Ja, wij gaan samen proberen een tegenwicht te bieden aan al die anglisten in dit topic, hè DaD?quote:
Dan mag je wel heel snel naar Amsterdam toe komen voor een B&Bquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche: ah voornamelijk opluchting dus? Dat is wel fijn, en fijn van je paps!Soms kom je idd achteraf pas erachter hoe de impact van dingen is... best maf! Leeds gaat voor zover ik weet nog wel goed! Eén van de twee 1e-keus vakken gaat niet door, maar de ander wel, en ik kan een 2e-keus vak doen. Ik hoop binnenkort definitief bericht te krijgen over mn accommodatie enzo!
Het is al best snel, over minder dan een maand zit ik daar al
![]()
DaD: dat hangt er vanafals jij je daar beter door voelt wel! Maar toch een smak,
hopelijk gaat de opleiding enzo je alles bieden om er weer helemaal bovenop te komen!
Yay eten is klaar
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, wij gaan samen proberen een tegenwicht te bieden aan al die anglisten in dit topic, hè DaD?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat wist ik niet! (maar dat was ook de bedoeling, denk ik
.
Niet meer actief op Fok!
Ik heb twee vervolgopleidingen geflunkt na het VWO. Een LBO en een WO. Knap hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat wist ik niet! (maar dat was ook de bedoeling, denk ik
.
Felferfen? Velverven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:24 schreef Noukjee het volgende:
M'n nieuwe zwarte broek is perfecto gelukt!
Ga morgen die paarse/lavendelblauwe broek toch ook maar verfen! Weet alleen nog niet welke kleur?!
Geniaalheb 'k weer 2 nieuwe broeken! Scheelt een hoop money!
volgens mij lijd ik aan een typ handicap ofzo. Kan wel merken dat ik een jaar geen school heb gehad! Komt wel weer goed, don't worryquote:
Doe je deze nou expres?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef Noukjee het volgende:
en nu ga ik efen een besoekje brengen aan me oma
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg er gezellig keelpijn bij en voel m'n spieren langzaam nog verder opstijven. Fantastisch dus.
Ga er maar een early night van maken denk ik...
oh ik heb ook optimel kokos gehaald van de week (je kan gratis proberen nuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:52 schreef j.t het volgende:
3 tortilla's op, denk dat ik zo nog een kale tortilla neem, das echt lekker! Meneer had genoeg aan 2 ...
Ow, ik bedenk me net dat ik Optimel Kokos had gescoord, na weken wachtenik ga drinken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |