Het kan wel, alleen het kost iets van 40 euro, die app.quote:Op maandag 6 september 2010 03:13 schreef Privado het volgende:
Een vriend van mij heeft een iPhone 4 en T mobile.
Hij kan in het geval dat hij in de auto zit ofzo, zijn mobiel als router/modem gebruiken.
Ik weet niet hoe hij het doet enzo, maar hij kan het wel.
Kan dit ook met de Blackberry? Zo ja, hoe?
En nog iets, ik zoek graag Portable Speakers voor mijn Blackberry.
Iemand een aanrader?
De nieuwe Desktop Manager heeft zon functie, op internet zijn wel goede tut's te vinden die dit uitleggen.quote:Op maandag 6 september 2010 03:13 schreef Privado het volgende:
Een vriend van mij heeft een iPhone 4 en T mobile.
Hij kan in het geval dat hij in de auto zit ofzo, zijn mobiel als router/modem gebruiken.
Ik weet niet hoe hij het doet enzo, maar hij kan het wel.
Kan dit ook met de Blackberry? Zo ja, hoe?
En nog iets, ik zoek graag Portable Speakers voor mijn Blackberry.
Iemand een aanrader?
De pincode als van de blackberry messenger? of omdat je een wachtwoord heeft gezet?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:41 schreef Thijs045 het volgende:
Wie helpt?
Ik heb een Blackberry Bold 9700 en af en toe vraagt hij "spontaan" om de pincode in te voeren, terwijl ik niks met het toestel doe. De BB lijkt dan ook geen verbinding te hebben, maar moet dan de pincode invoeren om weer iets te kunnen doen. Hoe kan dit?
Oktober of miss november. OS6 komt ook uit voor de 9700 trouwens. (volgend jaar) En er is ook een opvolger van de 9700 op komst.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Kip62 het volgende:
Hallo,
Ik mag bijna mijn abonnement verlengen en ik wil van de iPhone af en wil en Blackberry.
Maar!, zal ik wachten op de torch of toch voor de 9700 gaan? OS 6.0 ziet er wel strak uit. Ik vind de 9700 mooier maar ik ben touch gewend. En wil eigenlijk een volwaardig toetsenbord.
En iemand enig idee wanneer de torch 9800 uit komt?
Tell me!
De 9780 toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Oktober of miss november. OS6 komt ook uit voor de 9700 trouwens. (volgend jaar) En er is ook een opvolger van de 9700 op komst.
Nog niet eens aangekondigd voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:51 schreef Kip62 het volgende:
[..]
De 9780 toch?
Wanneer komt die aan? Hij toch nog niet eens aangekondigd?
Hm is volgens mij unbranded maar weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:43 schreef misslady83 het volgende:
Hey, ik wil misschien een abbo+BB nemen bij Hi, hier heb ik een vraagje over. Bij Tmobile toestellen krijg je het logo van tmobile op het toestel maar hoe zit dit bij Hi? Geen logo van Hi op het toestel of juist wel?
Let me know!
Jep, unbranded aswell ook van Hi. Ik haat zoiezo als mobiele telefoonaanbieders hun crap logo erop gaan zetten. mais nonquote:
Waarom zorgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef koekii het volgende:
Ik wil zoon BB Curve gaan halen binnenkort, maar ik maak me zorgen over de internet. Ik heb zeg maar tot nu toe alleen maar prepaid internet genomen op m'n andere telefoons, is het ook mogelijk dat als ik later een BB ga kopen (losse toestel) dan dat ik zeg maar met mijn eigen simkaart gewoon normaal kan internetten via prepaid internet? Is Msn en Twitter nou echt gratis of lijkt het maar zo?
Same herequote:
Via bluetooth?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Privado het volgende:
Blackberry als webcam, las ik op internet over...
Iemand al geprobeerd?
Ga ik dat ook op de Curve 8520 kunnen draaien?quote:
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga ik dat ook op de Curve 8520 kunnen draaien?
Ow ja, dat moest ik ook nog even googlen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De beta versie van Dropbox voor Blackberry werkt echt hemels
Sowieso Dropbox
Haha ik denk dat ik dan voor niets zorgen maakt, alleen ik wil zeg maar mijn BB kopen zonder abbo dus vandaar mijn vraag over de vodafone prepaid.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waarom zorgen?
Gewoon doen... is mij nu niet duidelijk wat het probleem is. Gewoon een abo inclusief bb internet en je bent klaar (of een vodafone prepaid)
App world en dan msn opzoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef koekii het volgende:
Ik heb vandaag een BB curve 8900 aangeschaftMaar hoe krijg je MSN op je BB? Ik klikte op link van de OP maar ik kom niet verder.
Heeft die wel een blackberry?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef koekii het volgende:
Oke hoe werkt die pin nou geprecies? Ik heb iemand toegevoegd maar die kan mijn uitnodiging niet zienIs dit normaal?
Ja ze heeft ook BB ze heeft me ook geprobeerd toe te voegen, maar ik krijg haar uitnodiging ook niet. Wel zei dat ze ik iets met mijn profiel moest doen. Alleen de vraag is waar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft die wel een blackberry?
Heb je wel BIS?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook BB ze heeft me ook geprobeerd toe te voegen, maar ik krijg haar uitnodiging ook niet. Wel zei dat ze ik iets met mijn profiel moest doen. Alleen de vraag is waar?
Nee, moet je daarvoor internet hebben?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blackberry Internet Service
Nee, een rijbewijs. Je hebt je niet echt verdiept huh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, moet je daarvoor internet hebben?
Nee, maar aangezien ik niet echt directe antwoorden terug krijg, zal ik ff gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, een rijbewijs. Je hebt je niet echt verdiept huh?
Je hebt een Blackberry abo nodig als toevoeging op je gewone abonnement.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik niet echt directe antwoorden terug krijg, zal ik ff gaan kijken.![]()
Wat is er uberhaupt spannend aan pingen? En verder heeft BB al jaren messenger en werkt het best aardig. Sowieso werkt alles wat met berichten te maken heeft meer dan goed op een BB. Het is zo'n beetje het bestaansrecht van BBquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef rubje het volgende:
ej,vraagje, hoe geweldig is dat pingen op een BB ivg met andere mobieltjes?
Volgens mij kan je helemaal niet mailen (niet web-based dan) of messengen met een bb als je geen bis of bes hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
En daarmee zou je dus kunnen pingen en mailen push mail ontvangen etc.
Dat stel je toch in op de Exchange Server via Active Directory?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef mrPanerai het volgende:
Als ik een mail stuur dan komt die toe in bv outlook met m'n volledig mailadres ipv alleen m'n naam (zoals ik het vroeger had), weet iemand waar ik dat instel.
en doe ik dat via m'n foon of via m'n klantenlogin van m'n provider.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat stel je toch in op de Exchange Server via Active Directory?
Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?
Waarom niet een jaar en een beetje bijbetalen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef Kip62 het volgende:
vanmiddag mn abonnement verlengen, is het het waard om me nu nog aan een bold9700 voor 2 jaar vast te zitten of wachten op de torch?
vodafone btw
Een beetje is bij mij max 75 euro..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom niet een jaar en een beetje bijbetalen?
Ligt eraan hoe graag je de torch wilt hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef Kip62 het volgende:
vanmiddag mn abonnement verlengen, is het het waard om me nu nog aan een bold9700 voor 2 jaar vast te zitten of wachten op de torch?
vodafone btw
opgelost, via m'n instellingen van m'n provider.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
en doe ik dat via m'n foon of via m'n klantenlogin van m'n provider.
Even duidelijker, als ik van m'n bb een mail stuur naar iemand aan een pc wil ik dat er in outlook m'n naam verschijnt en niet m'n volledige mailadres.
Ja, ik vind de 9700 mooier, maar ik heb een iphone, dus ben touch screen gewend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag je de torch wilt hebben?
en daar krijg je voor?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef Kip62 het volgende:
[..]
Een beetje is bij mij max 75 euro..
ik wil mijn vodafone abonnement verlengen voor 1 jaar met een bold 9700 voor max 75 euro bijbetalen. Ik snap niet dat het bij t-mobile wel kan en bij vodafone niet.quote:
Sorry,quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:04 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
opgelost, via m'n instellingen van m'n provider.
Misschien omdat het twee andere bedrijven zijn?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:09 schreef Kip62 het volgende:
[..]
ik wil mijn vodafone abonnement verlengen voor 1 jaar met een bold 9700 voor max 75 euro bijbetalen. Ik snap niet dat het bij t-mobile wel kan en bij vodafone niet.
Ik vermoed dat je autoradio geen mini-jack ingang heeft anders kan je die gebruiken.quote:Op zondag 12 september 2010 01:37 schreef Privado het volgende:
Is er misschien een kabel die ik in mijn auto kan steken waardoor ik verbinding heb met de speakers in de auto en dan via mijn blackberry muziek kan uitzenden?
Je gaat van iPhone naar BB??quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:04 schreef Kip62 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de 9700 mooier, maar ik heb een iphone, dus ben touch screen gewend.
En daarbij, ik wil gewoon een volwaardig toetsenbord.
your point?quote:Op zondag 12 september 2010 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat van iPhone naar BB??
Het gaat me nog niet eens om de apps hoewel dat ook om te janken is mbt aanbod en kosten maar om het dramatisch slechte OS.quote:Op zondag 12 september 2010 09:41 schreef mrPanerai het volgende:
nee het aantal apps voor BB is niks in vergelijking met de miljoen triljoen apps die er voor Apple en Android bestaan... maar welke zijn nuttig? een handjevol die je ook voor bb vind?
Tja, ik vind het een draak van een OS. Inconsistent, traag, beperkt. En vele met mijquote:Op zondag 12 september 2010 09:54 schreef mrPanerai het volgende:
Voor mij (storm2) werkt het OS prima. GUI is ook erg gelijkend op de android die ik heb gehad.
quote:what we're ultimately left with is, at its core, more of the same
...
we still feel like this device is a generation behind the market
bron
quote:"Disappointing" is how Goldman Sachs analyst Simona Jankowski described Torch in a research note.
"Decent" but not good enough to slow "the oncoming rush of Apple and Google long term," Wedbush Securities wrote in a report.
bron
Och ik ben ook van iPhone naar BB geswitched en heb er nooit een seconde spijt van gehad.quote:Op zondag 12 september 2010 09:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het gaat me nog niet eens om de apps hoewel dat ook om te janken is mbt aanbod en kosten maar om het dramatisch slechte OS.
Dat kan best, maar ik denk dat het overgrote deel toch liever android of ios heeft.quote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Och ik ben ook van iPhone naar BB geswitched en heb er nooit een seconde spijt van gehad.
Ach kom nou tochquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef mrPanerai het volgende:
Misschien moet je eens kijken welke toestellen waarvoor bedoeld zijn.
BB= fysiek toetsenbord = mailen etc
iOs/android = touchscreen = internetten (uiteindelijk zijn bijna alle apps snelkoppelingen)
Je kan wel zeggen dit of dat is beter, het zijn gewoon verschillende dingen die voor andere doeleinden bedoeld zijn.
noem eens wat? en hoeveel werken er zonder internetverbinding?quote:Op zondag 12 september 2010 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En apps snelkoppelingenBekijk de appstore of market eens goed zou ik zeggen.
hoelang ben je hem al kwijt?quote:Op zondag 12 september 2010 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje.. Mijn BB Bold is na 2 maandjes gebruik kapot gegaan, en toen heb ik hem op moeten laten sturen, heeft iemand enig idee hoelang die zou kunnen duren, pro-assist kan me dit niet vertellen.. Maar ik begin hem nu echt een beetje te missen want die curve 8310 die ik nu als leentoestel heb is echt kut!
Nee?quote:
Absoluut. In ieder geval een stuk beter dan op een BB Net als bijvoorbeeld lezen, films kijken, POI's zoeken.quote:, games kon ik tig jaar geleden al naar hartlust op m'n nokiaatje downloaden.
En natuurlijk is gamen op je iphone vette shit!
Ja vind ik ook, maar ja ze zeiden al dat het lang zou duren omdat hij in het buitenland gerepareerd zou moeten worden etc. Maar ik ben hem straks onderhand langer kwijt dan dat ik hem hiervoor had, en dat vind ik zelf best erg, en eigenlijk ook niet kunnen.quote:
Je zal je er maar bij moeten neerleggen. zeuren of klagen heeft echt geen nut.quote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ja ze zeiden al dat het lang zou duren omdat hij in het buitenland gerepareerd zou moeten worden etc. Maar ik ben hem straks onderhand langer kwijt dan dat ik hem hiervoor had, en dat vind ik zelf best erg, en eigenlijk ook niet kunnen.
Waar heb je 'm gekocht?quote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ja ze zeiden al dat het lang zou duren omdat hij in het buitenland gerepareerd zou moeten worden etc. Maar ik ben hem straks onderhand langer kwijt dan dat ik hem hiervoor had, en dat vind ik zelf best erg, en eigenlijk ook niet kunnen.
Ik weet het, ik kan er niets tegen in brengen.. Alleen balen doe ik wel natuurlijk..quote:Op zondag 12 september 2010 14:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je zal je er maar bij moeten neerleggen. zeuren of klagen heeft echt geen nut.
Het zal niet makkelijk zijn, maar je hebt gewoon geen keus
Daarvoor is de wet te zweverig.
Bij telefoonkopen.nl, waar ik overigens wel goed ben geholpen, verzekering heb ik bij pro-assist, en via daar is hij ook opgestuurd. Denk dat ik ze morgen gewoon weer even bel hoe het er mee staat.. Heb geen zin om nog 4 weken te wachten..quote:
Wel gewoon in de winkel gekocht trouwens hoor..quote:Op zondag 12 september 2010 15:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kan er niets tegen in brengen.. Alleen balen doe ik wel natuurlijk..
[..]
Bij telefoonkopen.nl, waar ik overigens wel goed ben geholpen, verzekering heb ik bij pro-assist, en via daar is hij ook opgestuurd. Denk dat ik ze morgen gewoon weer even bel hoe het er mee staat.. Heb geen zin om nog 4 weken te wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |