Hoezo? Is lachen opmerking toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even serieus,,,
ben je echt zo debiel?
Ik kan het bewijzen met de kassabon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef Rectum het volgende:
Verzonnen topic. Althans, dat hoop ik voor je.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even serieus,,,
ben je echt zo debiel?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even serieus,,,
ben je echt zo debiel?
Yow, waar zit jij tegenwoordig? Ik zie je niet vaak meer in ONZ/KLB.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even serieus,,,
ben je echt zo debiel?
Het is niet te hopenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Even serieus,,,
ben je echt zo debiel?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef Rectum het volgende:
Verzonnen topic. Althans, dat hoop ik voor je.
Saffraan ofzo, teringdure kruidenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kost eigenlijk precies ¤ 2,75 in de supermarkt en is klein genoeg om over het hoofd te zien in je mandje?
en dan ook Rainman die niet eens goed kan optellen .....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rainman aan je kassa hebben als 15-jarig meisje is natuurlijk nooit grappig.
mestreech gèkquote:
Een ingescande kassabon bewijst natuurlijk niets, maar een kniesoor die daarop let. Dus amuseer ons, en post dat ding, liefst met wat bijgekrabbelde notities erbij, met kromme pijltjes en zo.quote:
TS was het spoor bijster.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:58 schreef opastokvis het volgende:
en waar blijft de opmerking
TS spoort niet dan
hè?
HÈ?
quote:
Supermarkt maar tot max. 21:00 openquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Totaalbedrag: EUR 14,75.
Datum: 18 augustus 2010
Tijdstip: 10:09:36
Je bent gewoon een triangeljostiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Iedereen die beweert dat dit met autisme te maken heeft.![]()
Dat is totaal niet het geval.
Dat maken wij wel uit ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
ontkenningsfase enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver, kun je niet scherp fotograferen? Nu weet ik niet hoe die kassatroela heette. Jileou?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic is bewijs genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Wordt vaker geroepen. Het is alleen nergens op gebasseerd.
Beetje gare fotocamera inderdaad. Als ik de hele bon fotografeer is het allemaal niet te lezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
kun je niet scherp fotograferen? Nu weet ik niet hoe die kassatroela heette. Jileou?
Wat dacht je van Jildouquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Godver, kun je niet scherp fotograferen? Nu weet ik niet hoe die kassatroela heette. Jileou?
Er is het nodige mis met je, knul. Hoe eerder je dat onder ogen wilt zien, hoe beter het voor je is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Ik kwam er spontaan een beetje van klaar.quote:
Thanks.quote:
Mjah, het bewijst in ieder geval dat ik net van de supermarkt kom. En wat is er vreemd aan een praatje aan de kassa.quote:Hoe bewijst dit precies dat jij hebt meegemaakt wat je in je OP verkondigd?
Onzin.quote:O ja. TS is autist.
Je hebt autistische trekjes,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
Maar dit klopt gewoon, je faalt als autistquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:58 schreef error_404 het volgende:
Typisch iets wat autisten vaak doen, alleen hebben zij het bedrag dan wel goed.
Ergo: je faalt zelfs als autist.
ik zou er ook niet op lachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:04 schreef bijdehand het volgende:
NIEMAND zou lachen op die kutgarp. NIEMAND.
Kontantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS woont in Frieslandquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:59 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verklaart u nader. Meestal vinden de kassameisjes het erg grappig, hoor! Ik zat er bijvoorbeeld ook weleens 5 cent naast, zei ik tegen haar: "Die stuiver vergeef je mij wel, hè", vond ze hilarisch!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
Er is het nodige mis met je, knul. Hoe eerder je dat onder ogen wilt zien, hoe beter het voor je is.
Kontantquote:
TS probeert elke dag weer hetzelfde kassameisje van 16 te versierenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Verklaart u nader. Meestal vinden de kassameisjes het erg grappig, hoor! Ik zat er bijvoorbeeld ook weleens 5 cent naast, zei ik tegen haar: "Die stuiver vergeef je mij wel, hè", vond ze hilarisch!
Dat was een beleefdheidslachje van dat sociale meisje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:05 schreef Socios het volgende:
Verklaart u nader. Meestal vinden de kassameisjes het erg grappig, hoor! Ik zat er bijvoorbeeld ook weleens 5 cent naast, zei ik tegen haar: "Die stuiver vergeef je mij wel, hè", vond ze hilarisch!
Nee, had haar nog nooit gezien. Ik kom sowieso in veel verschillende supermarkten in de stad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:06 schreef trolololo het volgende:
TS probeert elke dag weer hetzelfde kassameisje van 16 te versieren
Sowieso beginnen/ praten over het weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef Lonker2.0 het volgende:
2. Ik heb ook welles een keer moeten zitten, geloof mij, het ergste wat er is zijn klanten die denken dat ze grappig zijn, met middelmatige grapjes als : ''Moet je niet naar buiten toe met dit lekkere weer'' etc.
Om je "skills" met optellen te laten zien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, had haar nog nooit gezien. Ik kom sowieso in veel verschillende supermarkten in de stad.
Maar ze willen je allemaal nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, had haar nog nooit gezien. Ik kom sowieso in veel verschillende supermarkten in de stad.
Nee, gaan schreeuwen hoeveel het bij elkaar zal zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso beginnen/ praten over het weer._! Dat soort opmerkingen zul je mij nooit horen maken.
TS. Anders heeft hij geen lunchpakketjes voor tijdens het treinen spotten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wie gaat er nou zo vroeg z'n nest uit om boodschappen te doen.![]()
Je spreidt je kansen met deze (toch enigszins matige) pickup line. Dat doe je dan wel weer goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:07 schreef Socios het volgende:
Waarschijnlijk om een supermarkt te vinden waar ze wel om z'n opmerkingen lachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Om je "skills" met optellen te laten zien?
En als ik dit erbij pak RONDEN ZE HET AF NAAR BENEDEN!!! hoe hoe hoequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, gaan schreeuwen hoeveel het bij elkaar zal zijn
Meestal zijn dat de tokkies die in de winkel rondlopen met een rekenmachine, pen en papier.
Ik reken het uit mijn hoofd uit. Ik geef ook toe dat ik er weleens naast zit. Meestal is het dan 10 cent ofzo, puur rekenfoutje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
Meestal zijn dat de tokkies die in de winkel rondlopen met een rekenmachine, pen en papier.
Eqte supermarkten zijn tot 2 uur 's nachts open hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Supermarkt maar tot max. 21:00 openIn wat voor kutdorp woon jij
whehehehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:09 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Om je "skills" met optellenaftrekken te laten zien?
In alle supermarkten wordt om mijn opmerkingen gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:10 schreef Bravebart het volgende:
Waarschijnlijk om een supermarkt te vinden waar ze wel om z'n opmerkingen lachen.
Ik zeg doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Was het één van deze twee?
Die linkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:12 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Was het één van deze twee?
En waarom reken je het uit dan ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reken het uit mijn hoofd uit. Ik geef ook toe dat ik er weleens naast zit. Meestal is het dan 10 cent ofzo, puur rekenfoutje.
Thanks. Het valt ook niet mee, hoor. Je moet op zoveel andere dingen letten terwijl je het bedrag waar je op dat moment bent ook nog moet onthouden. Verder hebben verreweg de meeste producten prijzen met ´ingewikkelde´ cijfers.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Toch knap dat TS zich zo goed heeft kunnen trainen in hoofdrekenen. Ik zou na een 5 producten het spoor bijster zijn.
Pinnenquote:Maakt ook verder niet zo veel uit, ik wacht gewoon op het seintje van het kassameisje tot ik kan pinnen, dan zie ik het bedrag zelf wel.
Oefen een beetje geduld.quote:Ik vind het wel vervelend dat ik meestal in de verkeerde ga staan, altijd mensen die lopen te klooien met wisselgeld, terwijl de andere rij als een trein gaat.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Toch knap dat TS zich zo goed heeft kunnen trainen in hoofdrekenen. Ik zou na een 5 producten het spoor bijster zijn. Maakt ook verder niet zo veel uit, ik wacht gewoon op het seintje van het kassameisje tot ik kan pinnen, dan zie ik het bedrag zelf wel. Ik vind het wel vervelend dat ik meestal in de verkeerde ga staan, altijd mensen die lopen te klooien met wisselgeld, terwijl de andere rij als een trein gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |