *O*

vacature is al vervuld -O-
Ja doei.
pi_85469021
-O- -O- -O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85469543
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Aahhhhh O+

Tetanusspuit zit er inmiddels in dus hij zal niet doodgaan aan een half vingertopje. Crisis afgewend! *O*

En Razz :') !

Ik ga kipfiletjes grillen voor de sloa :9

Oh en ik heb net een oliebol gehad. *O*
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:53:21 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85469602
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:

Oh en ik heb net een oliebol gehad. *O*
Ja, nou heb ik trek in pepernoten! :(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85469677
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, nou heb ik trek in pepernoten! :(
Nu heb ik trek in allebei! :( :P
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:57:32 #206
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85469751
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:55 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nu heb ik trek in allebei! :( :P
nu heb ik trek in chocoladepepernoten :( over 2,5 maand zullen ze al wel weer te koop zijn denk ik *O*
pi_85469765
Ik heb nog meer oliebollen. Het is hier feestweek (dus oliebollenkraam) en ze waren in de aanbieding per 10 dus toen moest ik een hele zak. :@

Zou je die kunnen invriezen?
pi_85469826
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:57 schreef Noukjee het volgende:

[..]

nu heb ik trek in chocoladepepernoten :( over 2,5 maand zullen ze al wel weer te koop zijn denk ik *O*
:9~ Choco kruidnootjes...

Geen idee of je ze kunt invriezen MiMu.. ik denk dat ze dan niet echt lekker blijven hoor.. :N
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:02:56 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85469953
Volgens Koopmans kan het MiMu!

quote:
Kun je oliebollen bakken en ze invriezen?
Ja, dat kan. De oliebollen blijven ongeveer 2 maanden goed. Als je ze wilt eten: eerst ontdooien en daarna verwarmen.
Bron: http://www.koopmans.com/c(...)e-vragen/oliebollen/
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85470004
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens Koopmans kan het MiMu!
[..]

Bron: http://www.koopmans.com/c(...)e-vragen/oliebollen/
Oh tof! ^O^

Ik gok dat de pepernoten over een week of drie in de winkel liggen. oO<
pi_85470044
argh!

leer het verschil eens!

Kruidnoten!

Pepernoten!
Ja doei.
pi_85470098
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje van gisteren:

O: boterham met banaan, melk
T: cola
L: broodje hamburger (wezen lunchen met een vriendin)

Oh, woonde er hier niet iemand in Sittard? Ben gisteren bij dat Australische restaurant wezen lunchen. Überlekkere burgers <3

Bij Down Under? :D Ben ik laatst met vriendinnen gaan eten, was idd erg lekker (we hadden geen burgers, wel carpaccio en ceasarsalade en witte chocomousse, mmmmm)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85470203
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:07 schreef neen het volgende:
Over douchen gesproken, ik stap net de deur uit echt live uit bed. (ik lag net nog in bed natuurlijk) en ik ben dus geen ochtendmens. Loopt er zo'n vrouw naar beneden, echt 2x kijken. Is het de moeder van m'n nieuwe huisgenoot die blijkbaar bezig zijn :')
Begint de naam van je nieuwe huisgenoot met een M? Mijn neefje heeft een kamer in Arnhem en ze zijn er vandaag heen, vandaar :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 13:10:02 #214
70532 loveli
N
pi_85470207
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan best goed verdienen als ik aan de telefoon ga hijgen of geile smsjes verstuur :')
Misschien dat hijgen aardig verdient, maar ik meen me te herinneren van een voormalig slankie dat sms-en tegenviel.
crap in = crap out
pi_85470240
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien dat hijgen aardig verdient, maar ik meen me te herinneren van een voormalig slankie dat sms-en tegenviel.
webcammen was de beste bijverdienste, maar ja, helaas, geen webcam :')

het was wel een nette en mooie site overigens :') niet zo schreeuwerig.. had ook pas na het lezen door op welke vacature ik had geklikt :')

Het had iets in de titel met 'thuis werken en goed verdienen' ofzo :')!
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 13:12:31 #216
70532 loveli
N
pi_85470284
Is er geen Ikea in de buurt? Daar hebben ze ook veel ochtendwerk. Daarbij krijg je korting op alles en een heel fatsoenlijk kerstpakket.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:12:58 #217
236335 neen
schone schijn
pi_85470299
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
argh!

leer het verschil eens!

Kruidnoten!
[ afbeelding ]

Pepernoten!
[ afbeelding ]
Ja, die kruidnoten zijn al gesignaleerd in een folder las ik dus nog een week of 3 tot we de pepernoten spotten.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:37:25 #218
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85471249
Over een week of 3 al :{w :{w dat vind ik dan ook wel weer een beetje te ver gaan.. damn! Zal wel weer lekker veel snaaien worden :%

En die pepernoten zien er ranzig uit! Heb ze nog nooit gehad overigens. Maar ik hou het dan wel bij KRUIDnoten
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:40:16 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85471343
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef Razztwizzle het volgende:
LadyBlack, die ABBA magneet _O- moet je 'm wel Magnetha noemen hè.
OMG _O- als ik het onthoud ga ik dat echt doen :')
pi_85471403
O+ pepernoten O+ mits lekker zacht :9
Ja doei.
pi_85472351
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nou, dan heb je geluk :)
[..]

Ja, ik heb mazzel dat ik hier terecht ben gekomen. Goed salaris, flexibel en leuke collega's. Ook goede doorgroeimogelijkheden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85473031
:W Mag ik jullie advies over iets?

Ik ben zondagavond gebeten door een insect, weet niet welke want ik had het pas door toen ik de plek zag. Het zit net boven mijn enkel en zag er op zondag uit als een muggenbult. Inmiddels is het uitgegroeid tot formaatje bierviltje, heeft een paars/rode kleur én.. ik heb er last van met lopen -O- Als ik stilzit voel ik het (sinds vandaag) ook een klein beetje zeuren, maar als ik opsta loop ik de eerste paar passen te strompelen. Daarna gaat het wel weer.

Heb m'n huisarts een e-mail gestuurd maar dat gaat me eigenlijk niet snel genoeg :@ Zal ik bellen? En zo ja, wacht ik dan tot morgen of bel ik nu?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85473171
bellen ^O^
Ja doei.
pi_85473198
Nu bellen ja ^O^
pi_85473209
Ik voel me eigenlijk zo'n aansteller, het is maar een beet :') En heb ook éigenlijk geen tijd om naar de huisarts te gaan _O-

Maar ik bel morgenochtend wel even :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85473232
Officieel moet je eigenlijk voor elf uur bellen, dus dat houdt me nu een beetje tegen.
pi_85473306
Ik zou echt nu wel even bellen hoor. Misschien word het nog wel erger? Kan je helemaal niet meer lopen -O-
pi_85473311
/care

jij hebt er last van!
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 14:33:20 #229
70532 loveli
N
pi_85473339
Je mag wachten tot 'ie naar formaat pannekoek is gegroeid.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:36:15 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85473459
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Awww!

Ik heb hier net om zitten gniffelen:

[ afbeelding ]
Haha :D. Wat een streek.

Ik zat vandaag ook m'n telefoonboek op m'n foon weer eens door te bladeren en er zaten toch zeker 5 namen tussen waarvan ik echt dacht: Wie? :? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85473566
zo, ik ga misschien gewoon bij de AH achter de kassa zitten ^O^
ga straks een formulier ophalen. Het verdient opzich prima :9 en ze zoeken mensen voor doordeweeks overdag ^O^ dichtbij de uni, dichtbij de sportschool...

helemaal zo gek nog niet. En ze werken met roosters voor 2 weken geloof ik :9 dus da's ook gunstig!
Ja doei.
pi_85473662
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
ga straks een formulier ophalen. Het verdient opzich prima :9 en ze zoeken mensen voor doordeweeks overdag ^O^ dichtbij de uni, dichtbij de sportschool...

helemaal zo gek nog niet. En ze werken met roosters voor 2 weken geloof ik :9 dus da's ook gunstig!
Dat klinkt inderdaad zo gek nog niet! :) *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:41:04 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85473690
Hahaha, die spoiler van Razz! Ge-wel-dig! :D.

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan best goed verdienen als ik aan de telefoon ga hijgen of geile smsjes verstuur :')
Dat vertelde ik net ook aan mijn moeder, maar die vond het maar niks :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_85473790
Het is gewoon even iets wat ik wilde voorleggen, ik vind de scheidslijn tussen aanstellen en 'er is echt wat' nogal moeilijk te zoeken in deze. Voor mij dan.
pi_85473820
Ik zou je been er afhakken, je hebt er toch twee!
pi_85473863
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:32 schreef Swietje het volgende:
Ik zou echt nu wel even bellen hoor. Misschien word het nog wel erger? Kan je helemaal niet meer lopen -O-
Jawel joh, het is alleen na het opstaan even lastig. ^O^

Maargoed, mijn vraag is niet voor dit topic natuurlijk.
pi_85473911
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:43 schreef Goodbye het volgende:
Het is gewoon even iets wat ik wilde voorleggen, ik vind de scheidslijn tussen aanstellen en 'er is echt wat' nogal moeilijk te zoeken in deze. Voor mij dan.
Waarom zou je je aanstellen als je hiervoor de huisarts belt? Dat die plek groter is geworden en pijnlijk, dat is niet echt een goed teken hoor...
pi_85473940
aanstellen is meteen naar de eerste hulp gaan ;)
Ja doei.
pi_85473942
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jawel joh, het is alleen na het opstaan even lastig. ^O^

Maargoed, mijn vraag is niet voor dit topic natuurlijk.
Ja nu, tot dat ding een pannenkoekenformaat aanneemt :P
pi_85473971
Ik heb soms ook een grote bult, je ziet denk ik zelf het beste of.hij echt raar is
pi_85473992
True, true. Ik ga even bellen. :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:46:41 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85473994
Net even de tip van P.F. bekeken (Linq) en ze hebben iets wat ik wel zou willen doen, maar het is in Amersfoort :(.

http://www.linq.nl/talent(...)erker-mailteam_.html

Maar zoiets kan ik wel doen :Y. Een soort klantenservice, maar dan alleen e-mail. Beetje jammer dat het meestal óf alleen telefonisch of 50/50 is ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_85474181
Nou, ik heb even gebeld en volgens de praktijkassistente kan ik niks anders doen dan het koelen. 's Avonds dat dan maar doen :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:00:04 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85474515
Hopelijk istie snel weg, GeeBee! En anders meteen weer bellen ;)

Planningslijstje:

O: volkorenbroodkaastosti
T: halve reep chocola met hazelnoten oO<
L: meloen met parmaham
T: wortels
D: pizza bolzano oO<

S wordt fitness of zumba methinks, ik denk fitness want dat heb ik al een tijd niet gedaan, al is Zumba natuurlijk leuker. Oh en denksport = paper schrijven :') Maar daar word ik niet dunner van :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85474776
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Net even de tip van P.F. bekeken (Linq) en ze hebben iets wat ik wel zou willen doen, maar het is in Amersfoort :(.

Maar zoiets kan ik wel doen :Y. Een soort klantenservice, maar dan alleen e-mail. Beetje jammer dat het meestal óf alleen telefonisch of 50/50 is ;(.
Ik heb anderhalf jaar op alleen backoffice gewerkt. Dus alleen e-mail en brieven. Het kán dus wel, hangt alleen een beetje van de organisatie af. Bij ons hielden ze het strikt gescheiden.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:07:56 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85474859
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb anderhalf jaar op alleen backoffice gewerkt. Dus alleen e-mail en brieven. Het kán dus wel, hangt alleen een beetje van de organisatie af. Bij ons hielden ze het strikt gescheiden.
Kan ik dus beter op back office zoeken? Echt alle vacatures die ik tegenkom gaan over telefonisch contact of 50/50 en ik heb idd ook wel gehoord van mensen die op alleen een mailafdeling zaten.
Niet meer actief op Fok!
pi_85474939
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan ik dus beter op back office zoeken? Echt alle vacatures die ik tegenkom gaan over telefonisch contact of 50/50 en ik heb idd ook wel gehoord van mensen die op alleen een mailafdeling zaten.
Ik denk dat dat wel slimmer is. Bij mij op de afdeling zat ook iemand die slechthorend is. En op de frontoffice zat iemand die blind is, vraag me niet hoe hij werkte, dat scherm zag er echt vet maf uit :D

Ik zou bijna een linkje geven met mijn vorige werkgever, maar die zit in Amsterdam, dus daar heb je niet zoveel aan :P
pi_85475007
jeetje, nu hoop ik echt dat ik bij de Ah aan de slag kan... :')
Ja doei.
pi_85475061
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat dan?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:13:04 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85475080
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezo? :).

Het is echt lastig zoeken. Er zijn zóveel vacaturesites en ik weet niet goed welke trefwoorden ik moet gebruiken etc etc :').

Ik ga Nachtwacht gewoon een baan in de Randstad aansmeren en dan lekker mee verhuizen }) . Áls ik nu al iets vind, dan is het weer in de Randstad.
Niet meer actief op Fok!
pi_85475131
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo? :).

Het is echt lastig zoeken. Er zijn zóveel vacaturesites en ik weet niet goed welke trefwoorden ik moet gebruiken etc etc :').

Ik ga Nachtwacht gewoon een baan in de Randstad aansmeren en dan lekker mee verhuizen }) . Áls ik nu al iets vind, dan is het weer in de Randstad.
Zoeken op sites van bedrijven in Groningen, misschien werkt dat? Het is wel erg lastig, ja. -O-
pi_85475164
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:

Kan je bij dergelijke vacatures niet mailen en je situatie uitleggen? En dan aan het eind vragen of je toch zou mogen solliciteren? Misschien is er in veel gevallen wel een mouw aan te passen. Niet geschoten enzo... ;)
In mijn functie ís er wel telefonisch verkeer, maar 95% gaat via e-mail. En over het algemeen zijn we met meerdere collegae (vandaag toevallig niet) en kan iemand anders dus altijd opnemen. Ik denk dat het voor ons geen obstakel zou zijn als een geschikte kandidaat aangeeft slechthorend te zijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:17:34 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85475293
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel slimmer is. Bij mij op de afdeling zat ook iemand die slechthorend is. En op de frontoffice zat iemand die blind is, vraag me niet hoe hij werkte, dat scherm zag er echt vet maf uit :D
Waarschijnlijk met een brailleleesregel en/of spraaksoftware ;).
pi_85475389
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarschijnlijk met een brailleleesregel en/of spraaksoftware ;).
Ja, er zat vast wel één of andere logica in, maar ik zag dan een zwart scherm met één witte letter en dat verschoof wat en dergelijk. Hoe hij dan met de vaste systemen moet werken? Maar goed, zolang hij maar weet wat hij moet doen :P
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:20:40 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85475461
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kan je bij dergelijke vacatures niet mailen en je situatie uitleggen? En dan aan het eind vragen of je toch zou mogen solliciteren? Misschien is er in veel gevallen wel een mouw aan te passen. Niet geschoten enzo... ;)
In mijn functie ís er wel telefonisch verkeer, maar 95% gaat via e-mail. En over het algemeen zijn we met meerdere collegae (vandaag toevallig niet) en kan iemand anders dus altijd opnemen. Ik denk dat het voor ons geen obstakel zou zijn als een geschikte kandidaat aangeeft slechthorend te zijn.
Ja, dat is wel een goede tip inderdaad :). Probleem is alleen een beetje dat het contact met grote bedrijven via uitzendbureaus gaat en ik heb daar slechte ervaringen mee: omhooggevallen tuthola's die geen moeite voor je willen doen.

Bedankt voor de tips iedereen ^O^. Hier kom ik weer wat verder mee. Ik wil zó graag uit de klauwen van het UWV blijven :X.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:23:25 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85475615
Hooooooooooi'

Razz :D Geweldig!

GB, denk dat het gewoon een allergische reactie is??

Ik heb een lijst :Y'
O: 200 gr. kwark, 200 gr. vla
T's: boterham komijnkaas, peer, appel, tomaat, halve komkommer
L: 3 boterhammen ham, kom mosterdsoep met spekjes :9, beker melk
T's:worteltjes, nectarine, blokje choco, handje chips
D: Macaroni
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:25:11 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85475697
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat is wel een goede tip inderdaad :). Probleem is alleen een beetje dat het contact met grote bedrijven via uitzendbureaus gaat en ik heb daar slechte ervaringen mee: omhooggevallen tuthola's die geen moeite voor je willen doen.

Bedankt voor de tips iedereen ^O^. Hier kom ik weer wat verder mee. Ik wil zó graag uit de klauwen van het UWV blijven :X.
Dat kan ik me zo goed voorstellen!!
Succes ^O^
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85475742
Ik heb even teruggezocht waarom iedereen Razz toelacht, nou ik heb het gevonden hoor! :D Geweldig! :D

@ Uniekhoorn: Ja, ik denk het ook hoor! Nog nooit gehad, though. Nu maar bikkel zijn en de pijn verbijten :D
pi_85475855
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat dan?
daarom:
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:

:) had nooit gedacht dat ik daar nog 's weer wilde werken. Maar de salarissen zijn echt beter geworden! :o
Ja doei.
pi_85475906
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarom:
[..]

:) had nooit gedacht dat ik daar nog 's weer wilde werken. Maar de salarissen zijn echt beter geworden! :o
Oh, dat had ik niet gelezen! Dacht dat het als reactie op het één of het ander was!

En zo'n baantje is helemaal niet gek voor erbij als het genoeg verdient :Y ^O^
pi_85475972
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij Down Under? :D Ben ik laatst met vriendinnen gaan eten, was idd erg lekker (we hadden geen burgers, wel carpaccio en ceasarsalade en witte chocomousse, mmmmm)
Ja, daar! :D Ik wil er binnenkort nog eens heen, en dan lekker de spareribs proberen :9
(of de kangaroo steak of struisvogel steak :D)

Ow, en ik geloof dat ik de witte chocomousse over het hoofd heb gezien gisteren ;(
pi_85476121
Omg, Razz! :D _O_
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 15:37:43 #263
70532 loveli
N
pi_85476234
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarom:
[..]

Uh... ik geloof het niet. Hooguit krijg je nu je vakantiegeld in je uurloon waardoor het meer lijkt.
(wat dus een sigaar uit eigen doos is...)
crap in = crap out
pi_85476270
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat had ik niet gelezen! Dacht dat het als reactie op het één of het ander was!

En zo'n baantje is helemaal niet gek voor erbij als het genoeg verdient :Y ^O^
ik riep tijdens mn vorige baan al 'het is dat het zo weinig verdient, maar anders had ik veel liever achter de kassa weer gaanzitten'. Dus ben toch maar even gaan kijken wat 't verdient, en het begint met €9,80 per uur! Da's meer dan wat het uitzendbureau me betaalt en €0,20 minder dan bij die Freelance meuk, dus kortom...
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 15:38:48 #265
70532 loveli
N
pi_85476277
En potver, zit de hele middag te wachten op postbode en zul je zien dat 'ie vandaag niet meer voor me komt.
crap in = crap out
pi_85476334
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh... ik geloof het niet. Hooguit krijg je nu je vakantiegeld in je uurloon waardoor het meer lijkt.
(wat dus een sigaar uit eigen doos is...)
'vroeger' kreeg ik 4 gulden per uur en toen ik 20 was, was 't ook geen vetpot, maar boven de 23 is 't nog best behapbaar als kassamedewerker. En bovenstaande was dus zonder vakantiegeld.

ALS ik mn vakantiegeld ook meteen laat uitbetalen (en al die andere dingen ) is 't €12,80 per uur
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 15:44:44 #267
70532 loveli
N
pi_85476521
Het wordt betaald conform de VGL-CAO, dus andere supermarkten zullen evenveel betalen.

Ik ga je afraden bij de appie te gaan werken.
crap in = crap out
pi_85476540
ja, dat weet ik.

en ok.

[ Bericht 36% gewijzigd door motorbloempje op 19-08-2010 15:51:22 ]
Ja doei.
pi_85476741
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef loveli het volgende:
Het wordt betaald conform de VGL-CAO, dus andere supermarkten zullen evenveel betalen.

Ik ga je afraden bij de appie te gaan werken.
C1000 betaalt minder.
pi_85477350
ik ben er overigens morgen niet bij. tot ik werk heb doe ik niet teveel aan geld uitgeven enzo :@
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 16:04:41 #271
70532 loveli
N
pi_85477527
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

C1000 betaalt minder.
Ze zouden evenveel moeten betalen:
quote:
Er zijn twee cao's voor supermarkten in Nederland. De VGL-cao is voor de Grote Levensmiddelenbedrijven, zoals Albert Heijn, Laurus (Konmar), Dirk van den Broek, Aldi, Dekamarkt, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Vomar, Deen. De cao voor het Levensmiddelenbedrijf is er voor alle andere supermarkten, dus voor C1000- ondernemers, franchisers van Albert Heijn of Laurus, Boni, Plus, et cetera.
Beide cao's zijn vrijwel gelijk. Lonen, werktijden, vakantie en bijna alle andere regelingen zijn gelijk en de cao-onderhandelingen vinden ook tegelijkertijd plaats. Vandaar dat wij spreken over de Supermarkt-cao.
crap in = crap out
pi_85478507
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ze zouden evenveel moeten betalen:
[..]

Mijn ervaring is anders, maar die stamt uit 2004. Voor hetzelfde werk kreeg ik bij C1000 bijna een euro minder per uur. En bij AH was ik toch echt in dienst van een franchiser...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:44:53 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85479242
Ha, nog een leuke onderwijsvacature gevonden in het wonderschone Snits! O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:23:16 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85480982
Gewoon doen als je bij de ah aan de slag kunt mo. werk is wek. hoe flexibel moet het werk zijn?
en vik, ik zou gewoon diverse callcentra, stroomleveranciers etc. mailen dat je op zoebent naar backoffice mailwerk. goed personeel is moeilijk te vinden, dus je maakt best kans.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85482759
Lijstjesdump:
O: 2x Wasa met een soort brie
T: koffie met melk, wit broodje met zelfde kaas
L: wit broodje met overgebleven kipschnitzel en een likje mayo :@ :9
T: banaan
T: misschien nog wat yoghurt
D: aardappelpuree met kipschnitzel en sperziebonen
T: kiwi, stukje chocolade of wat M&M's
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:38:14 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85483288
Zo. Gefitnest. 15 min roeien (ruim 2,5 km, scheen best puik te wezen!), mat-oefeningen, apparaten. Totaal ruim een uur bezig geweest en nu fris gedoucht aan het wachten op de pizza :+ Daarna verder met paper. Efficiency oO<
pi_85483368
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Gefitnest. 15 min roeien (ruim 2,5 km, scheen best puik te wezen!), mat-oefeningen, apparaten. Totaal ruim een uur bezig geweest en nu fris gedoucht aan het wachten op de pizza :+ Daarna verder met paper. Efficiency oO<
^O^ Goed bezig!

Muh. Ik zit propvol van het avondeten maar ik heb wel lekkere trek. 8)7
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:46:11 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85483539
Oeh goed bezig Maria!!
Wat zit er op je pizza??

Wat ik vaak doe schijnt nu ineens ook een eetziekte te zijn nl. Orthorexia?
pi_85483810
uniek, zolang je je niet geroepen voelt alleen nog maar rauwe sla te knagen, zou ik me nergens zorgen over maken. Serieus: jij valt niet in de doelgroep. PF wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:58:06 #280
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85483916
lijstje;
o: halve tosti met salami/tomaat, halve tosti met pesto/tomaat/mozzarella, cappuccino
t: 2 crackers met kipfilet en tomaat, ice tea green lemon
m: tosti met salami/tomaat, wiener melange
t: ice tea green
a: maaltijdsalade mexicaanse kip
t: activa yoghurt (klein bakje, voor de darmenwerking) > iemand wel eens gebruikt?

Best trots op m'n lijstje :Y
pi_85483962
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh goed bezig Maria!!
Wat zit er op je pizza??

Wat ik vaak doe schijnt nu ineens ook een eetziekte te zijn nl. Orthorexia?
:o wat doe je dan?
pi_85483974
Ik heb dat nooit gebruikt Noukjeee, mijn zus wel en zij vond het wel degelijk werken :)

Uniekhoorn, ik had daar echt nog nooit van gehoord :? Volgens mij plakken ze tegenwoordig overal een naampje op/zoeken ze overal een ziekte achter :')
pi_85483998
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
*fitnessboks*

Ook net terug! Wel op de heenweg mn nek weer 's verrekt, maar wel alle oefeningen kunnen doen zonder pijn (andere spieren) 8-)

Op de heenweg wel mn sollicitatie bij de AH ingeleverd :) wat iedereen* ook zegt: ik vind het wel eens verfrissend om naast mn studie, waar ik echt hard voor werk, werk te doen wat ik en leuk vind, en waar ik niet de hele tijd ontzettend bij na hoef te denken. Kassawerk heb ik altijd érg leuk gevonden om er naast te doen, ook bij de AH. Moest toen ik 20 was helaas weg, omdat ze me te oud vonden, maar gelukkig hebben ze dat weer opgeheven, die grens.

En na mn werk kan ik dan lekker naar de sportschool: da's 2 minuten fietsen 8-) dus dan ben ik alle dagen van de week in de buurt van de sportschool, ik zie enkel voordelen O+

*niet perse hier :+ maar gewoon, over albert heijn + mijn leeftijd of uberhaupt
Ja doei.
pi_85484074
Motorbloempje, lekker niks aantrekken van wat andere mensen zeggen! Als jij het fijn werk vind, waarom zou je je dan iets aantrekken van andere mensen? :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:03:20 #285
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85484101
lijstje!

O: 2 crackers met pindakaas, glas jus
T: 2x brood met kaas,
L: 2x brood met avocado
T: 2x brood met houmous
T: 1 plak ontbijtkoek + ?? (nu honger en moet nog lopen!)
S: 7km hardlopen w/
D: wokgroente, zilvervliesrijst en vis
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85484125
Heb even gegoogled Uniek, maar volgens mij eet jij toch juist hartstikke goed? Je lijstjes zijn imo niet te mager /te gezond/ etc...! Je drinkt ook wel bier enzo toch? Je bent wel dun, dat dan weer wel :P

Mijn lijstje:
O: cornflakes met melk, boterham pruimenjam
S: compost scheppen (1 uur)
T: beetje geitenkaas, komkommer, 1 rode biet
S: raam schilderen
L: 3 boterhammen (ham, jam, salami)
D: bij een italiaans retaurant van alles een beetje: minestrone, lapje vlees, stukje vis, beetje pasta, pizzapunt, brood met saus
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 19:04:25 #287
70532 loveli
N
pi_85484144
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kassawerk heb ik altijd érg leuk gevonden om er naast te doen, ook bij de AH. Moest toen ik 20 was helaas weg, omdat ze me te oud vonden, maar gelukkig hebben ze dat weer opgeheven, die grens.
Mocht ook niet want leeftijdsdiscriminatie. En tot je aan je verlenging voor onbepaalde tijd toe bent. En mensen met een fulltime conttact worden onder druk gezet om een contract met minder uren te nemen (We hebben maar 28 uur werk voor je ingepland, zullen we je contract ff aanpassen?).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:04:27 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85484145
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o wat doe je dan?
'
Overmatig fruit en groente..

Goed bezig met sporten jullie!

Noukjee, inderdaad een mooi lijstje, stukje fruit kan natuurlijk nog steeds :D
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:04:45 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85484157
Aan de psychologen hier: hoe zit het met de werkgelegenheid voor psychologen? Zijn er bepaalde richtingen die je beter niet kunt kiezen? Mijn nicht gaat psychologie studeren, vandaar mijn vraag :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:05:22 #290
277802 _Calimero_
pi_85484188
Uniek: zo lang het niet dwangmatig is en je in paniek raakt als je eens pizza/uiteten/andere ongezonde dingen eet, zou ik me niet al teveel zorgen maken!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:06:52 #291
277802 _Calimero_
pi_85484254
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
Aan de psychologen hier: hoe zit het met de werkgelegenheid voor psychologen? Zijn er bepaalde richtingen die je beter niet kunt kiezen? Mijn nicht gaat psychologie studeren, vandaar mijn vraag :).
ik heb neuro gedaan, maar nu op zoek in klinische richting en dat is een ramp ;( Maar wellicht trekt dat over een paar jaar weer aan? En anders zou ik arbeid en organisatie gaan doen als ik dat leuk zou hebben gevonden, daar is wel wat meer werk ik geloof ik.
Ik ben er echter voorstander van om gewoon te doen wat je leuk lijkt, de rest komt later wel...
pi_85484347
-never mind-

ik hoop dat ik snel werk = geld heb, wat dan ook waar ik voor solliciteer op dit moment...
Ja doei.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:10:21 #293
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85484429
@ Uniek, klopt, ik miste ook nog fruit. Het irritante is dat ik net terug ben van de AH, en ik helemaal geen fruit thuis heb, en geen zin heb om weer naar de winkel te gaan. Want vriendje is hier over een uurtje en moet sowieso nog douche!
Maar die activia-yoghurt is ananasyoghurt met stukjes fruit, dus dat scheelt dan weer een beetje!

Ohja en kan altijd m'n vriend even smsen, want die komt vanuit z'n werk hier (lidl). Kan hij altijd even een zak appels meenemen :D
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:11:50 #294
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85484503
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
-never mind-

ik hoop dat ik snel werk = geld heb, wat dan ook waar ik voor solliciteer op dit moment...
^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:11:52 #295
277802 _Calimero_
pi_85484506
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ Uniek, klopt, ik miste ook nog fruit. Het irritante is dat ik net terug ben van de AH, en ik helemaal geen fruit thuis heb, en geen zin heb om weer naar de winkel te gaan. Want vriendje is hier over een uurtje en moet sowieso nog douche!
Maar die activia-yoghurt is ananasyoghurt met stukjes fruit, dus dat scheelt dan weer een beetje!

Ohja en kan altijd m'n vriend even smsen, want die komt vanuit z'n werk hier (lidl). Kan hij altijd even een zak appels meenemen :D
hij hoeft het niet altijd mee te nemen, alleen nu toch? :-P
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 19:13:20 #296
70532 loveli
N
pi_85484562
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
-never mind-

Ik gok dat ik een edit heb gemist ;) Te vaak kom ik de minder fijne kanten van het bedrijf tegen, dus persoonlijke frustratie heeft mijn mening iets aangescherpt.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:24:23 #297
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85484962
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hij hoeft het niet altijd mee te nemen, alleen nu toch? :-P
alleen nu ja! :P
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2010 @ 19:24:34 #298
70532 loveli
N
pi_85484972
Nog even 3 dagen rennen vliegen en regelen 8)7 dan eindelijk weer wat rust.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:26:20 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85485046
Uniek: de pizza die ik wou was er niet, dus ik heb salami gekregen van het vriendje :+ Ik knaag in de avond wel wat extra wortels voor de viezemientjes.

Oh en ik wil misschien ook een soort krachttrainingslesje gaan doen, fitness motiveert niet zo oO< Helaas valt body pump steeds onder mijn werktijden enzo :{
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:04:55 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85486416
Was het een kant en klare pizza maria??

Trouwens.. had ik jou van hyves af gegooid? want had wel een "maria' maar volgens mij was je het niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')