Je dacht kom laat ik eens een eigen mening hebben vandaag?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem heb ik het helemaal niet op gooien aan laten komen
Ik ga het niet uit proberen, straks zit er eten onder mijn voorhuidjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dronken seks hebben is volgens mij ook niet echt aan te raden.
kots jij altijd na het zuipen danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga het niet uit proberen, straks zit er eten onder mijn voorhuidje
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je dacht kom laat ik eens een eigen mening hebben vandaag?
Nee, ik zuip nietquote:
Beetje jammerquote:
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipenquote:
Laatst had een figuur van 17 bijna de auto van mijn pa ondergekotst..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipen
Vast nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
Kijk ik weer eens brainiac, is het een dik oude afleveringzou er nu nog wat boeiends op tv zijn?
rtl 5 is nu wel iets boeiends lijkt wel.. Nouja, is nu afgelopen volgens mijquote:
Slaaplekkerquote:
Daarom drink ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
drank maakt meer kapot dan me lief is.
Ik lig lekker op bed tv te kijken.. ga zo ook maar pitten denk ik, veel boeiends is er niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
moe omg, ben echt kaaaapot en dat ben ik niet snel en dan moet ik hierna nog een nacht en dan lowlands.![]()
ik ga wel op deze heerlike bank slapen.
Toen ik nog op het VMBO zat en net begon met uitgaan kotste ik altijd na het stappenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken niemand die na elke keer zuipen altijd nekt hoogstens 14jarigen die net beginnen met zuipen
Hoi.quote:
Gast ik denk dat ik in mijn hele leven misschien 5x gekotst heb van de drank. En 3x was dat icm wiet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Toen ik nog op het VMBO zat en net begon met uitgaan kotste ik altijd na het stappenIk heb echt van alles ondergekotst; liften, bussen, auto's, lantaarnpalen, brievenbussen, portieken en ontelbare WC's. Soms haalde ik de WC zelfs niet en kwam het er halverwege uit.
Mooie tijden waren dat
Dan, niet als.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom drink ik niet![]()
Straks wordt ik nog erger als ik nu al ben
1x gedaan, samen met wat toen mijn chick was 2 flessen wijn binnen een half uur achterover gewerkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dronken seks hebben is volgens mij ook niet echt aan te raden.
mietjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Gast ik denk dat ik in mijn hele leven misschien 5x gekotst heb van de drank. En 3x was dat icm wiet.
Maar misschien ben ik wel heel verstandig ofzo.
Hehehe, VMBOquote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Toen ik nog op het VMBO zat en net begon met uitgaan kotste ik altijd na het stappenIk heb echt van alles ondergekotst; liften, bussen, auto's, lantaarnpalen, brievenbussen, portieken en ontelbare WC's. Soms haalde ik de WC zelfs niet en kwam het er halverwege uit.
Mooie tijden waren dat
Nee, ik zuip geen gore whiskyquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kots jij ook wel eens die gore whiskey uit?
Nee manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |