abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:23:42 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85720604
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Maak jij je echt druk om wat mensen zeggen? laat iedereen lekker lullen zeg.
Uiteindelijk gaat het alleen om geld en macht en echt niet om kiezers of prominenten.
Nou ja ik maak me er niet echt druk over nee. Ik bedoelde meer de media en de reacties van mensen daarop.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:23:54 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85720615
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is daar ooit een onderzoek onder de CDA stemmers dan naar gedaan? En ook nog recentelijk?
Ja laatst nog was een groot gedeelte voorstander.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:28:23 #278
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85720780
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef Komakie het volgende:
Ondertussen ons druk maken over een paar partijleden die zich uitlaten over de situatie. Het gaat niet om die lui maar om de kiezers van het CDA en daar is nog steeds een meerderheid voor de samenwerking.

Prominenten mogen, als ieder ander, hun mening geven, maar zijn niet van doorslaggevende factor.
Wilders moet natuurlijk helemaal niks, die zit op rozen. Als de formatie klapt wordt het CDA nog een keer meer dan gehalveerd. De zogenaamde prominenten als Terpstra en van Agt cs hebben nog steeds niet door dat de huis-tuin-en-keuken CDA stemmer aanzienlijk dichter bij Wilders staan dan zij voor mogelijk houden.
pi_85720873
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Wilders moet natuurlijk helemaal niks, die zit op rozen. Als de formatie klapt wordt het CDA nog een keer meer dan gehalveerd. De zogenaamde prominenten als Terpstra en van Agt cs hebben nog steeds niet door dat de huis-tuin-en-keuken CDA stemmer aanzienlijk dichter bij Wilders staan dan zij voor mogelijk houden.
Heb jij er zelf geen problemen mee dat al je uitspraken totaal geen onderbouwing hebben?
Het is allemaal leuk en aardig en klinkt soms ook best geloofwaardig, maar ik heb je nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van onderbouwing.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:30:57 #280
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85720877
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Wilders heeft op Twitter de voorzitter van het CDA een 'enorme zeurpiet' genoemd. Nog meer olie op het vuur van de anti-CDA'ers!
Je kan wel streven naar samenhang zoals die gekke Bleeker, maar het feit is dat er veel misstanden zijn in de samenleving. Je kan wel lief zijn als overheid maar incest onder allochtonen wordt wel geaccepteerd om maar een voorbeeld te geven. De gevolgen mogen bekend zijn, schizofrenie, misvorming, retardatie, criminaliteit, etc.

Stel gewoon duidelijke voorwaarden waaronder mensen welkom zijn, en niet het slappe gelul over mensenrechten en de grondwet. Dat is ondergeschikt aan een goed functionerende samenleving.
pi_85720883
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef Komakie het volgende:

Prominenten mogen, als ieder ander, hun mening geven, maar zijn niet van doorslaggevende factor.
Wat fijn dat ze dat mogen van jou. Zeur er dan ook niet over als ze dat dóén...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85720963
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Heb jij er zelf geen problemen mee dat al je uitspraken totaal geen onderbouwing hebben?
Het is allemaal leuk en aardig en klinkt soms ook best geloofwaardig, maar ik heb je nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van onderbouwing.
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Je kan wel streven naar samenhang zoals die gekke Bleeker, maar het feit is dat er veel misstanden zijn in de samenleving. Je kan wel lief zijn als overheid maar incest onder allochtonen wordt wel geaccepteerd om maar een voorbeeld te geven. De gevolgen mogen bekend zijn, schizofrenie, misvorming, retardatie, criminaliteit, etc.

Stel gewoon duidelijke voorwaarden waaronder mensen welkom zijn, en niet het slappe gelul over mensenrechten en de grondwet. Dat is ondergeschikt aan een goed functionerende samenleving.
het kan blijkbaar nog erger :D

misschien wat dingen opzoeken voordat je ze claimt?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85720998
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja laatst nog was een groot gedeelte voorstander.
En waar kunnen we het meest recente onderzoek vinden.
pi_85721049
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Linkerrijtje het volgende:
De gevolgen mogen bekend zijn, schizofrenie, misvorming, retardatie, criminaliteit, etc.
En dan vind je het nog gek ook dat we Godwin er steeds bij halen :')

Wat jij hier loopt te verkondigen is geen mening meer maar gewoon gifspuiterij. Hetzelfde soort drek dat de Nazi's in de jaren 30 over de joden liepen te verkondigen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:36:55 #285
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85721117
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef Jud1th het volgende:

[..]

En dan vind je het nog gek ook dat we Godwin er steeds bij halen :')

Wat jij hier loopt te verkondigen is geen mening meer maar gewoon gifspuiterij. Hetzelfde soort drek dat de Nazi's in de jaren 30 over de joden liepen te verkondigen.
Hmm, het is anders wel echt waar. Misschien moet je toch wat vaker de krant lezen, het heeft zelfs in de Volkskrant gestaan...
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_85721166
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Hmm, het is anders wel echt waar. Misschien moet je toch wat vaker de krant lezen, het heeft zelfs in de Volkskrant gestaan...
schizofrenie? dan moet de volkskrant betere journalisten in huren
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:39:20 #287
104871 remlof
Europees federalist
pi_85721210
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:27 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Wilders is de grootste samenbindende factor van Nederland. Hij stelt zich te weer tegen een agressieve, intolerante veroveringsleer uit het buitenland.
_O-

Ja, hij liet zich vanmorgen ook weer zo verbindend uit naar de CDA-voorzitter :')
pi_85721230
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ja net zoals er ook wel vaker in heeft gestaan dat men op de biblebelt in nederland daar ook nog wel eens last van heeft van neef nicht relaties. En laten we het inteelt dorp volendam helemaal niet vergeten.

Wat heeft dit eigenlijk nog van doen met cda kritiek op wilders?
pi_85721277
Was deze hier trouwens ook al vermeldt? Ik houd de tel niet meer bij inmiddels :P

Hirsch Balin maakt vuist tegen PVV
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:43:07 #290
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_85721338
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja net zoals er ook wel vaker in heeft gestaan dat men op de biblebelt in nederland daar ook nog wel eens last van heeft van neef nicht relaties. En laten we het inteelt dorp volendam helemaal niet vergeten.

Weet ik veel.

En het probleem van inteelt(huwelijken) is in allochtone kring wel iets groter dan in de Biblebelt, helaas.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:08 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_85721394
Ik zie dit kabinet er ondertussen niet meer van komen. CDA'ers pikken een hoop, maar niet dat hun voorzitter wordt geschoffeerd door Wilders, denk ik.
pi_85721477
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Niets, maar Nederlandse inteelt is ok (want hoort bij onze cultuur) en niet-Westerse inteelt is fout, want is Islam en dus het grote kwaad.

CDA mag geen eigen afweging maken en mag alleen zeggen wat de PVV Wilders welgevallig is.
Vrjheid van meningsuiting is alleen voorbehouden als je de goede mening hebt, anders ben je een zeur.
pi_85721516
quote:
Deze alinea zegt alles. Wanneer dit daadwerkelijk het gedachtengoed van 'de aanhang van de PVV' weergeeft dan is dat bijzonder kwalijk. Dit is namelijk rassenleer in zijn ergste vorm. Er is geen verschil tussen de gequote uitspraak en dat wat Adolf H. in de jaren 20/30/40 beweerde. Alleen de groep mensen die hiervan beticht worden is een andere. Met mensen die dergelijke gedachten uitdragen valt inderdaad niet te discussieren.

Het is diep treurig dat een deel van de samenleving geen historisch besef heeft en geen besef heeft waartoe dergelijke uitspraken kunnen leiden.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:48:50 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85721521
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En waar kunnen we het meest recente onderzoek vinden.
Dan moet ik topics gaan doorzoeken...

De conclusie was in ieder geval dat bijna niemand binnen de CDA in het begin tegen was. Ten tijde van het onderzoek (vorige week ofzo) was 30% tegen. Dus het brokkelt wel af, maar nog steeds een grote minderheid die tegen is.

Ok het is zwak dat ik niet een link heb, maar ik heb echt geen zin om topics te gaan doorzoeken.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:52:30 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85721640
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef remlof het volgende:
Ik zie dit kabinet er ondertussen niet meer van komen. CDA'ers pikken een hoop, maar niet dat hun voorzitter wordt geschoffeerd door Wilders, denk ik.
Nou nou geschoffeerd. Als je over iemand zegt dat hij niet moet zeuren vind ik schofferen wel een heel erg groot woord.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:53:28 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_85721680
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef delpit het volgende:

[..]

Deze alinea zegt alles. Wanneer dit daadwerkelijk het gedachtengoed van 'de aanhang van de PVV' weergeeft dan is dat bijzonder kwalijk. Dit is namelijk rassenleer in zijn ergste vorm. Er is geen verschil tussen de gequote uitspraak en dat wat Adolf H. in de jaren 20/30/40 beweerde. Alleen de groep mensen die hiervan beticht worden is een andere. Met mensen die dergelijke gedachten uitdragen valt inderdaad niet te discussieren.

Het is diep treurig dat een deel van de samenleving geen historisch besef heeft en geen besef heeft waartoe dergelijke uitspraken kunnen leiden.
Komt er weer 1 met zijn Hitler vergelijking :')
pi_85721747
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dan moet ik topics gaan doorzoeken...

De conclusie was in ieder geval dat bijna niemand binnen de CDA in het begin tegen was. Ten tijde van het onderzoek (vorige week ofzo) was 30% tegen. Dus het brokkelt wel af, maar nog steeds een grote minderheid die tegen is.

Ok het is zwak dat ik niet een link heb, maar ik heb echt geen zin om topics te gaan doorzoeken.
Dit bericht misschien. Gaat wel over de leden, niet de kiezers.
http://www.volkskrant.nl/(...)egen_formatie_groeit

- 13 procent van de 67 duizend CDA-leden zal het lidmaatschap opzeggen wanneer het CDA stapt in een rechts kabinet met gedoogsteun van Geert Wilders en de zijnen.
- Nog eens een op de vijf leden zegt zo’n stap te overwegen.
- 39 procent van de CDA-leden volgens TNS Nipo tegen het rechtse gedoogkabinet
- Het aantal voorstanders is groter, maar wel minder dan de helft: 48 procent.
pi_85721889
Volgens TT (P.105) vindt Wilders dat Bleker partijpolitiek gespin bedrijft en daarmee de politieke samenwerking met de PVV in gevaar brengt.
pi_85722081
quote:
Komt er weer 1 met zijn Hitler vergelijking
Het gaat hier om wat meneer Linkerrijtje stelt en wat door meneer Sachertorte ondersteund wordt.

Hij (LR) stelt keihard dat allochtonen incestueuze relaties onderhouden en als gevolg daarvan leiden aan schizofrenie, achterlijkheid, misvorming enzovoort. Dat is rassenleer! Dat is nazisme in zijn puurste vorm! De vergelijking met de jaren 30 is derhalve geen Godwin meer. Wat LR doet is hetzelfde gedachtengoed als eerder genoemde A.H uitdragen.

Ik mag alleen maar hopen dat de rest van de PVV aanhangers en de grote PVV roerganger zelf niet dergelijk gedachtengoed koesteren!
pi_85722174
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:27 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Wilders is de grootste samenbindende factor van Nederland. Hij stelt zich te weer tegen een agressieve, intolerante veroveringsleer uit het buitenland.
Hahahahahahaha, hoe wereldvreemd!!!

Wilders en verbinden.????? Hahahaha
Leukste en domste wat ik deze week gehoord heb.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')