quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Gefitnest. 15 min roeien (ruim 2,5 km, scheen best puik te wezen!), mat-oefeningen, apparaten. Totaal ruim een uur bezig geweest en nu fris gedoucht aan het wachten op de pizzaDaarna verder met paper. Efficiency
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh goed bezig Maria!!
Wat zit er op je pizza??
Wat ik vaak doe schijnt nu ineens ook een eetziekte te zijn nl. Orthorexia?
*fitnessboks*quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo. Gefitnest. 15 min roeien (ruim 2,5 km, scheen best puik te wezen!), mat-oefeningen, apparaten. Totaal ruim een uur bezig geweest en nu fris gedoucht aan het wachten op de pizzaDaarna verder met paper. Efficiency
Mocht ook niet want leeftijdsdiscriminatie. En tot je aan je verlenging voor onbepaalde tijd toe bent. En mensen met een fulltime conttact worden onder druk gezet om een contract met minder uren te nemen (We hebben maar 28 uur werk voor je ingepland, zullen we je contract ff aanpassen?).quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kassawerk heb ik altijd érg leuk gevonden om er naast te doen, ook bij de AH. Moest toen ik 20 was helaas weg, omdat ze me te oud vonden, maar gelukkig hebben ze dat weer opgeheven, die grens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
'quote:
ik heb neuro gedaan, maar nu op zoek in klinische richting en dat is een rampquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef Viking84 het volgende:
Aan de psychologen hier: hoe zit het met de werkgelegenheid voor psychologen? Zijn er bepaalde richtingen die je beter niet kunt kiezen? Mijn nicht gaat psychologie studeren, vandaar mijn vraag.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
-never mind-
ik hoop dat ik snel werk = geld heb, wat dan ook waar ik voor solliciteer op dit moment...
hij hoeft het niet altijd mee te nemen, alleen nu toch? :-Pquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ Uniek, klopt, ik miste ook nog fruit. Het irritante is dat ik net terug ben van de AH, en ik helemaal geen fruit thuis heb, en geen zin heb om weer naar de winkel te gaan. Want vriendje is hier over een uurtje en moet sowieso nog douche!
Maar die activia-yoghurt is ananasyoghurt met stukjes fruit, dus dat scheelt dan weer een beetje!
Ohja en kan altijd m'n vriend even smsen, want die komt vanuit z'n werk hier (lidl). Kan hij altijd even een zak appels meenemen
Ik gok dat ik een edit heb gemistquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
-never mind-
ik hoop dat ik snel werk = geld heb, wat dan ook waar ik voor solliciteer op dit moment...
alleen nu ja!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij hoeft het niet altijd mee te nemen, alleen nu toch? :-P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |