er staat in elk geval genoeg ambiance/ambulance op het terreinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Best leuk hoor, bootjes kijken in de baas z'n tijd
[ afbeelding ]
ford f150 aan de grille te zien, als je het plaatje uitvergroot is het duidelijkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
is die pick up een Ford F150 of een Toyota Tundra?
Ik denk een F150.. Ik zal morgen eens kijken..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
is die pick up een Ford F150 of een Toyota Tundra?
wij huren ook regelmatig een Cat shovel 906, om stammen uit het bos te slepen met een bomentang.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik denk een F150.. Ik zal morgen eens kijken..
Er is vanmorgen trouwens een nieuwe CAT shovel aangekomen.. Na 4 uur draaien mocht er al een monteur komen
Jij rijdt onbegrensd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef Iuc het volgende:
Oh ja, Nedeland: te langzaam rijdende vrachtwagens en inhaalverboden
irritant he, overal in het buitenland wordt ik ingehaald als ik 88 rij, en in NL kachel ik iedereeen voorbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Alleen ik kan harder rijden dan 79-82 km/h
Oké, ik weet eerlijk gezegd niet of buitenlandse wagens ook begrensd zijn of niet, vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Alleen ik kan harder rijden dan 79-82 km/h
ik geloof alleen de franse vrachtwagens tot 10 ton niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oké, ik weet eerlijk gezegd niet of buitenlandse wagens ook begrensd zijn of niet, vandaar mijn vraag.
Ik heb tot voor kort pendelwerk gedaan met een 2500, ónbegrensd!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
irritant he, overal in het buitenland wordt ik ingehaald als ik 88 rij, en in NL kachel ik iedereeen voorbij
Maar de rest dus wel volgens jou. Af en toe zie ik nl. wagens rijden die gewoon de 110 aantikken, meestal LT of PL links op de kentekenplaat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ik geloof alleen de franse vrachtwagens tot 10 ton niet.
Laten we het daar idd eens over hebben, er lijkt meer animo voor te zijn.quote:
Zie ik idd ook wel eens maar het merendeel waren toch buitenlanders, vandaar dat ik me afvroeg of die dingen ook begrensd horen te zijn.quote:
jij gaat ook op dat apenland rijden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef RealZeus het volgende:
Zo. Ik moet morgen even naar het uitzendbureau, dan wil ik eerst eens horen wat ik ga verdienen en als me dat naar de zin is dan ga ik volgende week weer met fleurige ruikers naar La douce France.![]()
Eindelijk weer een vrachtwagen onder mijn hol.
Ja, lekker je verbazen over kamikazepiloten in oude Renaults en op motoren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij gaat ook op dat apenland rijden?
Zaterdags wordt voor de internationale chauffeurs onder ons al lastig, en zelfs de zondag is niet altijd veiligquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laten we het daar idd eens over hebben, er lijkt meer animo voor te zijn.
Ik weet niet waar iedereen woont maar er van uitgaande dat dat alle windstreken van Nederland zal zijn stel ik een centrale locatie voor.
Bij een kartcentrum of bowlingbaan of zo, andere suggesties zijn uiteraard welkom!
Dan hebben we nog een datum nodig die de meeste mensen schikt, iedereen tevreden houden gaat toch niet lukken.
Als het makkelijker/overzichtelijker is om dat in een apart topic af te spreken wil ik die best maken.
Jah ok maargoed, 1 Europa toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie ik idd ook wel eens maar het merendeel waren toch buitenlanders, vandaar dat ik me afvroeg of die dingen ook begrensd horen te zijn.
idd lekker stokbroodje scorenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, lekker je verbazen over kamikazepiloten in oude Renaults en op motoren.![]()
Maar wel een goed ontbijt.
Pain au Chocolat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd lekker stokbroodje scoren![]()
Maar rijden kunnen ze idd niet...wel mooie omgeving gezien al.
Afgelopen week mogen overnachten vlak aan de middellandse zee
alles beter dan nederland met zn files...heb nu in 8 weken frankrijk rijden 3x in de file gestaan, voor veen kwartiertjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pain au Chocolat.
Zuid-Frankrijk is wel mooi ja. De vorige keer zat ik steeds in omgeving Toulouse, het zal mij benieuwen waar ik volgende week terecht kom.
Nou, de laatste keer dat in Frankrijk was hadden we na het eten in Chateauroux nog rijuren over. En mijn collega zegt:"Blijven we hier staan of gaan we nog een stukje verder?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
alles beter dan nederland met zn files...heb nu in 8 weken frankrijk rijden 3x in de file gestaan, voor veen kwartiertje
hehe parijs moet je idd met een grote boog omheen, daar is het ALTIJD druk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer dat in Frankrijk was hadden we na het eten in Chateauroux nog rijuren over. En mijn collega zegt:"Blijven we hier staan of gaan we nog een stukje verder?"
"Och, ik heb er nog wel zin in eigenlijk." dus verder.
Komen we voor Parijs in de file door een ongeluk.Dat werd ook geen schijf om in te lijsten.
Neuh. 's Avonds en 's nachts is het wel te doen. Maar overdag moet je er inderdaad niet komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe parijs moet je idd met een grote boog omheen, daar is het ALTIJD druk.
vanmorgen nog vast gestaan door een ongeluk met motorrijder op de B51 richting prum in duitsland
Welterusten en een goede rit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Redbaron het volgende:
Tot 21.00u blijf ik wel uit de buurt van parijs als t ff kan....
nu bedtijd, morgen 7u enschede laden, nog geen 10min rijden
Daarom schreef ik ook: Wat voor de meesten goed uitkomt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zaterdags wordt voor de internationale chauffeurs onder ons al lastig, en zelfs de zondag is niet altijd veilig
Zie je wel? Dachten we al.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Iuc het volgende:
Bij ons gaat het lekker
Zit nu sinds dinsdagmiddag dubbelbemand "omdat ik het nog moet leren" en vanaf dat moment is het alleen maar trappen geweest.
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie je wel? Dachten we al.
Succes iig en hopelijk ben je alsnog een beetje op tijd thuis...
ik heb altijd gedacht dat in reusel alleen boeren woondenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef Anne het volgende:
Wie was het?
http://www.omroepbrabant.(...)en+in+sloot+A50.aspx
Shit..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef RealZeus het volgende:
Als het goed is wordt het vanaf maandagavond weer gevaarlijk op de Belgische en Franse snelwegen, en die kans is heel groot.
Jij ook? Ik ook. Hoor maandag pas hoe laat en hoe lang.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Iuc het volgende:
[..]
Shit..
Hoe weet jij dat ik daar moet gaan rijden dan?
Ik moet maandag vanuit Hannover naar Berlijn om vervolgens via Frankrijk naar Vallobre in Zwitserland te rijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij ook? Ik ook. Hoor maandag pas hoe laat en hoe lang.
Dan denk ik niet dat ik je tegen kom. Ik ga sowieso bij Breda de grens over en dat zal pas laat in de avond zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik moet maandag vanuit Hannover naar Berlijn om vervolgens via Frankrijk naar Vallobre in Zwitserland te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |