Dat doe je niet in een Schenkstrooptopic, als je weet wat goed voor je is...quote:
Als ze aan het opruimen is, klinkt dat anders (ja ik woon al 3 jaar onder haar)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Gast, ik loop zo vaak te ijsberen.
Dan ben ik aan het bedenken wat ik vandaag aan zal doen, of ik ben aan het bellen.
Misschien was ze wel aan het opruimen, kan ook.
Dat jij dan weer meteen denkt dat ze eenzaam is... *rolleyes*
Ik denk vraag het even.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat doe je niet in een Schenkstrooptopic, als je weet wat goed voor je is...
Niet alles door gelezen, maar nodig haar eens uit om wat te komen drinkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ze aan het opruimen is, klinkt dat anders (ja ik woon al 3 jaar onder haar)
Als ze aan het bellen is hoor ik haar praten tegen iemand die ik niet hoor (ja ook dat weet je wel na 3 jaar)
*rolleyes*
Oh mijn god, doe jij echt niks anders dan dat arme meisje in de gaten houden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ze aan het opruimen is, klinkt dat anders (ja ik woon al 3 jaar onder haar)
Als ze aan het bellen is hoor ik haar praten tegen iemand die ik niet hoor (ja ook dat weet je wel na 3 jaar)
*rolleyes*
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon doen godverdomme, wat heb jij nou te verliezen.
Schaamteloze zelfquote:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh mijn god, doe jij echt niks anders dan dat arme meisje in de gaten houden?
Geen wonder dat ze niet naar buiten durft en eenzaam lijkt.
quote:Nee. Dat buurmeisje is gewoon bang. Ze komt Schenkstroop namelijk elke dag tegen in het trappenhuis of buiten voor de deur. Dan kijkt hij met die ene speciale blik die alleen misvormde Chinezen hebben (derp) naar haar en ziet ze heel langzaam een sliertje kwijl uit zijn mondhoek naar beneden druipen. In zijn gedachten vertelt hij hele verhalen tegen haar maar in werkelijkheid komt er uit dat wat voor zijn mond moet doorgaan een soort oergeluid; "Bwuuuuuuuuuumeineeeeeuke". Dan vlucht ze naar binnen, de mismaakte Aziaat in zijn ellende achterlatend.
Stel je nu eens voor, dat dit je leven is. En de Chinaman woont onder je. ZOU JIJ DAN NIET IJSBEREN, ONDERWIJL JEZELF AFVRAGEND OF JE DE NACHT WEL OVERLEEFT WANT JE LEEST OOK DE FOKS?!?
Ik had het gelezen ja, lag echt in een deuk hier.quote:
Ow dus zoveel betekende mijn huwelijksaanzoek voor je..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
huh wat..
Honeypops in mijn topic! ik slaap lekker vannacht
Als je weet hoe mijn woning ervoor staat dan zou je ook niemand willen uitnodigen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet alles door gelezen, maar nodig haar eens uit om wat te komen drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 17-08-2010 23:05:45 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
er zijn zeker gelijkenissen, maar ik heb wat zachtere trekken. Maar je weet wat er tegenover een foto van mijn koppie staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ps. Honeypop ik wil nogsteeds een fotoje van jou zodat ik dat kan vergelijken met dat van Mary.. Lijk je echt veel op haar of zij op jou?
Nee, zo denk ik alleen over psychopaten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zegt wat over jou he. standaard slecht denken over een anderen. pfff..
ik had wellicht moeten toelichten dat ze niet meer heen en weer loopt. icm dat mogelijke diarre verhaal.. vandaar.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je weet hoe mijn woning ervoor staat dan zou je ook niemand willen uitnodigen.Goed. En nu gelooft echt helemaal NIEMAND meer dat jij geen kloon bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je weet hoe mijn woning ervoor staat dan zou je ook niemand willen uitnodigen.Zoals zo vaak zullen we het maar weer eens zeggen: misschien moet je er eens wat aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees zijn reacties niet maar hij vindt zichzelf dus zo geweldig dattie zichzelf quote ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, lag echt in een deuk hier.
Alsof jij die niet leest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik lees zijn reacties niet maar hij vindt zichzelf dus zo geweldig dattie zichzelf quote ofzo?
pfff. 3x fail.
Jij leest ze wel. Je reageert alleen niet. Dat is omdat je dondersgoed weet dat ik je door heb, trollkloontje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik lees zijn reacties niet maar hij vindt zichzelf dus zo geweldig dattie zichzelf quote ofzo?
pfff. 3x fail.
Ik lees ze inderdaad nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alsof jij die niet leest.
Gewoon doen, heb je weer even een halve seconde lol in je leven!
Yada yada yada, lul d'r maar overheen. Als jij nu net doet alsof je niet leest wat ik post dan zal de rest het ook wel niet lezen toch? Dan komt niemand er ooit achter dat jij een neppe relkloon bent. Tof!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik lees ze inderdaad nietik zie in jouw post een quote dat hij zegt "schaamteloze zelfquote"dat lees ik nog net wel. Echter wat ie heeft gequote en wat ie verder zegt kan mij geen reet schelen want ghij zegt toch geen ene moer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |