Ja over die TT ben ik het met je eensch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil Tombo terug als lapo-huntress.
Die maakte tenminste leuke lapo's en TT's
Iets van 'jubileumtopic' ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja over die TT ben ik het met je eensch.
Ik kan geen leuke TT in z'on korte tijd verzinnen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets van 'jubileumtopic' ofzo?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen kwam mijn collega binnen![]()
Ze moest lachen 'wat zit jij nou te kijken'quote:
Kijkt ze ook tetten onder werktijd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moest lachen 'wat zit jij nou te kijken'Dus ik uitleggen...
Maar ze is heel tof gelukkig en ook chantabel
piemolsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijkt ze ook tetten onder werktijd?
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
piemolsen ze facebookt alsof dr leven er vanaf hangt..en ik ook, anders zou ik het niet weten
Nou is het wel leuk geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil worden
Mensen die ramadannen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Collegaatje hier is bezig met de ramadan (en heeft nu al honger). Respect!![]()
*pakt nog een dropje*
Ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Nah pgr, moest dat nou weer, die tieten in de TT?
Greysie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Das de leeftijd hé.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Heb ze gelijk ook even in de startpost gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Mogen we nu niet meer over de luns praten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Alleen nog over tieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we nu niet meer over de luns praten?
Nu lijkt het net alsof ik ze van jou gejat heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ze gelijk ook even in de startpost gezet
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen nog over tieten.
Wil je er nog iets over kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik ze van jou gejat heb.
JJH heeft heul geen tieten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.
Ik heb jou tieten gejat.
Maar die van jou zien ze eerder. En dan staan er in mijn post dezelfde.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.
Ik heb jou tieten gejat.
Nee, ik heb eronder gezet dat het jou tieten zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die van jou zien ze eerder. En dan staan er in mijn post dezelfde.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb eronder gezet dat het jou tieten zijn.
Nee, daar word ik blij van.quote:JJH zijn haar TIETEN.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil worden
Wat, welke grapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou is het wel leuk geweest.
Uitgemolken grap
Kusje d'rop?quote:
Lief doen.quote:
slijmhoer.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief doen.
En Miauw; PGR vroeg een aantal keer om wat mensen op Hyves toe te mogen voegen, vandaar.Daar kwamen toen later wat grappen over misschien
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moest mijn Hyves vanochtend reanimeren
Hij was gewoon op zeker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegeven
Nog gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegeven
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga de mijne ook kapot maken, Hyves.
Ja, zat weinig leven meer in. Kreeg nog wel naar m'n hoofd dat ik diep was gezonken en in een sociaal isolement zou belanden, maar nog niks van gemerkt.quote:
Dankje.quote:
NOG STEEDS?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar gelukkig is je CU2 nog sterk en gezond he, Ll
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar gelukkig is je CU2 nog sterk en gezond he, Ll
www.cu2.nl/berendlovesslayerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
En ik heb nog steeds niet die cu2 van Ll gezien.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Echt ik ga gewoon een concept mailtje maken en dat gewoon ieder uur naar die lui laten sturen. Heb verdomme al 3x gemaild
Watskebeurt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Echt ik ga gewoon een concept mailtje maken en dat gewoon ieder uur naar die lui laten sturen. Heb verdomme al 3x gemaild
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Krijgen we al dat gebagger weer in TAL SC.
In 1 seconde staan er weer gelijk 5 nieuwe posts.
Ik praat veul liever hier.
Da's gewoon een snelle sc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Krijgen we al dat gebagger weer in TAL SC.
In 1 seconde staan er weer gelijk 5 nieuwe posts.
Ik praat veul liever hier.
Nee en daarom dus 3x lief mailtje gestuurd dattie pagina al tig jaar inactief is en we geen toegang meer hebben dus 'm graag verwijderd zien. je hoort NIKS en ze doen dus ook NIKSquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook niet meer inloggen?
Iedereen werkt nu bij Hyvesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en daarom dus 3x lief mailtje gestuurd dattie pagina al tig jaar inactief is en we geen toegang meer hebben dus 'm graag verwijderd zien. je hoort NIKS en ze doen dus ook NIKS
Nee toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we vuilnisbakje spelen voor TAL ofzo?
Als dat je opwindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we vuilnisbakje spelen voor TAL ofzo?
Eerlijk gezegd niet echtquote:
Oké.quote:
De overgangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik vlooien. Die jeuk! Waar komt die nou weer vandaan
Je zuipt te veel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik vlooien. Die jeuk! Waar komt die nou weer vandaan
Die had vandaag om één uur een tentamen.quote:
Kreeg ze die uitslag direct dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Die had vandaag om één uur een tentamen.
Dus ze heeft hem gehaald en ziet het in de kroeg te vieren, of ze is gezakt en zit in een hoekje te huilen.
Inschatten waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kreeg ze die uitslag direct dan?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik roep ook maar wat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mij ook niet idd vandaar mijn vraag.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil Tombo terug als lapo-huntress.
Die maakte tenminste leuke lapo's en TT's
Je kunt er nu ook niets meer aan doen en het valt heus wel mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb geen flauw idee hoe het gingHet was echt heel moeilijk
Dus ik baalde flink, omdat ik echt het idee had dat ik het snapte enzo, maar nu weet ik het niet...
Gelukkig heb ik dan weer lieve en slimme mensen om me heen die me zeggen dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en dat het misschien wel meevalt![]()
![]()
dus we wachten gewoon af
Ja, daarom baal ik juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt er nu ook niets meer aan doen en het valt heus wel mee.
Je had toch goed geleerd?
Komp vas goe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daarom baal ik juist
Ik heb ook wel eens tentamens niet gehaald waarvan ik dan echt dacht; "ja, das logisch, want zo hard had je ook weer niet geleerd"
DML.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jubileumtopic, die moet ik even meepikken.
![]()
Tombo, komt goed schatje
Jah, wel oké eigenlijkquote:
Ja nou. Ik geloof dat ik er wel ergens een paar in een sc gezet had. Ik zal ze even opzoeken en hier neerzetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah, wel oké eigenlijk![]()
Hoest met u? Hebbie nog Scandinavie foto's ergens staan? Geloof dat ik die gemist heb ergens tussendoor.
Ja? Niet meer elke dag misselijk? * jompelt voorzichtigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah, wel oké eigenlijk![]()
Hoest met u? Hebbie nog Scandinavie foto's ergens staan? Geloof dat ik die gemist heb ergens tussendoor.
Oh, mocht daar nou blijken dat ik er op gereageerd heb en ze dus wel gezien heb, dan mag je het laten zitten en claim ik zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou. Ik geloof dat ik er wel ergens een paar in een sc gezet had. Ik zal ze even opzoeken en hier neerzetten.
Ja wel maar ik heb nu goed werkende pillen daartegenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja? Niet meer elke dag misselijk? * jompelt voorzichtig*
Dan heb je ze wel gezien denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, mocht daar nou blijken dat ik er op gereageerd heb en ze dus wel gezien heb, dan mag je het laten zitten en claim ik zwangerschapsdementie![]()
Er staat me wel iets bij van een kapotte auto namelijk
Van te voren dacht ik ook van Sure, misschien kom je tegen als je ergens de bossen inwandelt, maar niet op de openbare weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toffe foto's JJH! Elanden heb ik daar ook gezien, midden op de weg
Mijn iPod Touch trekt ze anders makkelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef Greys het volgende:DML, fijn dat je je wat beter voelt!
En JJH, wat een joekels van foto's, mijn netbookje heeft nogal moeite met deze pagina
Whoopsydaisy. Ik dacht dat ik ze verkleint had.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
DML, fijn dat je je wat beter voelt!
En JJH, wat een joekels van foto's, mijn netbookje heeft nogal moeite met deze pagina
Hmmm heb meneer Depp vereeuwigd op de dvd hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
Miauw
De heer Depp komt zo in Chocolat, moet je niet zwijmelen?
Oh, nog beter!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm heb meneer Depp vereeuwigd op de dvd hier
Ja en dan moet je ook nog de hele tijd naar chocolaatjes kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nog beter!
De film duurt nu al een uur en hij is nog steeds niet in beeld geweest
En het moet echt in Nederland zijn, mag niet in België?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dan moet je ook nog de hele tijd naar chocolaatjes kijkenpure kwelling die film!
Hmm, op zoek naar een weekendje weg, in Nederland. Any ideas?
We zouden eerst naar een camping vlakbij de Rottemeren gaan maar gezien de kans op regen wordt het een B&B
Oeehhh gezelligheidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
En het moet echt in Nederland zijn, mag niet in België?
http://www.weekendjeweg.n(...)/chateau-du-lac.html
In welke regio woon je zelf ongeveer?
Oh en wat anders nog een tip is, mocht je Rotterdam leuk vinden:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeehhh gezelligheidIk ga met een vriendin, morgen even overleggen.
Ik woon in A'dam maar vind Zuid-Holland leuker
Helemaal toppie!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Bonjourrrrrrrrr!
Het wordt mooi weer dit weekend
enige wat ik zie zijn 2 beeldschermen voor me neus en een mega stapel afwasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:21 schreef Ml-etje het volgende:mogge zie hier ook een zonnetje
wel een beetje veel wind.
Ja, maar waaaaaaaaaaar is Bad Romancequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe Greys, ik zei toch al dat ik tegenwoordig veel naar gewoon die Spotify top 100 van meest geluisterde tracks (op Spotify) luisterHet heeft zijn weerslag... Kijk naar de stats van wat ik de laatste 7 dagen het meeste heb geluisterd;
[ afbeelding ]
Was je on dan?quote:
Oeh, wij gaan 8 oktober naar Youp van ´t Hek in het nieuwe Luxor. Ik denk dat ik dit er bij ga boeken!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en wat anders nog een tip is, mocht je Rotterdam leuk vinden:
Logeren in het enige 5-sterren hotel van R'dam:
http://www.manhattanhotelrotterdam.com/Overzicht/Meeting-NL.aspx
Pal tegenover CS, dus je kunt met de trein (parkeren is daar veul te duur).
En als je bij je telefonische reservering zegt dat je het 'Discover your city' arrangement wilt boeken, dan betaal je voor een nacht in een prachtige 2-pers. kamer 89,-- inclusief echt superrrrrrluxe ontbijt. Dus niet per persoon, maar samen. En nee, ik heb geen aandelen of kennissen die daar werken ofzo maar ik heb dat laatst zelf gedaan met wat mensen van hier
Leuk als je wilt shoppen in Rdam of naar de film (bioscoop is er ook pal naast) en dan lekker luxe overnachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
Terug van de kappermijn haar is een halve meter langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Yeaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Back and happy!![]()
Sowieso vond ik dit tentamen beter te doen dan die van gisteren, maar sowieso:
IK BEN ER VAN AF!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Back and happy!![]()
IK BEN ER VAN AF!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG 210 euroquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Tombo, hier ook even jubelen voor je![]()
![]()
![]()
En ik heb mijn tweede Postcrossing kaart binnen, uit Lithuania, het land van de Eastern European Kind of Funk (ta ta ta ta) ESF
En heer G kreeg een bekeuring van 210 euro zag ik netDan toch liever een kaartje.
114 kmu waar hij 80 mocht. Woops.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG 210 eurowat heeft ie gedaan? 30 km te hard ofzo?
quote:
Oef! En wat moet je daarvoor doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had er laatst eentje van 185
Je gaat ook al best snel te snel he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik reed 97 of zo waar je binnen de bebouwde kom maar 70 mag. Naar stukje N-weg is dat richting Wassenaar.
Haha, hij was vast te laat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat ook al best snel te snel he.
Dit was om 08.47 uur hier voor op de N209. Toen hij naar zijn werk ging.
Hij had vast haast
Hadden we te hard gereden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ja?
Ik heb nog steeds die van Landal liggen.
Moet hem nu wel gaan betalen helaas, voor 4 okt.
Ja de trajectcontrole, och weet hem nu ieg te zittenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hadden we te hard gereden?![]()
Ik weet het al niet meer
Te hard bij trajectcontrole is best wel euhh... dom.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de trajectcontrole, och weet hem nu ieg te zitten
Had dus niet gezien dat dat er was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Te hard bij trajectcontrole is best wel euhh... dom.
Bij Utrecht?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja de trajectcontrole, och weet hem nu ieg te zitten
Yay, wat heerlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Back and happy!![]()
IK BEN ER VAN AF!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Funk-mannenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
En ik heb mijn tweede Postcrossing kaart binnen, uit Lithuania, het land van de Eastern European Kind of Funk (ta ta ta ta) ESF
Nee, ik ben altijd verantwoordelijk en volwassen bezigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij doet het dan ook nooit toch Ll?
Lekker fris kapsel Pgrquote:
Je hebt het gezegd alleen heeft dat niet meer geholpenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij Utrecht?![]()
Sorry dan want ik ken die weg uit mijn hoofd en rem zelf zo automatisch af dat ik het niet eens meer meld tegen een ander.
Mohquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt het gezegd alleen heeft dat niet meer geholpen
Zit je in de buurt van een begraafplaats?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:04 schreef Ml-etje het volgende:
Het is hier echt een gekkenhuis, stuk verder een begrafenis waar echt 500 mensen komen ofzo.
Complete verkeersopstoppingen
Als ik nu die kant uit moet weet ik genoegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Moh![]()
Nou ja, dat is echt iets wat je 1x overkomt en dan weet je het voor altijd.
En je ziet het ook niet aan mede weggebruikers want er zijn er genoeg die door blijven scheuren! Goudmijntje volgens mij hoor.
Je hebt er al 1 van iemand anders binnen gekregen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Tombo, hier ook even jubelen voor je![]()
![]()
![]()
En heer G kreeg een bekeuring van 210 euro zag ik netDan toch liever een kaartje.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh, ga je dan uit het raam hangen en schreeuwen tegen ze?![]()
Heb ik al eens verteld dat ik werkte bij een bedrijf dat ruilde met een ander bedrijf van pand omdat wij groter moesten en zij kleiner? Alleen zat ons oude pand boven een crematorium en heette dat andere bedrijf Happy Services
Tisser?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh, ga je dan uit het raam hangen en schreeuwen tegen ze?![]()
Heb ik al eens verteld dat ik werkte bij een bedrijf dat ruilde met een ander bedrijf van pand omdat wij groter moesten en zij kleiner? Alleen zat ons oude pand boven een crematorium en heette dat andere bedrijf Happy Services
Wat is erquote:
Er zijn er drie van mij ontvangen door anderen inmiddels (Nederland, Finland, USA) en die van Spanje en Slowakije zijn nog niet aangekomen. Maar die zijn op vakantie denk ik, want al een dag of 8 niet online geweest daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt er al 1 van iemand anders binnen gekregen?
Of hebben ze jou kaart ontvangen?
Een kitten in een schoenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
De Funk-mannenEn leuk je tweede kaartje
Nog speciaal thema of een landschap?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
I very like it.
*tekening vis* ()
I very like it!
Das wel leuk ja, ook de tekst en tekening van die visquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn er drie van mij ontvangen door anderen inmiddels (Nederland, Finland, USA) en die van Spanje en Slowakije zijn nog niet aangekomen. Maar die zijn op vakantie denk ik, want al een dag of 8 niet online geweest daar
En ik heb er zelf dus twee! Eentje uit Litouwen en eentje uit eh... Polen!
Zal wel vandaag of morgen aankomenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
Finland (3 dagen aan het reizen)
Dan komen er straks ineens een paar achter elkaar!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Das wel leuk ja, ook de tekst van die vis![]()
Bij mij gaat het allemaal niet zo snel.
Nog maar 1 kaart aangekomen in Amerika.
De rest is nog allemaal aan het reizen.
China (7 dagen aan het reizen, user is 5 dagen niet online geweest)
Finland (3 dagen aan het reizen)
Duitsland(1 dag aan het reizen)
Zelf heb ik nog geen kaartje ontvangen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh zag zijn vis er ook uit als een piemol? Dan passen jullie perfect![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy duikt nu onder
Ik kwam ook de Nederlander tegen met meeste kaartjes:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk veel door die galleryen ik zie een leuk kaartje, afkomstig van iemand met de Nr 1. most postcards send from Italy & 2nd on longest distance sent from Italy
3 jaar lid: Postcards Sent: 2,098
Postcards Received: 2,043
Wowsers
Die stuurt er dus elke dag ongeveer 2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk veel door die galleryen ik zie een leuk kaartje, afkomstig van iemand met de Nr 1. most postcards send from Italy & 2nd on longest distance sent from Italy
3 jaar lid: Postcards Sent: 2,098
Postcards Received: 2,043
Wowsers
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel vandaag of morgen aankomenMijn post is gister gekomen en was weer 3 dagen, wind zat weer mee
Wat leukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kwam ook de Nederlander tegen met meeste kaartjes:
http://www.postcrossing.com/user/Willemijn
Postcards Sent: 2,300
Postcards Received: 2,234
Die is 2 dagen onderweg, dus dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met jou kaartje naar Amerika Pisces?
Ik ben dat dus vergeten, foto's te maken van de verzonden kaartenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leukIk vind het echt leuk om door die gallery heen te gaan en tof dat je per persoon kunt zien wat iemand heeft gestuurd of ontvangen.
Ik maak denk ik gewoon foto's van de kaartjes die ik krijg, heb ook een foto gemaakt van wat ik gestuurd heb.
Ik scan ze niet in die ik verzendt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leukIk vind het echt leuk om door die gallery heen te gaan en tof dat je per persoon kunt zien wat iemand heeft gestuurd of ontvangen.
Ik maak denk ik gewoon foto's van de kaartjes die ik krijg, heb ook een foto gemaakt van wat ik gestuurd heb.
Als de ontvanger hem via de scan/foto online zet kun je hem kopiërenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dat dus vergeten, foto's te maken van de verzonden kaarten
Maar ga ik vanaf nu wel doen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef pgrferrari het volgende:
Die ik ontvang scan ik wel in
Of kan dat niet?
www.postcrossing.comquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Wat is die site ook al weer? Ik kan meedoen nu! En ik ga morgen naar de markt dus kan ik kaartjes kopen
Ah mooi, ga ik die boekjes eens postenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Wat is die site ook al weer? Ik kan meedoen nu! En ik ga morgen naar de markt dus kan ik kaartjes kopen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
Kaartjes sturen naar wildvreemden over de hele wereld!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn jullie allemaal aan het doen
Ik zie dat jullie het steeds over kaarten hebben
sorrynieuwsgierig
Ow wat leukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaartjes sturen naar wildvreemden over de hele wereld!
Via Postcrossing.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wat leuk
Ik ga meedoen
En ik ben de aanstichter van al dat gedoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaartjes sturen naar wildvreemden over de hele wereld!
Via Postcrossing.
He je moet jezelf niet tekort doen, je bent ook leuk om aan te irriteren!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En ik ben de aanstichter van al dat gedoe![]()
Ben ik tot nog ergens goed voor!
Oeh, heb je al je eerste adres, welk land?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wat leuk
Ik ga meedoen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He je moet jezelf niet tekort doen, je bent ook leuk om aan te irriteren!
quote:
Nee, ik wacht tot ik kaarten hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, heb je al je eerste adres, welk land?
Ik ga net zo lang door tot ik een van jullie hebquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
En het maakt niet uit hoe vaak je er eentje stuurt, steeds als jij er eentje hebt gestuurd en die kaart is ontvangen, wordt jouw adres in de *lucht* gegooid, zodat jij dan een kaartje van een ander krijgt.
Das lang wachten dan als je niks stuurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot ik kaarten heb
Oh, dat geloof ik wel, maar anders staat er dat ie al onderweg is en dat is ie dan niet enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heb je een jaar de tijd om je kaartje te sturen, als je je adres gekregen hebt, dus het is echt flexibel en als er iets tussen komt geen probleem
Ja, alleen tellen die dagen dus wel op bij 'Travelling'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij heb je een jaar de tijd om je kaartje te sturen, als je je adres gekregen hebt, dus het is echt flexibel en als er iets tussen komt geen probleem
Kaarten gekocht om te verzenden, I guess?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das lang wachten dan als je niks stuurt
Ja mijne is na 3 dagen travelling pas aan het travelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen tellen die dagen dus wel op bij 'Travelling'
Want ik heb er eentje dus nog niet verstuurd, wel drie dagen geleden adres ontvangen, maar daar staat dus nu mooi dat ie al drie dagen onderweg is
Oh zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaarten gekocht om te verzenden, I guess?
Staat best lullig als je 8 maanden wacht en er staat '243 days travelling'.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja mijne is na 3 dagen travelling pas aan het travelen
Nou het was ook meer als er serieuze dingen tussen komen, waardoor het blijft liggen, niet voor fun even 3 maanden wachten uiteraardquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat best lullig als je 8 maanden wacht en er staat '243 days travelling'.
Whoehoehoeeee
Ik heb zelf van alles en nog wat gekocht. Paar typisch Nederlandse dingen, afbeeldingen van Ned. schilderijen, kaartjes van de Erasmusbrug/Rotterdam, wat algemene dingen. Altijd goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zoMaar je wilt toch kopen als je weet wat voor kaartje iemand wilt? Of ga je gewoon van alles en nog wat kopen, dat kan ook
Phoebe is mijn favoriete personage uit Friends?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een adres... Kaartje sturen naar Phoebe in America
Maar wat moet ik op dat kaartje schrijven dan
Heeft ze een klein profiel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Of: My name is Regina Falangequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Phoebe is mijn favoriete personage uit Friends?
Ik moest het opzoeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of: My name is Regina Falange
Ja... jullie moeten me even op weg helpen hoorquote:
Die is ook meesterlijk iddquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken.Ik ken alleen Karen Walkers alter ego, Anastasia Beaverhousen.
Ik heb NL bij nader inzien toch niet aangevinkt, misschien over een tijdjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang door tot ik een van jullie heb
Ik zou willen dat ik haar een kaart kon sturen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja... jullie moeten me even op weg helpen hoor
About Phoebe...
I live in the beautiful Rocky mountains of Colorado. My passions include quilting, playing scrabble and most of all playing with my fabulous Jack. I collect china teacups and santas. I love watching old black and white movies and reading travel books. I also enjoy browsing through used bookstores for
"first editions"
One of my favorite activities is drinking coffee at the local coffee house and chatting with friends and solving the problems of the world.
Zoiezo de Postcard ID (heul belangrijk!)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Je kunt beginnen met vertellen waarom je dat kaartje gekozen hebt, of wat er specifiek op de kaart te zien is, als je bv iets van je eigen woonplaats stuurt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
About Phoebe...
I live in the beautiful Rocky mountains of Colorado. My passions include quilting, playing scrabble and most of all playing with my fabulous Jack. I collect china teacups and santas. I love watching old black and white movies and reading travel books. I also enjoy browsing through used bookstores for
"first editions"
One of my favorite activities is drinking coffee at the local coffee house and chatting with friends and solving the problems of the world.
Phoebequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is ook meesterlijk idd
Phoebe roept in de laatste aflevering ook tegen Rachel dat er iets mis is met "the left falange" van het vliegtuig
Moet je je ook inschrijven, anders loop je nog meer misquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik haar een kaart kon sturen.
Eensch!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb NL bij nader inzien toch niet aangevinkt, misschien over een tijdje, ook kaartjes schrijven naar het buitenland vind ik leuker, anders heb ik maar 3 regels als ik naar Mientje in Groningen moet schrijven
WOW, ze is echt Phoebe uit Friendsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
About Phoebe...
"first editions"
Heeft ze toch al!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je je ook inschrijven, anders loop je nog meer mis![]()
![]()
Oh wist ik niet, leukquote:
Zo moest even zoeken naar de postcard id... staat hij gewoon op het blaadje wat ik heb uitgeprintquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoiezo de Postcard ID (heul belangrijk!)
Naam, woonplaats, je leeftijd, je hobbies, je werk.
Vertel gewoon wat over jezelf.
Dan heb je zo een kaart vol geschreven.
Of je moet hobbyloos zijn en als zwerver leven...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo moest even zoeken naar de postcard id... staat hij gewoon op het blaadje wat ik heb uitgeprint
Ja, opsturen lijkt me wel handigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga straks een kaartje kopen....
En dan er wat opschrijven...
En dan opsturen?
Ik lees over scannen enzo? Of moet ik alleen de ontvangen kaarten scannen...
Ow ik vind dit echt leuk
Al gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je je ook inschrijven, anders loop je nog meer mis![]()
![]()
En wanneer ontvang je dan zelf een kaartje? En kan je dat ergens zien dat je een kaartje gaat ontvange?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, opsturen lijkt me wel handig![]()
En nee je hoeft het kaartje niet in te scannen, het mag wel
Dat is een verrassingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer ontvang je dan zelf een kaartje? En kan je dat ergens zien dat je een kaartje gaat ontvange?
Je ontvangt je 1e kaart nadat jou kaart is aangekomen bij iemand.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wanneer ontvang je dan zelf een kaartje? En kan je dat ergens zien dat je een kaartje gaat ontvange?
quote:
Ok thx!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ontvangt je 1e kaart nadat jou kaart is aangekomen bij iemand.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Zwabbert, waar zit je?
Ik heb de OP nodig van Vleesetende Planten Topic #9, Waar de plant de kat gaat eten
Nou iddquote:
In een uur registreren en kopen, woehoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ren nu even naar buiten om kaartjes te kopen
Inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou iddVorige keer had ie de lapo en was ie boos dat niemand een nieuwe opende
Ciao Tomboquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben off, misschien tot later!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben off, misschien tot later!
Maar hoe herkent het systeem dat dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je ontvangt je 1e kaart nadat jou kaart is aangekomen bij iemand.
Jouw Phoebe registreert je kaartje dmv je ID codequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hoe herkent het systeem dat dan?
Dat is die code die je zo hard zocht charmed_angelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw Phoebe registreert je kaartje dmv je ID code
Linksaf bij het bordjequote:
Hij is dicht/wegquote:
Ja ff, net zoals de postcount.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is dicht/weg![]()
Zag dat er een hele zooi KLB'ers in het banmeldtopic stonden, dus ik wilde ff kijken, maar zie de index maar... Hij is weg
Ja ongetwijfeld komt het weer terug, maar wel strakke actie ffquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ff, net zoals de postcount.
Nou, nu krijgt ONZ de volle laag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld komt het weer terug, maar wel strakke actie ff
Gooien ze die straks ook d ichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, nu krijgt ONZ de volle laag.
Jeej.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gooien ze die straks ook d icht
Kijk nog eens?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, nu krijgt ONZ de volle laag.
Ja nu nog niet. Maar als ze het lang dicht houden natuurlijk wel. Gewoon KLB open gooien en alle lullo's bannen, niet zo moeilijk.quote:
Je hebt nog niet in het banmeldtopic gekeken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja nu nog niet. Maar als ze het lang dicht houden natuurlijk wel. Gewoon KLB open gooien en alle lullo's bannen, niet zo moeilijk.
Ja. Maar ze kunnen toch gewoon KLB open houden? Als ze die mensen toch geband hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt nog niet in het banmeldtopic gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |