Erg vet inderdaad. Heb MMP2 een aantal keer gedaan, maar is mij toch net iets te 'anders' ten opzichte van EU3.quote:Op maandag 7 november 2011 16:09 schreef Doler12 het volgende:
Als het goed is komt Magna Mundi in januari 2012 uit! Kan haast niet wachten, het ziet er zo uitstekend uit! Van een EU 3 mod naar een echte game!![]()
http://forum.paradoxplaza(...).php?403-Magna-Mundi
Hoe is de balans in D&T? Ziet er wel erg leuk uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 05:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dag, heren.
Ik wilde net een centraal Paradox Interactive-draadje opstellen toen ik dit zat, dus ik sluit met hier bij aan.
Mensen, die spel is tof! Het irritante is alleen dat ik, zodra ik een lang groot gemaakt heb, om de rest kapot te maken, interessen begin te verliezen en een nieuw spel opstart.
Ik heb zojuist de mod Death and Taxes geinstalleerd, eens kijken wat dit mij gaat brengen.
Onder andere vijftien nieuwe landen in mexico, een soortgelijk aantal in Japan, nieuwe landjes in Italië en het midden-oosten.![]()
Hier een game met Brabant oude savegame, met alle Duitse staatjes al als bondgenoten. Eenwording is niet echt handig aangezien je dan veel opstanden krijgt enzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zorg dat je Holy Roman Emperor wordt, als je dat nog niet bent. En maak alle staatjes tot één Holy Roman Empire
Hetzelfde als in het origineel eigenlijk. Er komen natuurlijk geen superpowers enzo bij, maar de kleinere landjes voegen toch wel iets toe. Komt nog bij dat er extra scenario's bij zitten , evenals nieuwe missies e.d.quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hoe is de balans in D&T? Ziet er wel erg leuk uit.
LOL , Paradox hates mequote:Op maandag 14 november 2011 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
Die keuzes ook weer![]()
[ afbeelding ]
Maar dan loopt de discussie wat vreemd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Crusader Kings 2 gaat trouwens ook fantastisch worden, sowieso kopen![]()
Ik vraag me af, hé; de Europa Universalis-serie heeft natuurlijk niet genoeg spelers voor een reeks, maar zou een reeks over alle spellen van Paradox niet kans van slagen hebben? De series Victoria, Europa Universalis, Hearts of Iron, Crusader Kings, Magna Mundi enzovoorts hebben volgens mij toch wel een aardig aantal spelers.
Ideetje of niet?
Daar ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dan loopt de discussie wat vreemd.
http://www.paradoxplaza.com/games/arsenal-of-democracyquote:Op woensdag 30 november 2011 01:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je een link naar aod? Ik zie dat veel voorbijkomen, maar kan het niet via google vinden.
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog maar een klein maandje tot Crusader Kings 2. Meteen kopen die zooi![]()
Godver ze hebben het nog een week vertraagd, moeten we nog drie weken wachten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog maar een klein maandje tot Crusader Kings 2. Meteen kopen die zooi![]()
Windows XP/Vista/7, Intel® Pentium® IV 2.4 GHz or AMD 3500+, 2 GB RAM,quote:
Vond de demo er ook zeer 'af' uit zien. Is toch anders geweest bij Paradox, de release van HOI3 was echt een ramp qua bugs.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:14 schreef Saavedra het volgende:
Demo van Crusader Kings II is echt buitengewoon sterk, heb zin in dinsdag
Die events worden nog flink aangepast voordat het spel uitkomt meen ik ergens te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb het nu dus een hele poos gespeeld, en het is gewoon puik werk van Paradox. Gewoon kopen dus.
De events zijn wel een beetje standaard soms, bij de hedge knights o.i.d. altijd dezelfde volgende events enzo.
wait whut?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee
Mijn derde homoseksuele koning achter elkaar. De tweede daarvan was zelfs getrouwd met een lesbienne
Zo hoorde dat in die tijd.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:12 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb er nu een die eerst vier kinderen bij een vrouw heeft gebaard en haar daarna vermoord heeft om haar in te kunnen ruilen voor een jonger exemplaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |