Same herequote:
Via bluetooth?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:36 schreef Privado het volgende:
Blackberry als webcam, las ik op internet over...
Iemand al geprobeerd?
Ga ik dat ook op de Curve 8520 kunnen draaien?quote:
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga ik dat ook op de Curve 8520 kunnen draaien?
Ow ja, dat moest ik ook nog even googlen.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
De beta versie van Dropbox voor Blackberry werkt echt hemels
Sowieso Dropbox
Haha ik denk dat ik dan voor niets zorgen maakt, alleen ik wil zeg maar mijn BB kopen zonder abbo dus vandaar mijn vraag over de vodafone prepaid.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waarom zorgen?
Gewoon doen... is mij nu niet duidelijk wat het probleem is. Gewoon een abo inclusief bb internet en je bent klaar (of een vodafone prepaid)
App world en dan msn opzoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:20 schreef koekii het volgende:
Ik heb vandaag een BB curve 8900 aangeschaftMaar hoe krijg je MSN op je BB? Ik klikte op link van de OP maar ik kom niet verder.
Heeft die wel een blackberry?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:50 schreef koekii het volgende:
Oke hoe werkt die pin nou geprecies? Ik heb iemand toegevoegd maar die kan mijn uitnodiging niet zienIs dit normaal?
Ja ze heeft ook BB ze heeft me ook geprobeerd toe te voegen, maar ik krijg haar uitnodiging ook niet. Wel zei dat ze ik iets met mijn profiel moest doen. Alleen de vraag is waar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft die wel een blackberry?
Heb je wel BIS?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja ze heeft ook BB ze heeft me ook geprobeerd toe te voegen, maar ik krijg haar uitnodiging ook niet. Wel zei dat ze ik iets met mijn profiel moest doen. Alleen de vraag is waar?
Nee, moet je daarvoor internet hebben?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blackberry Internet Service
Nee, een rijbewijs. Je hebt je niet echt verdiept huh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, moet je daarvoor internet hebben?
Nee, maar aangezien ik niet echt directe antwoorden terug krijg, zal ik ff gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, een rijbewijs. Je hebt je niet echt verdiept huh?
Je hebt een Blackberry abo nodig als toevoeging op je gewone abonnement.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef koekii het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien ik niet echt directe antwoorden terug krijg, zal ik ff gaan kijken.![]()
Wat is er uberhaupt spannend aan pingen? En verder heeft BB al jaren messenger en werkt het best aardig. Sowieso werkt alles wat met berichten te maken heeft meer dan goed op een BB. Het is zo'n beetje het bestaansrecht van BBquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:50 schreef rubje het volgende:
ej,vraagje, hoe geweldig is dat pingen op een BB ivg met andere mobieltjes?
Volgens mij kan je helemaal niet mailen (niet web-based dan) of messengen met een bb als je geen bis of bes hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef GrupoBalanca het volgende:
En daarmee zou je dus kunnen pingen en mailen push mail ontvangen etc.
Dat stel je toch in op de Exchange Server via Active Directory?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef mrPanerai het volgende:
Als ik een mail stuur dan komt die toe in bv outlook met m'n volledig mailadres ipv alleen m'n naam (zoals ik het vroeger had), weet iemand waar ik dat instel.
en doe ik dat via m'n foon of via m'n klantenlogin van m'n provider.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat stel je toch in op de Exchange Server via Active Directory?
Of begrijp ik jou nu helemaal verkeerd?
Waarom niet een jaar en een beetje bijbetalen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef Kip62 het volgende:
vanmiddag mn abonnement verlengen, is het het waard om me nu nog aan een bold9700 voor 2 jaar vast te zitten of wachten op de torch?
vodafone btw
Een beetje is bij mij max 75 euro..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom niet een jaar en een beetje bijbetalen?
Ligt eraan hoe graag je de torch wilt hebben?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:54 schreef Kip62 het volgende:
vanmiddag mn abonnement verlengen, is het het waard om me nu nog aan een bold9700 voor 2 jaar vast te zitten of wachten op de torch?
vodafone btw
opgelost, via m'n instellingen van m'n provider.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
en doe ik dat via m'n foon of via m'n klantenlogin van m'n provider.
Even duidelijker, als ik van m'n bb een mail stuur naar iemand aan een pc wil ik dat er in outlook m'n naam verschijnt en niet m'n volledige mailadres.
Ja, ik vind de 9700 mooier, maar ik heb een iphone, dus ben touch screen gewend.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag je de torch wilt hebben?
en daar krijg je voor?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:01 schreef Kip62 het volgende:
[..]
Een beetje is bij mij max 75 euro..
ik wil mijn vodafone abonnement verlengen voor 1 jaar met een bold 9700 voor max 75 euro bijbetalen. Ik snap niet dat het bij t-mobile wel kan en bij vodafone niet.quote:
Sorry,quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:04 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
opgelost, via m'n instellingen van m'n provider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |