abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 18 augustus 2010 @ 19:35:55 #1
169210 liesje1979
pi_85447277
Omdat de vorige wedstrijd zo leuk was is hier deel 2.
Naar idee van Zquing die in deel 1 ([Wedstrijd] Wegwerpcamera's) met het volgende kwam:

quote:
Op vrijdag 9 april 2010 01:46 schreef zquing het volgende:
Hoi allemaal, hier is nog een notoire filmgebruiker :') En het leek me wel leuk om een wedstrijdje te organiseren.

Idee is als volgt:
Men neme 1 wegwerp camera, schiet die vol met mooie plaatjes en plaatst 't mooiste plaatje op fok. Veel simpeler dan dat kan 't toch niet worden? Camera kost je een eurotje of 5, ontwikkelen gaat voor 2,60 bij de hema en inscannen wil ik wel voor je doen(als je daar zelf niet de mogelijkheid toe hebt.

Wil je meedoen, dan is dat super simpel. Post een foto van jezelf met je wegwerpcamera in dit topic en je kan meedoen, hou 't wel leuk natuurlijk en schiet dan ook echt de foto's met de wegwerpcamera en niet met je SLR/RF/compact. Opsturen van negatieven naar mij kan tot 10mei. Resultaten opsturen kan tot 14mei. Want dan kunnen we en nog de mooie lentedagen meepakken als koningedag en 4en5mei

er is zelfs wel een prijs(beetje afhankelijk van mijn financieele situatie :'), maar denk aan een jaar flickrPRO of mischien zelfs wel een leuke camera(afhankelijk wat ik goedkoop kan scoren)

Iedereen mag meedoen natuurlijk

Nu nog alles op een rijtje
Meedoen kan door 't plaatsen van een foto van jou met een wegwerpcamera, het liefst tussen nu en niet al te lang(ruim voor 't inleveren als 't kan)
Inleveren kan tot 14mei
Iedere vorm van analoge retouchering is toegestaan
* Digitale kleurencorrectie van witbalans is toegestaan

Inscannen wil ik voor je doen(als je zelf daar de mogelijkheid niet voor hebt), negatieven naar me opsturen kan tot 10mei

* als ik moet inscannen graag op de negatieven ook een foto van 't volgende
http://www.ae5d.com/mcc.html
bij voorkeur vanaf iets gecalibreerd(monitor/print) maar vanaf je gewone monitor voldoet ook wel
* ik zou dat sowieso doen voor 't corrigeren van je kleuren

Winnaar wordt bepaald door een stemronde
en hopelijk een leuke prijs voor de winnaar

ps:Doe een beetje origineel met je foto met de wegwerpcamera, schiet een mooi portet of iets dergelijks
Hierop volgde een stemtopic ([stemtopic] Wegwerpcamera wedstrijd.).

De eerste plaats van vorige wedstrijd:

denk je dat je dat beter kan? Of lijkt het je leuk om ook (weer) mee te doen?
Meld je dan nu alvast aan, en sleur de komende weken je wegwerpcamera overal mee naar toe :+

Uit het vorige topic liep wat stroef met betrekking tot de tijdslimiet, ik stel voor dat we 4 weken voor het maken van de foto's nemen en 4 weken voor het ontwikkelen en inscannen enzo?
Dan komen we uit op 6 oktober.

We strijden inmiddels om de eer.
En ik hoop dat Chemiu de telling weer wil doen. :*
Ik denk niet dat Zquing nog wil inscannen :D

Ook is dit een kans voor de mensen die in het vorige topic wel meededen maar hun foto's niet hebben ingeleverd, ze hier mee te laten doen.

Succes, maar vooral veel plezier!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 augustus 2010 @ 19:50:45 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85447773
[Wedstrijd discussietopic] Wegwerpcamera's 2

Hier kan iedereen verder discussiėren. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:36:20 #3
169210 liesje1979
pi_87610158
Inzendingen:

T42

Miendientje

Chemiu

bl0emetjE

liesje1979
  One tough cookie zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:47:59 #4
169210 liesje1979
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo