Ja over die TT ben ik het met je eensch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil Tombo terug als lapo-huntress.
Die maakte tenminste leuke lapo's en TT's
Iets van 'jubileumtopic' ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja over die TT ben ik het met je eensch.
Ik kan geen leuke TT in z'on korte tijd verzinnen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iets van 'jubileumtopic' ofzo?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En toen kwam mijn collega binnen![]()
Ze moest lachen 'wat zit jij nou te kijken'quote:
Kijkt ze ook tetten onder werktijd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze moest lachen 'wat zit jij nou te kijken'Dus ik uitleggen...
Maar ze is heel tof gelukkig en ook chantabel
piemolsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijkt ze ook tetten onder werktijd?
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
piemolsen ze facebookt alsof dr leven er vanaf hangt..en ik ook, anders zou ik het niet weten
Nou is het wel leuk geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil worden
Mensen die ramadannen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
Collegaatje hier is bezig met de ramadan (en heeft nu al honger). Respect!![]()
*pakt nog een dropje*
Ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Nah pgr, moest dat nou weer, die tieten in de TT?
Greysie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Das de leeftijd hé.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Heb ze gelijk ook even in de startpost gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Mogen we nu niet meer over de luns praten?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Alleen nog over tieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we nu niet meer over de luns praten?
Nu lijkt het net alsof ik ze van jou gejat heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb ze gelijk ook even in de startpost gezet
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen nog over tieten.
Wil je er nog iets over kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof ik ze van jou gejat heb.
JJH heeft heul geen tieten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.
Ik heb jou tieten gejat.
Maar die van jou zien ze eerder. En dan staan er in mijn post dezelfde.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt mijn tieten niet gejat hoor.
Ik heb jou tieten gejat.
Nee, ik heb eronder gezet dat het jou tieten zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die van jou zien ze eerder. En dan staan er in mijn post dezelfde.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik heb eronder gezet dat het jou tieten zijn.
Nee, daar word ik blij van.quote:JJH zijn haar TIETEN.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IB4 PGRferrari die Haifs-vriendjes met je wil worden
Wat, welke grapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou is het wel leuk geweest.
Uitgemolken grap
Kusje d'rop?quote:
Lief doen.quote:
slijmhoer.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lief doen.
En Miauw; PGR vroeg een aantal keer om wat mensen op Hyves toe te mogen voegen, vandaar.Daar kwamen toen later wat grappen over misschien
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik moest mijn Hyves vanochtend reanimeren
Hij was gewoon op zeker?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegeven
Nog gecondoleerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 weken terug een spuitje gegeven
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga de mijne ook kapot maken, Hyves.
Ja, zat weinig leven meer in. Kreeg nog wel naar m'n hoofd dat ik diep was gezonken en in een sociaal isolement zou belanden, maar nog niks van gemerkt.quote:
Dankje.quote:
NOG STEEDS?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar gelukkig is je CU2 nog sterk en gezond he, Ll
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar gelukkig is je CU2 nog sterk en gezond he, Ll
www.cu2.nl/berendlovesslayerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef JJH het volgende:
En ik heb nog steeds niet die cu2 van Ll gezien.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Echt ik ga gewoon een concept mailtje maken en dat gewoon ieder uur naar die lui laten sturen. Heb verdomme al 3x gemaild
Watskebeurt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
Echt ik ga gewoon een concept mailtje maken en dat gewoon ieder uur naar die lui laten sturen. Heb verdomme al 3x gemaild
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Krijgen we al dat gebagger weer in TAL SC.
In 1 seconde staan er weer gelijk 5 nieuwe posts.
Ik praat veul liever hier.
Da's gewoon een snelle sc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Watskebeurt?
Krijgen we al dat gebagger weer in TAL SC.
In 1 seconde staan er weer gelijk 5 nieuwe posts.
Ik praat veul liever hier.
Nee en daarom dus 3x lief mailtje gestuurd dattie pagina al tig jaar inactief is en we geen toegang meer hebben dus 'm graag verwijderd zien. je hoort NIKS en ze doen dus ook NIKSquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook niet meer inloggen?
Iedereen werkt nu bij Hyvesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en daarom dus 3x lief mailtje gestuurd dattie pagina al tig jaar inactief is en we geen toegang meer hebben dus 'm graag verwijderd zien. je hoort NIKS en ze doen dus ook NIKS
Nee toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we vuilnisbakje spelen voor TAL ofzo?
Als dat je opwindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:55 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we vuilnisbakje spelen voor TAL ofzo?
Eerlijk gezegd niet echtquote:
Oké.quote:
De overgangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik vlooien. Die jeuk! Waar komt die nou weer vandaan
Je zuipt te veel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
Volgens mij heb ik vlooien. Die jeuk! Waar komt die nou weer vandaan
Die had vandaag om één uur een tentamen.quote:
Kreeg ze die uitslag direct dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Die had vandaag om één uur een tentamen.
Dus ze heeft hem gehaald en ziet het in de kroeg te vieren, of ze is gezakt en zit in een hoekje te huilen.
Inschatten waarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kreeg ze die uitslag direct dan?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik roep ook maar wat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mij ook niet idd vandaar mijn vraag.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil Tombo terug als lapo-huntress.
Die maakte tenminste leuke lapo's en TT's
Je kunt er nu ook niets meer aan doen en het valt heus wel mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb geen flauw idee hoe het gingHet was echt heel moeilijk
Dus ik baalde flink, omdat ik echt het idee had dat ik het snapte enzo, maar nu weet ik het niet...
Gelukkig heb ik dan weer lieve en slimme mensen om me heen die me zeggen dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en dat het misschien wel meevalt![]()
![]()
dus we wachten gewoon af
Ja, daarom baal ik juistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt er nu ook niets meer aan doen en het valt heus wel mee.
Je had toch goed geleerd?
Komp vas goe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daarom baal ik juist
Ik heb ook wel eens tentamens niet gehaald waarvan ik dan echt dacht; "ja, das logisch, want zo hard had je ook weer niet geleerd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |