Wilde gok: ze hebben liever 16jarig grut, dat is goedkoper en lekker kneedbaar. Zo verging het mij tenminste toen ik 20 werdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef Noukjee het volgende:
@ MoBlo, wat is er mis met de la place?
dat snap ik ook nooit zo goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat voor onzin dat ze zeggen dat je van pure chocola maar één stukje hoeft?
Ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat snap ik ook nooit zo goed
Dude, echt, koop een gezonde D met groente en eet vanavond wat fruit. Je lijstjes zijn rampzalig! Hier kan je lichaam toch niks mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:36 schreef j.t het volgende:
Hoi! Terug van shoppen voor mn klas/kids bij blokker/action/xenos!
Had een filmmomentje in de action. Ik liep, op hakken, een vrijwel leeg gangpad in. Er stonden alleen 2 mannen van middelbare leeftijd. Klak klak deden mn hakken en hun keken geschrokken op en bleven kijken tot ik het gangpad uit wasik lag inwendig dubbel ...
Nu moet ik nog gewone boodschappen doen. Mijn lijstje so far:
O: magere yoghurt met muesli choco
T: cola
L: tomaat
en nu nog shoppen voor een diner ...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef Noukjee het volgende:
@ MoBlo, wat is er mis met de la place?
datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wilde gok: ze hebben liever 16jarig grut, dat is goedkoper en lekker kneedbaar. Zo verging het mij tenminste toen ik 20 werd
I know i know, maar druk dru. We gaan tortilla's eten met daarin: sla, komkommer, tomaat, paprika, mais en kip! En dan nog iets lekkers halen voor vanavond, onze pruimen zijn nog niet zacht!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dude, echt, koop een gezonde D met groente en eet vanavond wat fruit. Je lijstjes zijn rampzalig! Hier kan je lichaam toch niks mee?
nouja ik werk bij de la place, ik word in februari 20 jaar, en ik werk nu iets langer dan een jaar, en vanaf september mag ik meer bijleren, zodat ik een hogere functie krijg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
dathet is echt een ramp om als 25jarige aan een 'bijbaantje' te komen
!
Als 26-jarige dove al helemaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
!
Probeer iets via je uni te vinden! Ik word vreselijk overbetaald (zegmaar meer dan 2x minimumloon) en dan houden ze ook rekening met je collegetijden enzo! Probeer studentassistent ofzo te wordenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
!
ja, weet ik. Niets te vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Probeer iets via je uni te vinden! Ik word vreselijk overbetaald (zegmaar meer dan 2x minimumloon) en dan houden ze ook rekening met je collegetijden enzo! Probeer studentassistent ofzo te worden.
Nu even mn mailbox bijwerken, boze mailtjes sturen naar mensen die dingen niet regelen enzo. Brrr, ik weet wel leukere dingen om te doen voor een weekend weg. Sterker nog, ik móet nog veel leukere dingen doen (tas inpakken, foto's uitzoeken van vakantie). Snel proberen er doorheen te komen.
Aawquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voelde me al sinds thuiskomst niet helemaal lekker... denk nah...trekt wel weg, sta met jas aan en sporttas klaar om richting RPM te gaan, word ik ineens echt helemaal akelig. Zwabberbenen en kotsmisselijk.. zit nu misselijkheid weg te bijten.
Verdomme
*schopt tegen iets aan.
En je kunt niet iets anders doen aan sport morgen? Niet jezelf vervloeken iig, je kunt er niks aan doen en volgende week is de sportschool er ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee.. *insert diverse vloeken* ik had me zo ingesteld om te gaan fietsen vanaaf. En er is ook maar één les, dus geen herkansing. En morgenavond kan ik niet. Dus dat wordt haastwerk vrijdagochtend voor de tandarts. Bah.
Met Take me out bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Noukjee het volgende:
Heb me net op een site aangemeld als figurant. Lijkt me wel leuk om een keer als figurant met en programma mee te doen. Ben benieuwd!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
O: Brinta
T: banaan
L: twee volkoren boterhammen met pindakaas
T: huilend op bed liggen film kijken![]()
T: 2 vijgen
T: 6 stukjes pure choco
D: nasi
Heb nog wel íets nuttigs gedaan: rooster en reader voor m'n nieuwe opleiding geprint. Maandag begint 't al!.
Ja! Ik denk dat het hier vooral de ontlading is van een naar jaar. Ben veel fysiek bezig en kom mezelf een beetje tegen enzo. Maar gelukkig heb ik een lieve paquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah gos, wat een treurnis in de lijstjesGaat het nu wat beter, Perruche en DaD?
Ik ga m'n eerstegraads lesbevoegdheid halen komend jaar. Hopelijk, dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:04 schreef Perruche het volgende:
DaD welke opleiding ga je doen? Spuit 11 waarschijnlijk maar ben benieuwd...!
Nou ja, ik zit inmiddels in de woonkamer (in badjas) en de film is afgelopen. Telt dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah gos, wat een treurnis in de lijstjesGaat het nu wat beter, Perruche en DaD?
Gaaf! En waar ga je dan les in geven? Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk, lesgeven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga m'n eerstegraads lesbevoegdheid halen komend jaar. Hopelijk, dan..
Nederlands.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gaaf! En waar ga je dan les in geven? Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk, lesgeven.
Ja, wij gaan samen proberen een tegenwicht te bieden aan al die anglisten in dit topic, hè DaD?quote:
Dan mag je wel heel snel naar Amsterdam toe komen voor een B&Bquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche: ah voornamelijk opluchting dus? Dat is wel fijn, en fijn van je paps!Soms kom je idd achteraf pas erachter hoe de impact van dingen is... best maf! Leeds gaat voor zover ik weet nog wel goed! Eén van de twee 1e-keus vakken gaat niet door, maar de ander wel, en ik kan een 2e-keus vak doen. Ik hoop binnenkort definitief bericht te krijgen over mn accommodatie enzo!
Het is al best snel, over minder dan een maand zit ik daar al
![]()
DaD: dat hangt er vanafals jij je daar beter door voelt wel! Maar toch een smak,
hopelijk gaat de opleiding enzo je alles bieden om er weer helemaal bovenop te komen!
Yay eten is klaar
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wij gaan samen proberen een tegenwicht te bieden aan al die anglisten in dit topic, hè DaD?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat wist ik niet! (maar dat was ook de bedoeling, denk ik
.
Niet meer actief op Fok!
Ik heb twee vervolgopleidingen geflunkt na het VWO. Een LBO en een WO. Knap hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat wist ik niet! (maar dat was ook de bedoeling, denk ik
.
Felferfen? Velverven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:24 schreef Noukjee het volgende:
M'n nieuwe zwarte broek is perfecto gelukt!
Ga morgen die paarse/lavendelblauwe broek toch ook maar verfen! Weet alleen nog niet welke kleur?!
Geniaalheb 'k weer 2 nieuwe broeken! Scheelt een hoop money!
volgens mij lijd ik aan een typ handicap ofzo. Kan wel merken dat ik een jaar geen school heb gehad! Komt wel weer goed, don't worryquote:
Doe je deze nou expres?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef Noukjee het volgende:
en nu ga ik efen een besoekje brengen aan me oma
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg er gezellig keelpijn bij en voel m'n spieren langzaam nog verder opstijven. Fantastisch dus.
Ga er maar een early night van maken denk ik...
oh ik heb ook optimel kokos gehaald van de week (je kan gratis proberen nuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef j.t het volgende:
3 tortilla's op, denk dat ik zo nog een kale tortilla neem, das echt lekker! Meneer had genoeg aan 2 ...
Ow, ik bedenk me net dat ik Optimel Kokos had gescoord, na weken wachtenik ga drinken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |