Ik lees Elsevier ook wel, zelfs de Telegraaf, maar ik neem hun berichtgeving wel met een pak zout.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Altijd alles lezen, links of rechtse media, dan kun je beter een eigen mening vormen heb ik geleerd, anders krijg je zo'n tunnelvisie en ga je mensen uitlachen omdat je iets niet weet, wat dan weer heel erg kortzichtig en dom overkomt.
Maar dit stond ook al in 'linkse' media by the way, maar goed, ik ga hier niet de hele media publiceren, dan loopt de server vast, haha
Dat heeft ook nieuwswaarde, anders kun je elk verslag op tv door een journalist af doen als een column, maar hij reageert op een nieuwsfact, had even niet zo snel een andere voor handen, sorry hoor, zal volgende keer beter mijn best doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws, dat is een column.
Ik ook, staat onoemelijk veel onzinwetenschap in, maar daar heeft Nu.nl , HP de Tijd, De groene Amsterdammer etc ook wel wat van, maar ik pik eruit wat me logisch lijkt, het is allemaal toch een beetje afwegen die media, onafhankelijk zijn ze nooit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees Elsevier ook wel, zelfs de Telegraaf, maar ik neem hun berichtgeving wel met een pak zout.
Uhhhm ,niet al de Limburgers zijn rechts. En ik denk dat hierna het CDA weer wordt gehalveerd en er weinig van over blijft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
De linkse kant van het CDA is met haar laatste offensief bezig, Daar heeft Verhagen een broertje dood aan, hij is Limburger en dus rechts, hierna zal CDA toch echt een conservatieve centrum rechtse partij zijn.
ha leuk, dan bestaat rechts dus uit 3x dezelfde partij met een ander naampje. Handig ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
De linkse kant van het CDA is met haar laatste offensief bezig, Daar heeft Verhagen een broertje dood aan, hij is Limburger en dus rechts, hierna zal CDA toch echt een conservatieve centrum rechtse partij zijn.
Knappe kristallen bol heb je. Maar mocht je gelijk hebben dan is de rol van het CDA in een flink deel van Nederland definitief uitgespeeld. Lokale CDA afdelingen hebben vaak een broertje dood aan conservatief, centrumrechts beleid...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Een flink deel van die rechtse rukkertjes hier wil ook dat die drie partijen toch alleen maar met elkaar gaan regeren dus dat is dan geen puntquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ha leuk, dan bestaat rechts dus uit 3x dezelfde partij met een ander naampje. Handig ja.
Inderdaad, 3x conservatiefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ha leuk, dan bestaat rechts dus uit 3x dezelfde partij met een ander naampje. Handig ja.
Verdeeldheid hou je altijd. Alleen als een dusdanig groot deel van de partij tegen is, dan is dat niet zo gezond naar mijn idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat het overgrote deel van de mensen dat VVD gestemd heeft tegenover de PvdA staat?Toen paars+ in zicht was heb ik een aantal VVDers gesproken die overwogen bij paars+ de partij te verlaten.. Dus verdeeldheid hou je altijd..
Preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:39 schreef Komakie het volgende:
Als het er elke keer 1 is duurt het nog heel lang voordat iedereen zijn zegje gedaan heeft
Hij heeft kritiek op:quote:
Altijd leuk dat soort publiciteitsacties, om uiteindelijk gewoon bij het CDA te blijvenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Jojoke het volgende:
Van Agt mogelijk naar D66 of GroenLinks
Dan lijkt me GroenLinks een geschiktere partij voor Van Agt dan D66. Groenlinks heeft nog een vleugje C.
Beter laat dan nooit. Driesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Jojoke het volgende:
Dan lijkt me GroenLinks een geschiktere partij voor Van Agt dan D66. Groenlinks heeft nog een vleugje C.
Aan de andere kant zal dat ook wel moeten, aangezien het een zooitje word als de helft van de CDA kamerleden naar de CU/PvdA gaan of de helft van de VVD kamerleden zich opeens bij D66 aansluiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Altijd leuk dat soort publiciteitsacties, om uiteindelijk gewoon bij het CDA te blijven
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Jojoke het volgende:
Zeg ik ook niet, maar het viel me op dat de Limburgse CDA-ers erg rechts zijn en dat de PVV wel erg veel stemmen in die provincie had.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:33 schreef xandra47 het volgende:
[..]
Uhhhm ,niet al de Limburgers zijn rechts. En ik denk dat hierna het CDA weer wordt gehalveerd en er weinig van over blijft.
Ach ja, katholieken he. Dat zijn vaak intolerante klootzakken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar het viel me op dat de Limburgse CDA-ers erg rechts zijn en dat de PVV wel erg veel stemmen in die provincie had.
Dat zou Pim fijn hebben gevonden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, 3x conservatief![]()
We gaan langzaam naar het Amerikaanse systeem, waar liberaal zijn links is, en de rechtsen godvrezend conservatief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |