Die mogelijkheid is er ja. Klopt, even vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, die noodzaak is er niet zo volgens mij, maar als ik de kans krijg doe ik het. Volgens mij heb je ook de mogelijkheid om bij het openen van een topic zelf het subforum te kiezen waar ie in moet, dus als jullie allemaal je best doen komt het vanzelf goed.
Die niet zo afwijzend.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Maar Erik, dit betekent dus dat je iedere SC in "Overig" moet gaan zetten ?
Kan je zelf doen bij openen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Maar Erik, dit betekent dus dat je iedere SC in "Overig" moet gaan zetten ?
Nou dat valt wel mee hoor maar vet!!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, sinds vanmorgen! Dankzij jou
!
Uhuhquote:
Die hunterquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
Hij kon nu meteen wel even zelf het goede voorbeeld geven.
Ik zal het doorgeven aan de mensen die de nieuwe layout hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ik ontdek net dat als je op de " » Open nieuw deel"-knop klikt je ook automatisch al "overig" ingevuld hebt staan bij subfora.
Is ie nog steeds niet online voor usersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de mensen die de nieuwe layout hebben.
Mijne toen verkocht met mijn stomme hoofd, mijn NES echter niet maar die heeft het begeven helaas. Wel nog leuke spellen erop dus wellicht een keer een NES op de kop tikken ergens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beste console ooit. Enige die ik heb ook, lol.
Ja die is op huwelijksreis in China ofzo, maar dat zou nu allang over moeten zijn.. ik heb hem al een tijdje niet gezien.quote:
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie nog steeds niet online voor users?
Nee, wij zijn te min.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ie nog steeds niet online voor users?
Ik moest er nog om vragen ook afgelopen maandagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor maar vet!!! Gefeliciteerdheeft die gast het NU pas nagekeken? Ook aso dan!
Dat laatste is omdat daar nogal veel over gepiept werd door users.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
En alle previews zijn ook al genokt
Ik zie hem wel in andere topics af en toe.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is op huwelijksreis in China ofzo, maar dat zou nu allang over moeten zijn.. ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Hoe is het met je mama trouwens? Heb haar al een tijd niet gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama gaat gewoon naar der vriend toe vanavond. Dan is ze er niet eens als het 12 uur is.
Al je Fok vrienden wel. Die openen topics voor je. Je mama niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama gaat gewoon naar der vriend toe vanavond. Dan is ze er niet eens als het 12 uur is.
O ok.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zie hem wel in andere topics af en toe.
Ja gaat goed hoor. Ze mist jullie ook natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe is het met je mama trouwens? Heb haar al een tijd niet gezien.
In mei geloof ik, nog voor mijn vakantie....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is op huwelijksreis in China ofzo, maar dat zou nu allang over moeten zijn.. ik heb hem al een tijdje niet gezien.
FOKVRIENDJES!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al je Fok vrienden wel. Die openen topics voor je. Je mama niet.
Dat dacht ik al ja, zulks een gezellige bedoening!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor. Ze mist jullie ook natuurlijk.
*mompelt iets over een complot.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef Bellatrix het volgende:
Het heeft iets te maken met de hoge heren in den haag.
Het maakt het wel overzichtelijkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er waren er een aantal binnen deze SC die er wel om gevraagd hadden. c_a, Rauzer, et cetera et cetera!
Hea?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
En ik wil verdorie ook de nieuwe layout. Ik heb niet voor niets zo'n abbo.
quote:
Alsjeblieft nietquote:
Ja die minuut was irritantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste is omdat daar nogal veel over gepiept werd door users.
Door jou ook, volgens mijDus wees blij!
quote:
Haten is verlaten. Het kruisje rechtsboven.quote:
Wel een goede titel moet ik toegeven.quote:
O.quote:
Blij maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die minuut was irritantMaar die andere vond ik wel leuk
Die langere, dan had je tenminste tijd ff wat te tweaken
Hold tightquote:
quote:
quote:
Ja, ik moet er altijd een hele week aan wennen om het weer te zien.quote:
Philip Freriks.quote:
Beetje autistischquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik moet er altijd een hele week aan wennen om het weer te zien.
Ik hoorde je wel giechelen de laatste keer!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik moet er altijd een hele week aan wennen om het weer te zien.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde je wel giechelen de laatste keer!
Nee, lichte afkeer van autisten.quote:
Ja, maar toen was ik ook gekke filmpjes op Youtube aan het kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde je wel giechelen de laatste keer!
Jan Smit. Siewosie Jan Smit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef Zeroku het volgende:
Echt, die liedkeuze van sommige mensen.
Mariëlle?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar het begint wel met Mar
Puik liedje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
The Animals - House of the Rising Sun
Maria?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, maar misschien te ouderwets.quote:
Mees van Vliet nuquote:
Marjolein?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Schrijven. Zo doe je het.quote:
Mark.quote:
Martijn.quote:
Miroslavquote:
Mattie.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
MOWAAAAAAAH GERHTE MARILEINEKE HET ZO GEBELD EN ZEJ DA GE INNE KLENE PIEMOL HEBT.
Marosliv.quote:
Ons marjanneke zegt dat ook altijd, pa zegt ze zoals gij nen kleine piemel hebt ja nou.. zo hedde gij nen kleine piemel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
MOWAAAAAAAH GERHTE MARILEINEKE HET ZO GEBELD EN ZEJ DA GE INNE KLENE PIEMOL HEBT.
quote:
Bella's meoder.quote:
quote:
Giovanni.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Ezechielk het volgende:
Of eindigt het op Mar?
Dagmar bijvoorbeeld.
Mijn dochterquote:
quote:
Nee, hij lijkt wat op Bruce Willis.quote:
quote:
Bruce heeft minder haar, en kleinere tieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt wat op Bruce Willis.
Ja, mijn vader dus ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bruce heeft minder haar, en kleinere tieten.
Ik zag haar net nog op de gang. Staat vast weer ergens te koffiesloerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag Marlalala in het vorigen topic.
Dus ik ben heel mijn leven opgegroeid met het idee dat je mijn moeder bent en nu ben je m'n oma.quote:
Sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus ik ben heel mijn leven opgegroeid met het idee dat je mijn moeder bent en nu ben je m'n oma.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe pa heb jij dan. Is het ook een acteur?quote:
Over mijn familiedrama en over namen ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar hebben we het over? Is wel handig om te weten aangezien ik moet meeposten
Dat is druk, druk, druk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag haar net nog op de gang. Staat vast weer ergens te koffiesloeren
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Toffe pa heb jij dan. Is het ook een acteur?
Bella en familie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach ja, iedereen moet maar doen waar ie goed in is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zag haar net nog op de gang. Staat vast weer ergens te koffiesloeren
quote:
Erik is Bella's oma ipv mama, alleen bella wist dat nog niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb heel de serie ook gezien, dus dan moet ik hem wel zien. En volgens mij draait het niet 2D.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kutfilm lijkt me dat. En 3D.
Oké.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb heel de serie ook gezien, dus dan moet ik hem wel zien. En volgens mij draait het niet 2D.
Na het zien van Dragonball Evolution durf ik deze eigenlijk niet eens te kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kutfilm lijkt me dat. En 3D.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch.
Die was ook wel echt heel heel HEEL kut.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Na het zien van Dragonball Evolution durf ik deze eigenlijk niet eens te kijken
Postalgold, ga es dood.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch.
Angelinaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil Salt zien, maar die is er nog niet in goede kwaliteit.
Die gastquote:
JAZEKER DE HYPOTHEKER.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Postalgold, ga es dood.![]()
Dat is echt zo mogelijk nog erger dan [zingt]Leen, van Frisia!!! [/zingt]
Ik krijg gratis bioskaartjes van een vriend voor die filmquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil Salt zien, maar die is er nog niet in goede kwaliteit.
Ik heb hem gleukkig niet gezien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die was ook wel echt heel heel HEEL kut.
Avatar niet nee. Die film is gemaakt doorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem gleukkig niet gezien.
is dat een tekenfilm?
O, maar dat vind ik dan nog wel grappig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die gast.
[..]
JAZEKER DE HYPOTHEKER.
Die man faalde met zijn laatste film. The Happening. Nothing happened.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Avatar niet nee. Die film is gemaakt doorM. Night Shyamalan
Avatar schijnt ook wel goed te zijn ja, is alleen niet echt mijn soort film denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Avatar niet nee. Die film is gemaakt doorM. Night Shyamalan
Lady in the Water was een orgasme.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die man faalde met zijn laatste film. The Happening. Nothing happened.Jammer.
Vandaar ook mijn opmerking.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die was ook wel echt heel heel HEEL kut.
Zorg jij voor de film?quote:
Bios doe ik bijna niet meer aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik krijg gratis bioskaartjes van een vriend voor die film
Jonguh cultuurbarbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Filkker eens ff op met je zwarte holletje.
quote:
Ik ben benieuwd hoe hij de hele animatie van Avatar omzet in realisme, de serie was imo best kinderlijk, maar de trailers zagen er wel heel netjes uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Avatar schijnt ook wel goed te zijn ja, is alleen niet echt mijn soort film denk ik.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Filkker eens ff op met je zwarte gat.
Nee ik zorg voor de gezelligheid en de chipsquote:
Hm, dan moet je nog wel even wachtenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zorg voor de gezelligheid en de chips
quote:
Ik zal het wel een keertje zien. Is nou niet echt een film die ik perse snel wil zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij de hele animatie van Avatar omzet in realisme, de serie was imo best kinderlijk, maar de trailers zagen er wel heel netjes uit.
Zijn andere films zijn wel tof, die ik gezien heb dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
M. Night Shyamalan..
Op The Happening na ja, die was een beetje jammer.
Waarop?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, dan moet je nog wel even wachten
quote:
Ja dus?quote:
Een goede versie van de film.quote:
Zoek die danquote:
Is er nog niet, waarom denk je dat ik zeg dat je nog even moet wachten.quote:
Slither.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
Nu we het toch over films hebben, wie heeft er nog tips voor een goede horror, of snelle actiefilm a la Crank e.d.
Stomme filmsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is er nog niet, waarom denk je dat ik zeg dat je nog even moet wachten.
Broek is te klein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn buik is te dik of mijn broek te klein.
Je broek te klein natuurlijk. Zal wel gekrompen zijn in de wasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn buik is te dik of mijn broek te klein.
Japanse horror?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
Nu we het toch over films hebben, wie heeft er nog tips voor een goede horror, of snelle actiefilm a la Crank e.d.
SPOILER: Lijstje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Dat idee had ik al na de vorige keer dat je hier beschreef hoe jij een film zat te kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Horror.Dat gaat nooit goed met mij.
Hihihhi.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat idee had ik al na de vorige keer dat je hier beschreef hoe jij een film zat te kijken
Ik vind horror ook eng.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Japanse horror?
Zoja,Mits het maar eng en/of gore is. Aanraders?SPOILER: Lijstje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog steeds een film zien die ik nou ècht eng vindIemand hebben om tegenaan te kruipenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Dark Water. Tokio Gore Police en de One Missed Call seriequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits het maar eng en/of gore is. Aanraders?
Ik moet nog steeds een film zien die ik nou ècht eng vind
[..]
Iemand hebben om tegenaan te kruipen
Met een lekkere man horror kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand hebben om tegenaan te kruipen
Eerste 2 al gezien volgens mij. OMC eens bekijken, thnx!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dark Water. Tokio Gore Police en de One Missed Call serie.
Dus, wanneer kom je film kijken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een lekkere man horror kijken.Dat kan wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Is het zo vreemd als je je vrienden alleen ontmoet op school, werk, (zwem)training en (zwem)wedstrijden?
Iemand vindt het raar dat ik verder niet zoveel afspreek.
Wat doe je in weekenden en vrije tijd dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Is het zo vreemd als je je vrienden alleen ontmoet op school, werk, (zwem)training en (zwem)wedstrijden?
Ik wilde ja zeggen, maar ik heb geen zin om dan helemaal uit te gaan leggen wat ik bedoel. Dus nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Dat zullen wel mensen zijn die elke dag met mensen moeten zijn om bevestiging van hun sociale status te krijgen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Weekends heb ik dus wedstrijden. In mijn vrije tijd teken en computer ik wat. Dat is eigenlijk ook een van mijn weinige momenten dat ik verder geen sociale contacten heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe je in weekenden en vrije tijd dan?
Prima dan tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weekends heb ik dus wedstrijden. In mijn vrije tijd teken en computer ik wat. Dat is eigenlijk ook een van mijn weinige momenten dat ik verder geen sociale contacten heb.
Nou dat is dan toch prima?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weekends heb ik dus wedstrijden. In mijn vrije tijd teken en computer ik wat. Dat is eigenlijk ook een van mijn weinige momenten dat ik verder geen sociale contacten heb.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
You're on to mequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zullen wel mensen zijn die elke dag met mensen moeten zijn om bevestiging van hun sociale status te krijgen.
Social slut.quote:
Ik doe wel regelmatig wat, maar dat is vooral omdat ik gewoon 40 uur werk en mijn vrienden niet mijn collega's zijn, dus dan ben je wel vaak aangewezen op de avonden / weekenden. Maar goed, als je al veel traint of werkt met je vrienden, waarom zou je dan NOG meer met ze moeten afspreken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hij praat mij echt een probleem aan zo.
Ja dat moet je dus niet doen. Als jij het zo voldoende vindt en blij bent met de weekend voor jezelf dan is het toch gewoon goed? Hoepel op verder...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hij praat mij echt een probleem aan zo.
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:01 schreef DeLuna het volgende:
Ja, ik train 's ochtends en 's avonds met die mensen, en ik moet straks ook weer veel naar school. Dus dan mag ik blij zijn dat ik eens een moment alleen heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe wel regelmatig wat, maar dat is vooral omdat ik gewoon 40 uur werk en mijn vriendin niet mijn collega's zijn, dus dan ben je wel vaak aangewezen op de avonden / weekenden. Maar goed, als je al veel traint of werkt met je vrienden, waarom zou je dan NOG meer met ze moeten afspreken?
Dabedoelik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik train 's ochtends en 's avonds met die mensen, en ik moet straks ook weer veel naar school. Dus dan mag ik blij zijn dat ik eens een moment alleen heb.
Ik werk 36 uur per week en die donderdagmiddag dat ik vrij ben ga ik naar school tot 22:00 's avonds. Verder heb ik ontzettend veel huiswerk waardoor ik ook lekker iets voor mezelf ga doen als ik tijd over heb. Ik vind het prima zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik train 's ochtends en 's avonds met die mensen, en ik moet straks ook weer veel naar school. Dus dan mag ik blij zijn dat ik eens een moment alleen heb.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt aids voor je mond als die te heet zijnquote:
Slayerquote:
Kaassouffléquote:
Ja ik ook, maar hij denkt dat ik over een paar jaar sociaal geïsoleerd ben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik werk 36 uur per week en die donderdagmiddag dat ik vrij ben ga ik naar school tot 22:00 's avonds. Verder heb ik ontzettend veel huiswerk waardoor ik ook lekker iets voor mezelf ga doen als ik tijd over heb. Ik vind het prima zo.
Ik vind het wel schattig, dat je al die dingen zegt die wij vrijdag zeiden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Zeroku het volgende:
En ze heet Santana, en ze zingt Lady Gaga.
Wacht. wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig, dat je al die dingen zegt die wij vrijdag zeiden.![]()
Hou op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Er is maar 1 Santana en dat is Carlosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Zeroku het volgende:
Je hebt nu toch ook contact met mensen? Zolang als je blijft werken/naar school gaat gebeurd dat toch niet zo snel toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij denkt dat ik over een paar jaar sociaal geïsoleerd ben.
Pfff, onzin!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is de mening van hem echt zo belangrijk voor je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is maar 1 Santana en dat is Carlos
Spuit 11.quote:
Kan hij ook mijn toekomst voorspellen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij denktdat ik over een paar jaar sociaal geïsoleerd ben.
Ja. Dat merk je wel toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is de mening van hem echt zo belangrijk voor je?
Oeh, in laf?quote:
Ja, weet ik veulquote:
Wt een zeiknicht dan.quote:
Jij ook.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef DeLuna het volgende:
Hij is in oktober al 3 jaar mijn vriend trouwens.
En wil je die vriendschap upgraden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef DeLuna het volgende:
Hij is in oktober al 3 jaar mijn vriend trouwens.
Op wie dan? Zoveel keuze als jij hebt pffquote:
Heh, wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wil je die vriendschap upgraden?
Meer muntjes verdienen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En wil je die vriendschap upgraden?
Wie is het eigenlijk? En wel grappig dat het zich online afspeelt hahaquote:
Er een romantische draai aan geven?quote:
Ik bedoelde dat Luna al een vriend had he. Ik had eze nog niet gelezen toen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op wie dan? Zoveel keuze als jij hebt pff
Ja is goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er een romantische draai aan geven?
Nueken?
Hij is al 3 jaar der vriend. Der liefje. Der schatje. Der honneponnetje. Ik denk dat ze al neuken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nueken?
Ik wist het!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje een zwak voor je gehad.
Oh ok.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Luna al een vriend had he. Ik had eze nog niet gelezen toen.
Oh daar is niks mis mee hoor. Dat gebeurt vaak genoeg, alleen hij heeft nu weer een bui dat hij overal bang voor is en chagrijnig is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nueken?
Mijn vriend. Al bijna 3 jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk? En wel grappig dat het zich online afspeelt haha
O ik denk alleen vrienden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al 3 jaar der vriend. Der liefje. Der schatje. Der honneponnetje. Ik denk dat ze al neuken.
Of meer missies doen, krijgt ze meer grondstoffen, en kan ze eerder upgraden.quote:
Daar is ze nog veel te jong voor. En onschuldig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al 3 jaar der vriend. Der liefje. Der schatje. Der honneponnetje. Ik denk dat ze al neuken.
Verliefd zijn is ingewikkeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Dus jij bent niet verliefd? In mn fobo staat een reactie van iemand die heimelijk *ahum* verliefd is op jou
Zeg dat ie zijn ballen moet laten aangroeien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh daar is niks mis mee hoor. Dat gebeurt vaak genoeg, alleen hij heeft nu weer een bui dat hij overal bang voor is en chagrijnig is.
Honneponnetje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kan beter vragen of ze al ingedaald zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat ie zijn ballen moet laten aangroeien.
Ben jij het?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze kan beter vragen of ze al ingedaald zijn.
Nee, gek. Je moet meer buren adden en dan kun je voor 30 FarmVille cash je farm upgraden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of meer missies doen, krijgt ze meer grondstoffen, en kan ze eerder upgraden.
Keine Ahnungquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg dat ie zijn ballen moet laten aangroeien.
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verliefd zijn is ingewikkeld.![]()
En:
Nee, verliefdheid is een toverbal, met meer dan duizend smaken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verliefd zijn is ingewikkeld.![]()
En:
Farmville.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, gek. Je moet meer buren adden en dan kun je voor 30 FarmVille cash je farm upgraden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, verliefdheid is een toverbal, met meer dan duizend smaken.
Vrijgezel zijn is heul niet tof.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
Soms mis ik mn vrijgezellenbestaan wel heel erg
Farmvillequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, gek. Je moet meer buren adden en dan kun je voor 30 FarmVille cash je farm upgraden.
Al die spellen rondom FaceBookquote:
Maffia Wars.quote:
Ja, ik weet het.quote:
Ja gek.quote:
[..]
Samenwonen is ook niet allesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn is heul niet tof.
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Browserbased spellenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die spellen rondom FaceBook.
Ik las schaamlippen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Je zou het schaamrood eens op mijn kaken moeten zien staan nu.
Echte bazen spelen habbo hotelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al die spellen rondom FaceBook.
[..]
Runescapequote:
Je lijkt SWJ wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond overgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |