Gatver gaat tubgirl dus over sproei.. neh laatmaar. dont wanna know, dont wanna see.quote:
Zo gaat het waarschijnlijk ook echt jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee. Dat buurmeisje is gewoon bang. Ze komt Schenkstroop namelijk elke dag tegen in het trappenhuis of buiten voor de deur. Dan kijkt hij met die ene speciale blik die alleen misvormde Chinezen hebben (derp) naar haar en ziet ze heel langzaam een sliertje kwijl uit zijn mondhoek naar beneden druipen. In zijn gedachten vertelt hij hele verhalen tegen haar maar in werkelijkheid komt er uit dat wat voor zijn mond moet doorgaan een soort oergeluid; "Bwuuuuuuuuuumeineeeeeuke". Dan vlucht ze naar binnen, de mismaakte Aziaat in zijn ellende achterlatend.
Stel je nu eens voor, dat dit je leven is. En de Chinaman woont onder je. ZOU JIJ DAN NIET IJSBEREN, ONDERWIJL JEZELF AFVRAGEND OF JE DE NACHT WEL OVERLEEFT WANT JE LEEST OOK DE FOKS?!?
Nice!quote:
in zijn geval eerder; nee heb je, ja kan je vergeten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:31 schreef DeBassist het volgende:
en daarbij.. ooit gehoord van nee heb je , ja kun je krijgen?
zegt wat over jou he. standaard slecht denken over een anderen. pfff..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh jee,![]()
Uit jouw mond klinkt dat alsof ze nu dood is.
alsnog kan je het proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
in zijn geval eerder; nee heb je, ja kan je vergeten.
Of nog eerder: "blijf uit mijn buurt met je schurftkop vieze stink Chinees" heb je, een mes tussen je ribben kun je krijgen als je nog één woord zegt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
in zijn geval eerder; nee heb je, ja kan je vergeten.
Ik kon me inderdaad geen andere reden bedenken dus daarom dacht ik dat..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:26 schreef fairytalessuck het volgende:
De enige reden om te ijsberen is inderdaad eenzaamheid.
Je hebt helemaal gelijk!
* fobo checkt..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef HoneyPop het volgende:
Had je mij maar niet af moeten wijzen
Gast, ik loop zo vaak te ijsberen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kon me inderdaad geen andere reden bedenken dus daarom dacht ik dat..
Ik wil dr knuffelen ze is zo lief.. eenzaamheid verdient zo'n meisje toch niet? niet geheel onzelfzuchtig ben ik natuurljk ook benieuwd waarom ze dan zo eenzaam is.
mja.. zul je zien, de prakijkt is best zwart wit. Ik zei in mijn op al. ik ben gewoon estehetisch lelijk. ik denk dat de meeste mensen geneigd zijn het liefste aandacht te willen hebben van mooie mensen en niet de lelijkerds. wat heeft zij aan mij? stort ze haar hart uit bij mij, zal dat voor haar gevoel dan echt helpen? ze stort haar hart liever uit bij iemand waarvan zij denkt dat zij er ook wat aan heeft op de lange duur toch? pas dan help je haar. ik kan niks voor dr doen. hoogstens een keer boodschappen voor dr doen als ze ziek is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat je best een kans maakt bij haar. je kunt dan wel lelijk zijn, maar je hebt iig een zorgzame aard aangezien je het meisje, geheel zonder eigen belang, wilt helpen!
huh wat..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef HoneyPop het volgende:
Had je mij maar niet af moeten wijzen
Kan toch ook haast niet andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nu weet ik zeker dat jij een kloon bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |