quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit is heel normaal alleen er rust een taboe op vandaar dat het lijkt alsof je een van de weinigen bent.
Ach welnee die doen dat niet omdat ze kwaad worden of zich ergeren, die doen dat zomaar onwillekeurig. TS kan zich gewoon niet goed inhouden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tourettesyndroom
Zou heel goed kunnen.
Misschien opgekropte woede ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Het vervelende is ook is dat ik nu weer in de WW belandt ben. Niet erg zou je zeggen, maar ik kan dus bijna nergens normaal solliciteren voordat ik me ergens aan erger aan de persoon tegenover me, waardoor ik ineens weer uit de bocht vlieg
dan zal het wel geen tourette zijn, maar wel iets waar je voor naar de huisarts en vervolgens de psycholoog moet, schat ik zo in...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef Catch_me het volgende:
Het vervelende is ook is dat ik nu weer in de WW beland ben. Niet erg zou je zeggen, maar ik kan dus bijna nergens normaal solliciteren voordat ik me ergens aan erger aan de persoon tegenover me, waardoor ik ineens weer uit de bocht vlieg
Wat ik zei, misschien opgekropte woede doordat je zo'n kutbaan had of dat er vroeger wat gebeurd is wat je niet helemaal verwerkt hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Catch_me het volgende:
Mja ik zal dan na het weekend het met de huisarts bespreken.
Voor jullie beeldvorming: mijn vorige job was 8 uur per dag plastic bakjes in een doos stapelen aan de lopende band. Ik had weinig tot geen contact met andere mensen maar ben toen tijdens mijn jaarlijkse gesprek door de mand gevallen omdat ik m'n baas uitschold.
Ben je daarna ontslagen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Catch_me het volgende:
Mja ik zal dan na het weekend het met de huisarts bespreken.
Voor jullie beeldvorming: mijn vorige job was 8 uur per dag plastic bakjes in een doos stapelen aan de lopende band. Ik had weinig tot geen contact met andere mensen maar ben toen tijdens mijn jaarlijkse gesprek door de mand gevallen omdat ik m'n baas uitschold.
Ik denk dat je daardoor ben doorgedraaidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef Catch_me het volgende:
Mijn vorige job was 8 uur per dag plastic bakjes in een doos stapelen aan de lopende band.
Lol whut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Dit is heel normaal alleen er rust een taboe op vandaar dat het lijkt alsof je een van de weinigen bent.
Wie zegt dat TS geen zwakzinnige pauper is dan? Ik vind je bevooroordeeldheid nogal stuitend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef Arctic_Warrior het volgende:
[..]
![]()
Dergelijke agressie is dus echt niet normaal. Ja, onder zwakzinnige paupers misschien...
Zelfs zwakzinnige paupers hebben meestal nog wel een motief om te gaan schelden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS geen zwakzinnige pauper is dan? Ik vind je bevooroordeeldheid nogal stuitend.
Normaal tegenover tutors he?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lol whut?
Ik weet niet maar ik heb nooit zomaar mensen die op mij beginnen te schelden, noch doe ik het zelf.
Terwijl ze het over koetjes en kalfjes hadden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Normaal tegenover tutors he?
Welke aanleiding had TS dan? Ik zie er geen hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee die doen dat niet omdat ze kwaad worden of zich ergeren, die doen dat zomaar onwillekeurig. TS kan zich gewoon niet goed inhouden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:25 schreef Catch_me het volgende:
[..]
heb een pm ban wegens doodsbedreigingen een hele tijd terug gekregen!!!
Niet alles wat ik zeg zo serieus nemenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl ze het over koetjes en kalfjes hadden?
Ja, juist....heel normaal.
Het is R&P, hier neem ik alles serieus!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg zo serieus nemen
TS is volgens mij nogal een baggeraar op dit forum en dan ben ik altijd minder snel geneigd serieus te reageren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is R&P, hier neem ik alles serieus!
loop dan ook niet te trollen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg zo serieus nemen
Ik kan t niet helpenquote:
Hij zat zich waarschijnlijk te ergeren aan die persoon. Mensen met Tourette doen het gewoon zomaar, opeens in de supermarkt of als ze op straat lopen, niet tegen iemand met wie ze aan het praten zijn. En wat hierboven ook al werd gezegd, die hebben tics.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke aanleiding had TS dan? Ik zie er geen hoor.
Gezien zijn vorige baan denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS geen zwakzinnige pauper is dan? Ik vind je bevooroordeeldheid nogal stuitend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |