Moequote:
Ik koop goede apps wel.. puur om de developers te steunen die echt goede dingen voortbrengenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb de iPod Touch 3G van m'n zusje ook gedaan, fuck spellen en apps kopen.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
kanker, mijn rug doet echt focking pijn
Lang zal hij leiden, lang zal hij lei..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef kanovinnie het volgende:
kanker, mijn rug doet echt focking pijn
Lijden ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Lang zal hij leiden, lang zal hij lei..
Wat heb je gedaan?
ja, niets. Tijdje op de bank gezeten.quote:
Kut dyslexiequote:
Dat heb ik als ik te lang achter de computer zit, dan gaat m'n bovenrug (tussen de schouderbladen in) helemaal vast zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, niets. Tijdje op de bank gezeten.
Whehe, de ma van een vriend lag ook een keer op de bank met haar hoofd zo over de leuning bungelend. Heeft ze geweten toen ze wakker werdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, niets. Tijdje op de bank gezeten.
Heeft weinig te maken met dit verkeerd typen, aangezien het totaal verschillende woorden zijn.quote:
Het wordt pas eng als je op je eigen arm ligt en als je dan wakker wordt dat je arm slaapt en je hem niet meer kan 'controleren' of bewegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, de ma van een vriend lag ook een keer op de bank met haar hoofd zo over de leuning bungelend. Heeft ze geweten toen ze wakker werd
ij of eiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met dit verkeerd typen, aangezien het totaal verschillende woorden zijn.
Ik heb het van onder mijn schouderbladen tot halfverwege mijn rug, maar echt focking irritant. Ik moet gewoon gaan liggen maar wil deze film kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik te lang achter de computer zit, dan gaat m'n bovenrug (tussen de schouderbladen in) helemaal vast zitten.
Heb je het vaker/vaak?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het van onder mijn schouderbladen tot halfverwege mijn rug, maar echt focking irritant. Ik moet gewoon gaan liggen maar wil deze film kijken.
Op veronica.
Vorig jaar zat een meisje bij mij in de klas en die werd een keer wakker en ze kon haar hele lichaam niet meer bewegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het wordt pas eng als je op je eigen arm ligt en als je dan wakker wordt dat je arm slaapt en je hem niet meer kan 'controleren' of bewegen.
Ga liggend tv kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het van onder mijn schouderbladen tot halfverwege mijn rug, maar echt focking irritant. Ik moet gewoon gaan liggen maar wil deze film kijken.
Op veronica.
Wtf. Dan was ze dus nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vorig jaar zat een meisje bij mij in de klas en die werd een keer wakker en ze kon haar hele lichaam niet meer bewegendat lijkt me pas freaky.
Als je maar niet wakker wordt met een zwarte arm
jaquote:
Tijdje laten doen, werkte niet bij mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Keertje even alles op z'n plek laten zetten bij de kraker/chiropractor?
Oke, misschien op je houding letten als je zit tv te kijken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijdje laten doen, werkte niet bij mij.
Of minder lang zo zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oke, misschien op je houding letten als je zit tv te kijken?
Xyzyz, zie de uberklacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
faalhazen die met meisjes van 16 gaan
Das waar. Maar het werkt goed genoeg. Het is nu ook opeens zo erg, meestal heb ik er niet zoveel last van.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, maar dat is niet echt het aanpakken van het probleem.
Nee er was echt wat mis met haar.. Ze heeft haar arm nog steeds deels verlamdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wtf. Dan was ze dus nog niet helemaal wakker.
Nee, dat niet, maar het is een heel raar en eng gevoel.
Ik krijg er vooral last van als ik een paar dagen minder beweeg, doordat ik thuis zit en verder niet veel uitvoer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Maar het werkt goed genoeg. Het is nu ook opeens zo erg, meestal heb ik er niet zoveel last van.
Hersenbloedinkje ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee er was echt wat mis met haar.. Ze heeft haar arm nog steeds deels verlamdMaar kan inderdaad zo zijn dat je half wakker bent ja..
Haha, ik heb wel dat mijn arm of been slaapt soms maar dan kan ik m nog wel gewoon bewegen![]()
Onderkoeld raken is ook een raar gevoel trouwens
Heel soms slapen mijn benen na een lange koude training zo erg dat ik er niet meer kan staan. Zie dan maar is onder de douche te komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee er was echt wat mis met haar.. Ze heeft haar arm nog steeds deels verlamdMaar kan inderdaad zo zijn dat je half wakker bent ja..
Haha, ik heb wel dat mijn arm of been slaapt soms maar dan kan ik m nog wel gewoon bewegen![]()
Onderkoeld raken is ook een raar gevoel trouwens
Whehequote:
Nee, ze weten t nog steeds niet..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hersenbloedinkje ofzo?
Onderkoeld raken doe ik niet aan.
Horen je benen niet warm te zijn na een training?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel soms slapen mijn benen na een lange koude training zo erg dat ik er niet meer kan staan. Zie dan maar is onder de douche te komen
Vertelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand loopt te emo'en op m'n telefoon.
Okeequote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, ze weten t nog steeds niet..
Ik wel 1x
Als je kano in water van 5 graden ligt en je traint anderhalf uur?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Horen je benen niet warm te zijn na een training?
Dit is niet echt grappig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vertelmensen die emo doen zijn altijd grappig
Stiekem ben je nu een lopende dooie dus?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Okee
Ik ben wel één keer me de tering geschrokken, ik fietste door de stromende regen en had m'n handen op een stuk meteen van m'n fiets. Toen sloeg de bliksem vlakbij ergens in en ik voelde zo wat stroom door m'n vinger 'kietelen'.
Vandaar 'Goddelijker'.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Stiekem ben je nu een lopende dooie dus?
Wat is er dan?quote:
Dat verklaard waarom je van mstr bent overgegaan naar Goddelijkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |