SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, daar vertrouw ik op!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef Peter het volgende:
Succes in het zwart dan maar. Moge er maar weer snel een goede opvolger zijn om de users uit elkaars haren te houden
Uit Eisenhower's beroemde 'Faewell speech to the Nation'.quote:Yet, in holding scientific research and discovery in respect, as we should, we must also be alert to the equal and opposite danger that public policy could itself become the captive of a scientific-technological elite.
It is the task of statesmanship to mold, to balance, and to integrate these and other forces, new and old, within the principles of our democratic system-ever aiming toward the supreme goals of our free society.
Niks boeiends. Onderling gezeur tussen 2 users en kritiek van 1 van die users op de moddereters.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef Peter het volgende:
Heb ik een rel gemist?![]()
Was het een boeiende of een herhaling van zetten?
Nee.. je hebt gelijk..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef oompaloompa het volgende:
laat dat nou niet deze thread in trekken -.-
Herhaling van zetten dus. niks nieuws en moet vaak even uitrazenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niks boeiends. Onderling gezeur tussen 2 users en kritiek van 1 van die users op de moddereters.
Da's toch mooi. Kun je helemaal zelf vanuit je luie stoel een dictatuur creëren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Arme Lavenderr trouwens.
En TRU en BNW bijna helemaal in haar uppie...
Wacht maar, ze pakt straks ook PTA en ONZ er bij, nog even en ze heeft FOK heerschappij!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Arme Lavenderr trouwens.
En TRU en BNW bijna helemaal in haar uppie...
Danny kan wel inpakken zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht maar, ze pakt straks ook PTA en ONZ er bij, nog even en ze heeft FOK heerschappij!!
Uhuh, een complotquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Da's toch mooi. Kun je helemaal zelf vanuit je luie stoel een dictatuur creëren.
Thx!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:27 schreef Terecht het volgende:
Bedankt, ToT. Je was wmb een prettige mod. Hoe lang ben je nu blauw geweest? Ik kan me herinneren dat je het 2 jaar geleden al was.
Dan is de Wilders is een zionist thread al helemaal gedoemdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Heeft het Pentagon al een beurs beschikbaar gesteld voor een vervanger? Of komt daar nu een keer een Mossad agent voor terug?
We zijn nog mensen aan het recruteren voor de desinformantenopleiding!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Heeft het Pentagon al een beurs beschikbaar gesteld voor een vervanger? Of komt daar nu een keer een Mossad agent voor terug?
Yeahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Jammer, maar gefeliciteerd met je promotie.
Ow. Ik heb geen afluisterappartuur in huis, dan val ik zeker al af?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn nog mensen aan het recruteren voor de desinformantenopleiding!
Desinformant word je niet zomaar, daar moet je wel wat voor in huis hebben!
nu je het daarover hebt, kun je me die wegbeschrijving naar het instituut waar de cursus 'Desinformatie voor Beginners' gegeven wordt, nogmaals sturen...? Er zal wel wat misgegaan zijn, maar mijn beschrijving komt ergens heel anders uit?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dis is da Intharwebz he!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ow. Ik heb geen afluisterappartuur in huis, dan val ik zeker al af?
Nee als je bij dat loodgietersbedrijf het zinnetje zegt wat in de 3e regel van de brief staat, laten ze je door!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nu je het daarover hebt, kun je me die wegbeschrijving naar het instituut waar de cursus 'Desinformatie voor Beginners' gegeven wordt, nogmaals sturen...? Er zal wel wat misgegaan zijn, maar mijn beschrijving komt ergens heel anders uit?
Intharwebz heb ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dis is da Intharwebz he!Dan heb je weer andere zaken nodig.
Goed zoeken. De ingang zit onder de 3de putdeksel van rechts. Ze maken het graag wat moeilijker dan strict noodzakelijk is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nu je het daarover hebt, kun je me die wegbeschrijving naar het instituut waar de cursus 'Desinformatie voor Beginners' gegeven wordt, nogmaals sturen...? Er zal wel wat misgegaan zijn, maar mijn beschrijving komt ergens heel anders uit?
perry bible fellowshipquote:
Zoals het draaiboek van het Pentagon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, dis is da Intharwebz he!Dan heb je weer andere zaken nodig.
Daar ging de theequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan is de Wilders is een zionist thread al helemaal gedoemd
Ach ik ben sowieso al 3x per week in de sportzaal te vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
'Bonne continuation'!!
Wat ga allemaal je met de vrijkomende tijd doen?
Dat is wat ze jou verteld hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Succes, daar gaan een paar honderd uur van je leven. Althans, bij mij was dat zo. Onze Guild speelde op een gegeven moment top 300 en was een van de beste Nederlandse Guildsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
En verder heb ik een paar weken geleden het volledige pakket van Guild Wars gekocht!
Dus ToT gaat spieren onder zijn borstharen kwekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
Ach ik ben sowieso al 3x per week in de sportzaal te vinden.Misschien ga ik wat langer per keer. (Ben net ook geweest.)
Je bent al ´op zwart´.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef ToT het volgende:
Ja geen idee wanneer ik precies op zwart ga.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef ToT het volgende:
Thx folks!Fijn om te lezen, Crimy!: )
Ja geen idee wanneer ik precies op zwart ga. Duurt volgens mij altijd wel ff zodat zo veel mogelijk mensen het weten voor het daadwerkelijk gebeurt.
Toffe user misschien dan nogquote:
Edit:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef ToT het volgende:
Ja kut, niet meer achter de schermen kunnen lezen, geen notes meer kunnen lezen, geen topicreports of post-edits meer kunnen bekijken......what have I done?
Neh, is beter zo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |