Lebber je goudvis dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat plaatjes om jullie op te vrolijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
En als iedereen even loert in de FB alhier en even notie neemt van de wijze woorden van oude Greys, dan is het hier vast weer snel gezellig. Jullie zijn zo leukHou dat ook gewoon zo.
Grappen, plaatjes, onliners, alles moet kunnen. Maar doseer het nou een beetje zodat het voor anderen ook leesbaar blijft.
Opnegeren, ik krijg hier eerder kotsneigingen van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog wat plaatjes om jullie op te vrolijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whutwhut? Uitgesopt? Nu al?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
Greys, even een belangrijke vraag he.
Heb je al nieuwe lekkere fransmannen?Want ik ben wel een beetje uitgesopt op deze.
Ja, maar jij houd gewoon van mij, en ik van jou!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opnegeren, ik krijg hier eerder kotsneigingen van.
Popje, gedraag je je een beetje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Opnegeren, ik krijg hier eerder kotsneigingen van.
Ik las het net inderdaad en ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
En als iedereen even loert in de FB alhier en even notie neemt van de wijze woorden van oude Greys, dan is het hier vast weer snel gezellig. Jullie zijn zo leukHou dat ook gewoon zo.
Grappen, plaatjes, onliners, alles moet kunnen. Maar doseer het nou een beetje zodat het voor anderen ook leesbaar blijft.
Ik kan je wel aan. Denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje, gedraag je je een beetje?
Of moet ik je over de knie gooien?
TAL Feedbackquote:
FapBaar.quote:
Meldt.quote:
Ja schat ik hou ook van jouquote:
Ik ben ietsjes groter. En een jong bloempje. En iets minder wijs dan jij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en oud. En wijs.
En ik heb tieten. Dus lief zijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en oud. En wijs.
En ik heb tieten. Dus lief zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |