Ik heb wel krassen op mijn arm, geen geinquote:
Pfoeee we gaan er toch geen 'klaag en kras' SC van maken héquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeie TT. gewoon doen alsof je blij bent.
Likje op je kras.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel krassen op mijn arm, geen gein
is dit ween verkeerde quote ofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het zo druk op je werk?
quote:
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.quote:
Nee dat is een vraag aan Ezquote:
Die is cool ja, die zag ik ook al ergens voorbij komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.
Zij had ergens zeer grappige maskers gezien.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel humor en lang niet zo emo achtig
Gamecom of zo. Europa's grootse gamebeursquote:
Wil je aids of reeds in het bezit?quote:
Nee johquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfoeee we gaan er toch geen 'klaag en kras' SC van maken hé
Gamescon toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Gamecom of zo. Europa's grootse gamebeurs
Als ik zo'n tandarts had zou ik haar op d'r bek slaan, weet je hoe eng.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.
Zij had ergens zeer grappige maskers gezien.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel humor en lang niet zo emo achtig
Ja zitten echt grappige tussenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is cool ja, die zag ik ook al ergens voorbij komen![]()
Jij welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik kreeg dus te horen vanmorgen dat ik ongesteld ben, en daar ben ik best wel depri over, luister naar Good Charlotte en heb al eyeliner op enzom kan ik in deze sc terecht?
Doe mij maar herpes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je aids of reeds in het bezit?
Ik zou dubbel liggen van het lachen ben ik bangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik zo'n tandarts had zou ik haar op d'r bek slaan, weet je hoe eng.
Daar kan ik je niet mee helpen, sorry.quote:
Valt me tegen van je hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen, sorry.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het zo druk op je werk?
Geloofwaardige serie welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nu GTST aan het kijken, en de politie gebruikt die ene internet site om een compositie van een dader te maken.
''''
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn, Zaterdag ga ik weer naar huis. Grafkakhoerezwartewoud
* Huppelmuts volgt!!quote:
zoals ik zei "of zo"quote:
ok omdat ik in een eerder bericht mijn werkstart beschreef vandaarquote:
Dan heb ik er toch geen flikker meer aan wiseguyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef crv het volgende:
[
vanaf vandaag 20+ en stijgend tot aan het weekend met een verdwaalde bui.
Ghehe ja die vond ik wel humor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
ok omdat ik in een eerder bericht mijn werkstart beschreef vandaar
Doei doei, fijne reis verder nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de online bytes zijn ook nog op de bon hier, en mijn uurtje is weer om, dus tot een volgende keer maar weer
Kijk naar buiten, Het regent niet. en er is OV in Freiburgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch geen flikker meer aan wiseguy
Ik zit hier de hele dag opgesloten in een jeugdherberg, anderhalve km lopen door de regen naar het station begin ik dus niet aanEn de was wordt ook niet meer droog. Heel fijn dat het net stralend weer wordt als ik weer naar huis ga. Echt toppie.
ok toch nog veel plezierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de online bytes zijn ook nog op de bon hier, en mijn uurtje is weer om, dus tot een volgende keer maar weer
Ah, OK danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja die vond ik wel humor.
Maar het was een vraag aan Ez vandaar de quote
ik kom je wel opvullen, sorry dat ik je zo lang liet liggen.quote:
Hihi opvullenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik kom je wel opvullen, sorry dat ik je zo lang liet liggen.
quote:
Die snap ik even nietquote:
ik eigenlijk ook niet als ik hem terugleesquote:
Okay laten we dat maar doen danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet als ik hem teruglees![]()
![]()
Laten we die maar vergeten![]()
Enig idee hoe het komt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog slechter geslapen dan eergisteren..
Ik kon gewoon niet in slaap komenOm kwart voor 2 was ik nog wakker.
Nu ben ik brak enzo
Misschienquote:
Nou dat is lekker op tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol Krijg net mail van mn werk. As maandag krijg ik het restant van mn poen, heb ik nu niks aan
Logisch wel hoor. Maar juist het piekeren en de stress is ook van invloed op het wel of niet zwanger worden he. Ja ik weet makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien
Nou ja ik denk dat ik heb liggen piekeren.
Ronde 12 en begin mezelf nu allemaal vragen te stellen, waarom het niet zo snel lukt bij mij
EN dan spoker er allemaal vragen door mijn hoofd heen, van wat gaat er gebeuren als ik na mijn vakantie (08-10) nog niet zwanger ben??? Dan gaan we naar de dokter namelijk
Tja...kan ik me nu al druk over maken
Had terug gemaild dat ik dan dus niet meer kon werken deze week en kreeg net mail dat ze het vanochtend hebben overgemaakt, dus ik ga nu maar aan het werk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat is lekker op tijd
Kunnen ze je geen voorschot geven?
Omdat het gewoon een toffe ava isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
@huppelmuts, waarom kijk ik elke keer naar je avatar?![]()
En weet iemand waar Zwabbert is?
Ik zit alleen te wachten op die toevoeging waar ik een paar weken terug om vroeg?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een toffe ava is
Ik moet hem dan weer overnieuw makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit alleen te wachten op die toevoeging waar ik een paar weken terug om vroeg?
En voor mij doe je dat met alle liefde van de wereldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet hem dan weer overnieuw maken
Welke?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit alleen te wachten op die toevoeging waar ik een paar weken terug om vroeg?
Nee doet Ezechielk wel voor mequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik kan dat ook wel maken voor je... als je me de plaatjes aanlevert.
Eerst nog maar een keer goed zoeken naar de PSDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor mij doe je dat met alle liefde van de wereld
Iedereen kan dat maken, een van de makkelijkste dingen in PSquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke?![]()
Ik kan dat ook wel maken voor je... als je me de plaatjes aanlevert.
Ja, animatie FTWquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst nog maar een keer goed zoeken naar de PSD
[..]
Iedereen kan dat maken, een van de makkelijkste dingen in PS
Open de bestaande gif dan in photoshop, heb je alle frames weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst nog maar een keer goed zoeken naar de PSD
[..]
Iedereen kan dat maken, een van de makkelijkste dingen in PS
Ja dat weet ik... maar het is echt van de laatste maand, dat ik me een beetje zorgen begint te makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel hoor. Maar juist het piekeren en de stress is ook van invloed op het wel of niet zwanger worden he. Ja ik weet makkelijker gezegd dan gedaan![]()
[..]
Had terug gemaild dat ik dan dus niet meer kon werken deze week en kreeg net mail dat ze het vanochtend hebben overgemaakt, dus ik ga nu maar aan het werk.
TMFquote:
Heb net de PSD gevonden, nog makkelijker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Open de bestaande gif dan in photoshop, heb je alle frames weer
Bijna middag, luilak.quote:
Mag ik op je kinderfeestje komen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga kei lang uitslapen dan ben ik eerder jarig, jeweetzelluf.
Jullie zijn allemaal uitgenodigd. Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg nog niet wat we gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag ik op je kinderfeestje komen?
Bowlenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal uitgenodigd. Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg nog niet wat we gaan doen.
Bowlenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal uitgenodigd. Neem je zwemkleding mee, maar ik zeg nog niet wat we gaan doen.
GMTAquote:
Oeh. Ik krijg zo eten van de macquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:54 schreef Myraela het volgende:
Heul niet. Ik neem jullie mee naar de mac en dan mogen we zelfs even in de keuken kijken.
Voor in de ballenbak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oeh. Ik krijg zo eten van de mac
Maar, waar moet ik die zwembroek dan voor gebruiken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met hippe zelfgemaakte snoepzak in Disney zakje?quote:
Een boterhamzakje is al goed genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met hippe zelfgemaakte snoepzak in Disney zakje?
quote:
Ik heb natuurlijk prissesjes zakjes snoep.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met hippe zelfgemaakte snoepzak in Disney zakje?
Bohquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik heb natuurlijk prissesjes zakjes snoep.
Feli.quote:
Feliquote:
Mooi.quote:
gefeliciteerdquote:
Zoenen met knappe Franse zangerts?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog wel ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
En wat is het hier ... vredig
*traantje wegpinkt*
mag het ook een zangeres zijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoenen met knappe Franse zangerts?
Alizee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag het ook een zangeres zijn?
Frans Duijts, Frans Bauer, Lange Frans?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Damagwel, maar dan heb ik er weer zo weinig aanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag het ook een zangeres zijn?
Hmz...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Frans Duijts, Frans Bauer, Lange Frans?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz...
Ik ben wel benieuwd hoe die laatste het gaat doen in Expeditie Robinson!
En wat kan je nu.quote:
Ik bedoelde meer wat voor werk/baanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Blij zijn, ik heb twee maanden gewacht op m'n laatste twee punten!
Paboquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat voor werk/baan.
Ah, tof.quote:
maar schijt ook de boel onderquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:27 schreef Zeroku het volgende:
Whehe, dat konijn van m'n zus eet hier heel onze tuin onkruidvrij.
Nein, want hij luistert.quote:
Ik kan ergere stront bedenken om in je tuin te krijgenquote:
ik ook, maar ik ga der niet van uit dat Zero in zijn eigen tuin schijtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ergere stront bedenken om in je tuin te krijgen
Van die knijnenkeuteltjes is weinig mis mee.
apporteert hij ook de krantquote:
Met Zero weet je het maar nooit...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ga der niet van uit dat Zero in zijn eigen tuin schijt
Alleen in andermans tuinenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ga der niet van uit dat Zero in zijn eigen tuin schijt
wel als het er een boel worden en ze nat worden. dan is het net zo ranzig als andere shitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
konijnenkeutels is niet zo erg
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met Zero weet je het maar nooit...
quote:
en jij komt opduiken wat toevalligquote:
En er werd laatst ook al in je gespeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Had je wel gezien dat je weer in de revival ging?
Hier werd er in je gespeeld: Uitslag Jong Liechtenstein - Jong Oranjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou het allemaal amper bij, Rauzer.
Hou je goed bij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hier werd er in je gespeeld: Uitslag Jong Liechtenstein - Jong Oranje
En hier ging je in de revival. Warner Bros mikt op terugkeer Bugs Bunny
Alleen zijn ze tegenwoordig allemaal kei oud.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je morgen jailbait-af?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen zijn ze tegenwoordig allemaal kei oud.Hoewel, morgen is het legaal.
Gefeliciteerd Rauzertjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Blij zijn, ik heb twee maanden gewacht op m'n laatste twee punten!
Whutquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*denkt aan p0rnofilms, Just 18, 18 and Abused enzo.
Barely 18. Binnenkort in de schappen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Barely 18. Binnenkort in de schappen.
True that.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom wachten??? Socios heeft ook niet gewacht tot het legaal was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |