Ik zou even de dierenambulance bellen en vragen wat hun idee isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien dat iemand van jullie dit weet, volgens mij zitten er namelijk veel kattenvrienden op het topic:
Wij hebben al een hele tijd last van een wilde kat die hier in de tuin rondloopt, alle katten in de buurt zoekt hij ruzie mee en hij poept altijd in onze tuin. Nu hebben we hem kunnen vangen met een val alleen weten we niet zo goed wat we er het beste mee kunnen doen.
Mijn vader wou met hem een heel eind rijden en dan ergens in het wild loslaten maar ik vroeg me af of je de kat niet aan een asiel kan geven (al zou ik niet weten wat ze er daarmee moeten want dat beestje kijkt super eng uit zijn ogen en is echt wild)
Tips?
Asiel lijkt me wel het beste.. alleen zouden ze hem dan geen spuitje gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien dat iemand van jullie dit weet, volgens mij zitten er namelijk veel kattenvrienden op het topic:
Wij hebben al een hele tijd last van een wilde kat die hier in de tuin rondloopt, alle katten in de buurt zoekt hij ruzie mee en hij poept altijd in onze tuin. Nu hebben we hem kunnen vangen met een val alleen weten we niet zo goed wat we er het beste mee kunnen doen.
Mijn vader wou met hem een heel eind rijden en dan ergens in het wild loslaten maar ik vroeg me af of je de kat niet aan een asiel kan geven (al zou ik niet weten wat ze er daarmee moeten want dat beestje kijkt super eng uit zijn ogen en is echt wild)
Tips?
Joh, wij hebben ook een keer een hond mee naar huis genomen en toen de dierenambulance gebeld. Beest liep ook maar rond te struinen in de vrieskou toen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
hmm jaa maar wat moet ik dan zeggen? 'Mijn vader heeft met een kattenval een kat gevangen en die zit nu in een hokje van 30 bij 50 cm in de tuin.. komen jullie hem halen?
Dan ben ik bang dat ze mn vader meteen ook meenemen haha! (ik was het met die val totaal niet eens maar goed hij wil van die kat af)
Bwhehe, dat zou ik ook niet doen, in de regenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanavond sporten, althans, dat is de bedoeling.. maar ik moet er wel 10 min voor fietsen en als het zo blijft regenen ga ik dus gewoon niet
Je kunt dat inderdaad zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
hmm jaa maar wat moet ik dan zeggen? 'Mijn vader heeft met een kattenval een kat gevangen en die zit nu in een hokje van 30 bij 50 cm in de tuin.. komen jullie hem halen?
Dan ben ik bang dat ze mn vader meteen ook meenemen haha! (ik was het met die val totaal niet eens maar goed hij wil van die kat af)
quote:Kattenverjager nu ¤39,95 Levering uit voorraad.Verjaag met succes katten mbv ultrasoon geluid
Ergens anders uitzetten is of iemand anders met een mogelijk probleem opzadelen, of die kat komt net zo hard terug. Als ze dan toch gaan rijden is een ritje asiel wel zo netjes als je 't mij vraagtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef PartyHardy het volgende:
Grrr al het bovenstaande probeer ik nu mijn ouders ook wijs te maken maar ze luisteren niet..
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Nou ik heb m'n fitnessbuddy afgesmst, no way josé dat ik in dit weer ga fietsen, ook al is het 10 minuten![]()
![]()
van een beetje regen ga je niet dood!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Nou ik heb m'n fitnessbuddy afgesmst, no way josé dat ik in dit weer ga fietsen, ook al is het 10 minuten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |