quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb net een paar koppen thee gehad met twee stukjes nougat en nu ga ik zo koken.
Gestoomde opperdoezen, kort gestoomde sperziebonen die daarna geroerbakt zijn met wat lente-ui, stemgember, knof, wat gembersiroop en geroosterde sesamzaadjes en een schnitzel.
Wat eet jij wel niet op een avond?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zuurkool met rookworst, het is er het weer voor.
Dat was van gisteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wat eet jij wel niet op een avond?
Bovenste laagje lasagne is zo hard als steen
Ik vind het er best smakelijk uit zien hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef vault_tec het volgende:
Sate moet nog in de oven, en bami en nasi moeten nog worden gemaakt <3
rundergehakt balletjes in ketjap
[ afbeelding ]
sate in de marinade
[ afbeelding ]
bonen en kleine garnalen in hete saus
[ afbeelding ]
ik moet echt leren hoe je eten lekker op de foto zet
Denk dat dat wel een succes zou zijn hier, met wat traditioneel gekookte rijst en gesmoorde kouseband. Dank voor de suggestie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:29 schreef vault_tec het volgende:
Sate moet nog in de oven, en bami en nasi moeten nog worden gemaakt <3
rundergehakt balletjes in ketjap
[ afbeelding ]
Ja, foto dan!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
zelfgemaakte pita's (ze zijn mooi!
) en zelfgemaakte falafel
vooraf hadden we een hele maiskolf met wat roomboter en zout uit de oven
ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, foto komt bij de tweede lichting (die uiteraard nu ik zo kijk minder mooi rijst) had m'n mond moeten houden
!
En hoe smaakt het?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. het is toch nog goedgekomen! Ze waren niet echt opgeblazen en dus niet hol, maar heb ze uiteindelijk goed open kunnen snijden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |