Rutte is vrijgezel dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Rutte. Met zijn Mediamarkt-sales-team gluipkop.
Ja inderdaad. Echt zonde. Zo'n leuke vrouw heeft ie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar die is niet getrouwdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Licht eens toe?quote:
Deze dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Maar waarom loopt ie er dan zo chique en verzorgt bij? Homoseksuelen zien er altijd tiptop uit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Rutte is vrijgezel dus dat gaat hem niet worden
Ja het is wat he, een man die strak in het pak gestoken is.....op het binnenhof in Den Haag nog wel....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar waarom loopt ie er dan zo chique en verzorgt bij?
Reageer helemaal verwijfd en overserieus kerelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:01 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja het is wat he, een man die strak in het pak gestoken is.....op het binnenhof in Den Haag nog wel....
Ach god, kijk meneer het hoog in zijn bolletje hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:17 schreef Argento het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat je domme dingen loopt te roepen. Het lijkt alsof je er je best op doet maar ik vrees dat het allemaal vanzelf gaat.
Cohen heeft op die foto de burgemeestersketting om, lijkt me dus geen foto van de meest recente Gay Pride.quote:
Waarom? Dat hangt er vanaf, en politici mag je min of meer onberispelijk gedrag verwachten, anders hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen.quote:
Maakt Cohen nu een Sieg Heil gebaar?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |