Ja, muren van bordkartonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook zo'n gehorig huis?
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb de langste reactie al op m'n naam... Maar u verwacht wonderen.
Ben je bij mij aan het goede adres in principe. Kleine wondertjes, dat wel. Als jullie me bevallen gaan we naar meer Bijbelse proporties, vrouwelijke zondvloed niet uitgesloten![]()
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist.... je verwacht zeker een soort van atlantische oceaan als we jou zien???
Kleine dingen worden groot... The circle of life.quote:kleine wondertjes... >>> kleine dingen die groot worden, hebben we al gezien.![]()
Ik doe niet aan trucjes.quote:Dus je moet toch met een ander trucje komen
quote:
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]leeftijd, lengte, kl ogen haar (en lengte van het haar)
etc...
Gadverquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Huisbaas.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
Dat niet alleen.... de seks, ruzies, fam. bezoek etc ... alles maak ik mee....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik wel. Ik kan de buren horen plassen.
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Huisbaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]Als ik het huis ga verbouwen dan wordt het ook wel een stuk beter.... maarja huurhuis he.....
![]()
De vraag is dan of ik die verbouwing zou moeten doen..... of de huisbaas
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Nee, niet perse hoor. Lijkt me sowieso meer iets voor IRL.
Jammer....quote:Ik doe niet aan trucjes.
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat er veel betere konten bestaan dan die in jouw UI.
Ik ook.quote:
interessant....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben 30, blauwe ogen, peper en zout haar naar het schijnt.
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Is mn ex btw.
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horenquote:
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe vriendin en zet die kont op de foto.
Eens. Spelletjes spelen vind ik sowieso kinderlijk gedrag wat geen enkele (prille) relatie ten goede komt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
ligt naar mijn mening aan je intentie....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mogelijk. Ik ben wel speels, maar trucjes zijn doorgaans een vorm van bedrog.
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mn huidige vlammetje heeft een betere vind ik.
Maar een foto van de claimster mag ook best vind ik. Of doelde je niet op je eigen kont?
Venco!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Handigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef vencodark het volgende:
Ga ik helemaal naar Rotterdam om voor kleding te shoppen, kom ik terug met 3 boeken.![]()
Maar wat een geweldige.2 over Jim en 1 over Johnny.
Doe je kont plaatsen als UI danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn kont is geweldig, maar die plaats ik wel als eigen UI. Doe je vlammetje dan.
Plasseksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ze me nou in mn bek pissen oké,maar ik moet het niet horen
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Venco!!
Volgende week donderdag, Jurk in Haarlem
Mijn intenties zijn altijd goed, maar dat is vanuit mijn perspectief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ligt naar mijn mening aan je intentie....
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Doe je kont plaatsen als UI dan
Vlammetje staat nog niet op de foto.
Bummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donderdag...oeh, dan moet ik de volgende dag werken om 8 uur.
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben er wel ontzettend blij mee.En voor kleding kon ik toch niet slagen.
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.quote:
Tsja... klinkt als een slappe smoes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mensen me herkennen aan de hand van mijn kont.
Oh, ik heb het nog niet keihard nodig...maar toch wel een beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, anders had je ze niet meegenomen
En tja, ik ga nooit op zoek naar kleding, ik vind het gewoon... Anders lukt het niet.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Tsja... klinkt als een slappe smoes.
Of een bekentenis, kan ook.
Dit is ingelast ivm DVD opnames.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, andere opties? Kan het niet op een vrijdag of zaterdag? Want zodra stage begint (31 aug) wordt het lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |