quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef bl0emetjE het volgende:
Eervolle vermelding: T42
Een eervolle vermelding voor T42. De foto is erg gaaf en vooral smaakvol mysterieus!
Ga je zelf ook nog stemmen?quote:
Kan je ook nog een nummer 4 geven, dan kunnen we je stem meetellen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:07 schreef T42 het volgende:
1 T42 goeie gastal ken ik hem nie
2 liesje1979
3 bl0emetjE
donequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:50 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Kan je ook nog een nummer 4 geven, dan kunnen we je stem meetellen.
Ik vrees dat je iets meer stemmen nog nodig hebt om bloemetje en liesje in te halenquote:
Gefeliciteerd! Terechte winnaar!quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef Chemiu het volgende:
En de eindscore!
1. Liesje (23punten)
2. Bloemetje (21punten)
3. Chemiu (12punten)
4. T42 (7punten)
5. Miendientje (3punten)
Liesje heeft gewonnen![]()
. Haar prijs: waardering en eeuwige roem (
)
[ afbeelding ]
Hihi, tis wel leuk jaquote:
analoog dan apart van wegwerpquote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hihi, tis wel leuk ja
Paar ideetjes:
- Analoge fotografie wedstrijd in het algemeen? (zodat misschien nog meer mensen mee willen doen?)
- Thema? (zodat mensen een doel hebben)
- Ruim de tijd zodat er veel mensen mee kunnen doen? (een heel seizoen lang bijv?)
- Een prijs? (motivatie om mee te doen haha)
- Strakkere opzet zodat alles wat duidelijker is
Ja zoiets, of een wegwerp+bon om hem te laten ontwikkelen oid (bon van de hema bijv).quote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef T42 het volgende:
[..]
analoog dan apart van wegwerp
dus 2 versies;)
prijs wegwerp een wegwerp camera?
analoog een rolletje?
maar dan moet er een sponser komen of deelnemers moetten een klein bedrag geven? bijv 25 tot 50 centquote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ja zoiets, of een wegwerp+bon om hem te laten ontwikkelen oid (bon van de hema bijv).
Zelfs voor analoog, fotorolletje+ontwikkel bon zoiets?
We hadden de laatste keer 5 deelnemers, dan kom je op 2,50.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef T42 het volgende:
[..]
maar dan moet er een sponser kopen of deelnemers moetten een klein bedrag geven? bijv 25 tot 50 cent
das een nieuwe wegwerp cam van de actionquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden de laatste keer 5 deelnemers, dan kom je op 2,50.
Ik wou iets nieuws proberen voor deze keer. Maar opzich is 't wegwerp concept ook wel leukquote:
De wedstrijd tot september laten lopen, is dat een idee (dan is het nog net zomer)? Denk dat max. 3 inzendingen per deelnemer oke is. Een prijs vind ik wel leuk, maar hoeft voor mij niet per se. De eer halen zou ik voldoende vinden, alhoewel een uitvergrote foto van een kiekje dat wél goed gelukt natuulijk wel heel vet is.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:01 schreef bl0emetjE het volgende:
Yeah, ik doe mee! Misschien kunnen we iets leuks opzetten met z'n allen!
- Een langere periode, dus bijv de hele zomer? En dat je bijv 3 inzendingen mag doen, zodat de stemmers wat te kiezen hebben? Of dat je een twee- of drieluik kunt maken als je dat wilt?
- Iets met een prijsje? De winnaar wint een A4 afdruk van zijn/haar foto (dat wil ik best sponsoren!), of een pro abo bij flickr? Of een nieuwe wegwerpcamera? Misschien zijn er ook anderen die ik willen sponsoren/ die leuke prijs ideetjes hebben?
- Nog meer/andere ideetjes van mensen hier?
Ik wil het best wel op mij nemen om het te regelen enzo, iemand die daarbij nog wil helpen ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |