Ik ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het angstige vermoeden dat er niets in de OP gelogen of bijverzonnen is.
het is ook zo grappig als iemand helemaal uitrekent wat z´n boodschappen kosten dat bij elkaar optelt en dat zegt tegen dat kassameisje..wat kan haar het nou schelen,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alsof een vrouw de standaard legt voor wat humor is en wat niet
Twee Durex condooms?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kost eigenlijk precies ¤ 2,75 in de supermarkt en is klein genoeg om over het hoofd te zien in je mandje?
Overigens bleek het 14,73 te zijn volgens de kassabon, dus uiteindelijk zijn we allemaal voor EUR 0,02 om de tuin geleid.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is ook zo grappig als iemand helemaal uitrekent wat z´n boodschappen kosten dat bij elkaar optelt en dat zegt tegen dat kassameisje..wat kan haar het nou schelen,
het is ook zo´n leuke grap ja het is 12 euro
Nee het is 14.75
o dan heb ik me vast verteld
ja reuze grappig
Zie hierboven: de zaken werden alsnog mooier voorgedaan dan ze waren. Ik voel me vies.quote:
Vrouwen hebben geen generalisatie nodig om het standaard voor humor te zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alsof een vrouw de standaard legt voor wat humor is en wat niet
De grap kwam pas echt tot uiting toen ik zei dat ik de kassbon natuurlijk wilde hebben om na te kunnen kijken waar de fout zat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
o dan heb ik me vast verteld
les 1: als je een grap moet uitleggen was hij niet grappig..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:03 schreef Socios het volgende:
[..]
De grap kwam pas echt tot uiting toen ik zei dat ik de kassbon natuurlijk wilde hebben om na te kunnen kijken waar de fout zat.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kost eigenlijk precies ¤ 2,75 in de supermarkt en is klein genoeg om over het hoofd te zien in je mandje?
Nee, plakken kaas.quote:
Dat kassameisje dus niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja ik lach altijd om mensen die zeggen ja ik wil de kassabon om te kijken waar het fout is gegaan
Of de andere persoon in kwestie heeft geen humor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
les 1: als je een grap moet uitleggen was hij niet grappig..
Socios, je hebt groot gelijk. Mensen die je nu gaan bashen hebben er geen verstand van.quote:
of wel en jou grap is gewoon niet goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Of de andere persoon in kwestie heeft geen humor.
Klopt, ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:06 schreef ThaTim het volgende:
Socios, je hebt groot gelijk. Mensen die je nu gaan bashen hebben er geen verstand van.
Zelfs AH is nog goedkoperquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef JustinK het volgende:
Super de Boer is duur.
Tip: ga de volgende keer naar een andere Supermarkt en lach om de prijzen van de SdB.
Dat hoeft niet per se. Dit was dan ook in een luchtige situatie. Ik erkende mijn fout al in een vorige zin voordat de grap aan de orde was.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou oke ik zal voortaan lachen om de fouten die mensen maken goed
Daar bestaat dit voor:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou oke ik zal voortaan lachen om de fouten die mensen maken goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |