En waarom dan wel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Sinds dit topic had ik groot respect voor Socios, dat is echter nu weer weg.
Prachtig dat topicquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Sinds dit topic had ik groot respect voor Socios, dat is echter nu weer weg.
Omdat die grapquote:
Ohw, ik niet. Ik weet altijd precies wat ik wil gaan kopen. Ik maak ook geen lijstje ofzo. Ik ga in mijn hoofd de komende dagen door en doe de benodigde producten in de winkelwagen. Ik weet nu dat ik precies uitkom en zaterdag weer naar de supermarkt ga.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef xyzyx het volgende:
Ik kwak altijd gewoon wat ik lekker vind in het mandje om dan tot bij de kassa tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk niet zoveel had hoeven uit te geven
En dat geeft je voor de rest van deze week een lekker, gerustgesteld gevoel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
Ik weet nu dat ik precies uitkom en zaterdag weer naar de supermarkt ga.
Maar wat nou als ze een aanbieding hebben die je niet kan laten liggen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik niet. Ik weet altijd precies wat ik wil gaan kopen. Ik maak ook geen lijstje ofzo. Ik ga in mijn hoofd de komende dagen door en doe de benodigde producten in de winkelwagen. Ik weet nu dat ik precies uitkom en zaterdag weer naar de supermarkt ga.
Geef eens een voorbeeld? Ik ben niet gevoelig voor aanbiedingen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:27 schreef JustinK het volgende:
Maar wat nou als ze een aanbieding hebben die je niet kan laten liggen?
Dat moet dr zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ze heet Jileau, uit Leeuwarden, en werkt bij Super de Boer.....
Mwah, is voornamelijk handig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
En dat geeft je voor de rest van deze week een lekker, gerustgesteld gevoel?
Nee, als ik het product sowieso al wilde kopen en ook ´in de toekomst´ weer nodig heb, dan koop ik er wel 2 van ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou je hebt van een bepaald dingetje maar 1 nodig maar het is de 2e voor de helft van de prijs laat je dat dan liggen?
Pak er eens een willekeurige folder bij. Genoeg voorbeelden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Ik ben niet gevoelig voor aanbiedingen eigenlijk.
Ik heb heel droge, flauw en sarcastische humor, hoor. Tikje zelfspot erbij. De meeste vrouwen weten dat erg te waarderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef HugoBaas het volgende:
Nooit meer zeuren dat je geen vrouwen kan scoren, want met zulke 'grappen' zou ik als vrouw ook weggaan.
Vrouwen zoeken mannen met humor.
Ja dat is zoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb heel droge, flauw en sarcastische humor, hoor. Tikje zelfspot erbij. De meeste vrouwen weten dat erg te waarderen.
Of... als je tot de conclusie komt dat de kruidnoten weer in de schappen liggen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld? Ik ben niet gevoelig voor aanbiedingen eigenlijk.
Klopt, ja. Maar ik koop geen producten die ´in de aanbieding´ zijn die ik niet van plan was om te kopen. Uitgezonderd wellicht een product dat een ander ´gepland´ product zou kunnen vervangen. (Bijvoorbeeld sperziebonen gaan eten die ´in de aanbieding´ zijn i.p.v. broccoli wat het plan was)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:31 schreef JustinK het volgende:
Pak er eens een willekeurige folder bij. Genoeg voorbeelden.
Coolbest 2+1 gratis. Voor iemand die altijd Coolbest drinkt, zoals ik, een mooie aanbieding dunkt me.
Dat wel ja, maar deze grap is geen van bovenstaande.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb heel droge, flauw en sarcastische humor, hoor. Tikje zelfspot erbij. De meeste vrouwen weten dat erg te waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |