Al is het al 3-4 jaar geleden gebeurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom je van mstr bent overgegaan naar Goddelijker
Wat lopen die te doen dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haar opa en oma lopen een beetje lullig te doen.
Dan stelt de hemel ook niets voor als je het zo laat pas realiseertquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Al is het al 3-4 jaar geleden gebeurd.
Toen ik nog jong en onschuldig was.
Haar nichtjes een beetje erg voor te trekken, terwijl dat juist niet zou moeten. Maja, niet teveel privédingen hier neergooien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat lopen die te doen dan?
Ouwe lui soms, altijd wat te zeiken
Ik ben pas op vrij late leeftijd onschuldig geworden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan stelt de hemel ook niets voor als je het zo laat pas realiseert![]()
En ik was toen ik jong was alles behalve onschuldig
Moet ze dat met die ouwe lui bespreken.. Voor t zelfde geld is het onbedoeld..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haar nichtjes een beetje erg voor te trekken, terwijl dat juist niet zou moeten. Maja, niet teveel privédingen hier neergooien.
Ahja, ik hoor morgen het hele verhaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet ze dat met die ouwe lui bespreken.. Voor t zelfde geld is het onbedoeld..
Ik was in de 1e en 2e klas echt een kanker irritant kut kotertje al zeg ik het zelf.. Vriend en ik kregen toen we ons raport kregen, wat dus ook onze laatste dag op die school was, te horen dat wij de meest vervelende figuren waren die de decaan in haar hele loopbaan van 30 jaar had tegen gekomenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben pas op vrij late leeftijd onschuldig geworden.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was in de 1e en 2e klas echt een kanker irritant kut kotertje al zeg ik het zelf.. Vriend en ik kregen toen we ons raport kregen, wat dus ook onze laatste dag op die school was, te horen dat wij de meest vervelende figuren waren die de decaan in haar hele loopbaan van 30 jaar had tegen gekomen
Maar misschien bedoel je andere manier van onschuldig zijn
Sterkte alvastquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ahja, ik hoor morgen het hele verhaal.
Dan ben ik nog steeds soort van onschuldig in sommige opzichtenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja.
Onschuldig in de zin van vrouwen, alcohol, seks, drugs etc.
Alsof jij er wat aan kan doen.. desnoods bel je haar nu nog op ofzo, ik was laatst ook om 3 uur 's nachts mijn nest uit gegaan om vervolgens naar zwolle te rijdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Morgen eerst de hele dag werken, dat is wel weer een beetje lullig.
Been there, done that, wanna do it again.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds soort van onschuldig in sommige opzichten
Bart is ook onschuldig (braaf)quote:
Beetje lullig als het je vriendin is hè.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alsof jij er wat aan kan doen.. desnoods bel je haar nu nog op ofzo, ik was laatst ook om 3 uur 's nachts mijn nest uit gegaan om vervolgens naar zwolle te rijden
Gewoon doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Been there, done that, wanna do it again.
Oh echt enorm ja!quote:
Ja dat is waar.. Maja ze gaat er niet dood aan en er zijn ergere dingen in de wereld.. Alleen zal t wel niet zo lekker werken zijn morgen danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beetje lullig als het je vriendin is hè.
Maar ze ligt nu op één oor, dus laat maar lekker liggen.
Goedzo brave Bartquote:
En ze moet ook nog naar de tandarts, is ze ook echt een held in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. Maja ze gaat er niet dood aan en er zijn ergere dingen in de wereld.. Alleen zal t wel niet zo lekker werken zijn morgen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |