Ik moet ook naar de tandarts, die teef heeft mijn tand verkracht en nu is mijn tandvlees ontstokenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ze moet ook nog naar de tandarts, is ze ook echt een held in.
Stiekemquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wil je me drugsverslaafd hebben?
Altijd fijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de tandarts, die teef heeft mijn tand verkracht en nu is mijn tandvlees ontstoken
Haha, het gaat best goed samen vaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stiekem![]()
Doelde meer op het vrouwen deel
Johooo! Oooh ik zit echt te twijfelen of ik nu moet gaan slapenquote:
Doe kop of muntquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Johooo! Oooh ik zit echt te twijfelen of ik nu moet gaan slapen
Mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha, het gaat best goed samen vaak.
Je kan altijd nog naar de hoeren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
MooiIk sta voorlopig nog wel droog denk ik
Niet echtquote:
Ik zou me nog liever laten pijpen door een homo dan naar de hoeren te gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je kan altijd nog naar de hoeren.
Nahquote:
Groetjes aan z'n afro!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
la fuente in da housenu feest doeiii
Dat dan ook weer niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik zou me nog liever laten pijpen door een homo dan naar de hoeren te gaan
Ik vond het nog wel zo'n goed ideequote:
Het idee al dat je betaald voor seksquote:
Wat is erger?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Het idee al dat je betaald voor seks
Nouja, het idee dat een homo aan je pik heeft lopen zuigen
Joah, was het normaliter ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel zo'n goed idee
Guzellug Bartjuh.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, was het normaliter ookIk blijf nog ff wakker
Jatooooch!quote:
Dan heb je een dronken figuur geneukt..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:45 schreef Goddelijker het volgende:
Je kan ook gewoon een discotheek ingaan, de eerste de beste straalbezopen slet aanrijden, paar drankjes geven en daarna even een blokje om gaan.
Stiekem gooide je blijven slapen zeker en ben je nu aan het valsspelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, was het normaliter ookIk blijf nog ff wakker
Stiekem heb ik het helemaal niet op gooien aan laten komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stiekem gooide je blijven slapen zeker en ben je nu aan het valsspelen
Dronken seks hebben is volgens mij ook niet echt aan te raden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan heb je een dronken figuur geneukt..
*krijgt beeld voor ogen van meid die over pik heen kotst*
Ik hou het wel bij ff droog staan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |