Beschuitbollen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:40 schreef The_Hives het volgende:
paar 'beschuitjes' met pindakaas en hagel![]()
zijn niet van die voorverpakte maar van die grote 'verse' weet niet hoe ik het moet omschrijven![]()
wooooooh dat klinkt leggur zeg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:52 schreef DarkElf het volgende:
paddestoelenquiche met zelfgemaakt peterseliedeeg
wat is rauwemelkse stilton nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Broodje ros
Brootje Filet americain met een eitje
Broodje rauwemelkse stilton die een vriendinnetje voor me meenam uit UK
Een engelse blauwschimmelkaas, nogal pittig en romig van smaakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:46 schreef Riann het volgende:
[..]
wat is rauwemelkse stilton nog nooit van gehoord
Als je iemand kent met een Hanos pasje, daar hebben ze ook een hele goede collectie engelse kazenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
zal 'm als we weer 's in de UK zijn gaan halen!
hadden vorige keer Wensleydale cheese met cranberries,héérlijk om bij een wijntje met een vers brood weg te happen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je iemand kent met een Hanos pasje, daar hebben ze ook een hele goede collectie engelse kazen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond ga ik Ribeye steak maken met een saus van stilton en walnoten, daarbij dikke frieten. Vooraf een rucola salade met gebakken jacobsschelpen.
En als toetje zit ik aan Flan Caramel te denken
Niets mis mee toch, zo voor in het weekend? Eet niet iedere dag zo hoor, door de weeks vaak heel eenvoudig vaak zat gewoon brood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef renzell het volgende:
[..]Mai Pietverdriet. Je eet altijd heerlijk hoor, maar naar mijn smaak wel erg veel/vol/vet!
![]()
![]()
![]()
Ik heb heerlijke lasagne (verdi) gemaakt met tomatensaus. Basic. Met gehakt, prei, rode ui, rode paprika, knof, courgette en champs. Daarbij een salade van tomaat, komkommer, basilicum, rode- en bos ui en een goed dressinkje uit een pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |