Ja goed idee zijn buurmeisje heeft toch geen fok accountquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
open een topic met daarin veel pics van haar?
Dat vraag ik mij ook af =Oquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk heb je gedaan man.
Lijkt wel heel erg op Schenkstroop dit inderdaad. Wtf.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef chroestjov het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)balkon-na-ruzie.html
Kan hem niet openen hier, wat staat er in?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lijkt wel heel erg op Schenkstroop dit inderdaad. Wtf.
HBO-scholierequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef chroestjov het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)balkon-na-ruzie.html
daden jong.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Noted. zulke adviezen lees ik wel en denk er wel aan. weet nooit zo goed wat daarop te zeggen.
Als je zo denkt kom je er nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jamaar the dude is the dude. Ik ben Schenkstroop. The Dude was Julianne Moore waardig. ik niet
Iedereen kent wel iemand die megaschurft heeft en beide benen mist maar toch doet aan hardrennen in handstand, onder de moedervlekken zit en een liliputter is en zn vlees valt van zn lijf af MAAR heeft tóch een lieve mooie hollandsche (!) vriendin..yeah..... right. eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Draai_kont het volgende:
Schenkstroop ik moet eerlijk zeggen dat ik je zielig vind.
Ik ken een nog lelijker (of ben jij het dieptepunt?) aziaat die klein, dik en onder de moedervlekken zit, en zelfs hij heeft een mooie lieve hollandse vriendin.
Dat zegt dus wat over jou.
Ja, want jij bent inderdaad het zieligst van allemaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Iedereen kent wel iemand die megaschurft heeft en beide benen mist maar toch doet aan hardrennen in handstand, onder de moedervlekken zit en een liliputter is en zn vlees valt van zn lijf af MAAR heeft tóch een lieve mooie hollandsche (!) vriendin..yeah..... right. eerst zien dan geloven.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want jij bent inderdaad het zieligst van allemaal.
De kindertjes in Afrika sterven van de honger, in Pakistan kunnen ze het hoofd niet boven water houden, er leven mensen in oorlogsgebieden, er zijn mensen die de meest ernstige ziektes hebben maar toch heb jij het altijd het slechtst van allemaal, want jij kunt er he-le-maal niks aan doen.
Als je aan jezelf niks kunt doen begin dan eens aan je huis. NIeuwe deurtjes er in, beetje opruimen. Dan doe je eens wat nuttigs ipv je weer een delerium te zuipen en 's nachts weer op FO!K huilen.
Hoe vergaat het liefdesleven jou nu je zelf wel zo "positief" in het leven staat zeussie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De kindertjes in Afrika sterven van de honger, in Pakistan kunnen ze het hoofd niet boven water houden, er leven mensen in oorlogsgebieden, er zijn mensen die de meest ernstige ziektes hebben maar toch heb jij het altijd het slechtst van allemaal, want jij kunt er he-le-maal niks aan doen.
Als je aan jezelf niks kunt doen begin dan eens aan je huis. NIeuwe deurtjes er in, beetje opruimen. Dan doe je eens wat nuttigs ipv je weer een delerium te zuipen en 's nachts weer op FO!K huilen.
Mijn huis is tenminste geen afbraakpand en mensen willen met mij nog wel omgaan. Dat jij niet kunt geloven dat mensen leuk kunnen leven zonder liefde is jouw fout. En tevens bewijst dat jouw kortzichtigheid en je totale gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe vergaat het liefdesleven jou nu je zelf wel zo "positief" in het leven staat zeussie?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
sjongejongejonge. voor een "ex-zieligerd" ben je opeens wel op dreef he Gewoon smijten met beledigingen en anderen proberen klein te maken terwijl je niet eens precies waar je over hebt (gewoon erop los schieten dus), Hoe voelt dat, voelt dat goed om al je frustraties opgekropt omdat fokkers jou vroegah hebben uitgekauwd op anderen te uiten? Wat een kinderachtig jongetje ben je tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn huis is tenminste geen afbraakpand en mensen willen met mij nog wel omgaan. Dat jij niet kunt geloven dat mensen leuk kunnen leven zonder liefde is jouw fout. En tevens bewijst dat jouw kortzichtigheid en je totale gebrek aan inlevingsvermogen.
Kom eens naar Enschede, ik ken een gehandicapte man van 34 (kan alleen zijn rechter vinger en wat spieren in zijn gezicht bewegen) die een vriendin van 17 heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Iedereen kent wel iemand die megaschurft heeft en beide benen mist maar toch doet aan hardrennen in handstand, onder de moedervlekken zit en een liliputter is en zn vlees valt van zn lijf af MAAR heeft tóch een lieve mooie hollandsche (!) vriendin..yeah..... right. eerst zien dan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |