Je dacht kom laat ik eens een eigen mening hebben vandaag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het helemaal niet op gooien aan laten komen
Ik ga het niet uit proberen, straks zit er eten onder mijn voorhuidjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dronken seks hebben is volgens mij ook niet echt aan te raden.
kots jij altijd na het zuipen danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga het niet uit proberen, straks zit er eten onder mijn voorhuidje
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je dacht kom laat ik eens een eigen mening hebben vandaag?
Nee, ik zuip nietquote:
Beetje jammerquote:
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipenquote:
Laatst had een figuur van 17 bijna de auto van mijn pa ondergekotst..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipen
Vast nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
Kijk ik weer eens brainiac, is het een dik oude afleveringzou er nu nog wat boeiends op tv zijn?
rtl 5 is nu wel iets boeiends lijkt wel.. Nouja, is nu afgelopen volgens mijquote:
Slaaplekkerquote:
Daarom drink ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
drank maakt meer kapot dan me lief is.
Ik lig lekker op bed tv te kijken.. ga zo ook maar pitten denk ik, veel boeiends is er niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
moe omg, ben echt kaaaapot en dat ben ik niet snel en dan moet ik hierna nog een nacht en dan lowlands.![]()
ik ga wel op deze heerlike bank slapen.
Toen ik nog op het VMBO zat en net begon met uitgaan kotste ik altijd na het stappenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipen
Hoi.quote:
Gast ik denk dat ik in mijn hele leven misschien 5x gekotst heb van de drank. En 3x was dat icm wiet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Toen ik nog op het VMBO zat en net begon met uitgaan kotste ik altijd na het stappenIk heb echt van alles ondergekotst; liften, bussen, auto's, lantaarnpalen, brievenbussen, portieken en ontelbare WC's. Soms haalde ik de WC zelfs niet en kwam het er halverwege uit.
Mooie tijden waren dat
Dan, niet als.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom drink ik niet![]()
Straks wordt ik nog erger als ik nu al ben
1x gedaan, samen met wat toen mijn chick was 2 flessen wijn binnen een half uur achterover gewerkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dronken seks hebben is volgens mij ook niet echt aan te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |