hoe vet is die!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
die is best tof. Doet me er aan denken dat we een oude staande lamp van hier thuis mee mogen nemen, die is redelijk neutraal.
En peertjes.. ach, je kunt altijd deze nemen![]()
[ afbeelding ]
/einde lampenspam
yes indeedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
past wel bij het weer inderdaad
Oh zelfgemaakte shoarmaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan shoarma eten, hihi.
met zelfgemaakte knoflooksdaus, lekker meuren
Oh nomquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan shoarma eten, hihi.
met zelfgemaakte knoflooksdaus, lekker meuren
Die slippertjes komen uit een of ander cheap winkeltje hier in Arnhem. Ze hebben ze ook in het zwart. Ik kan ze wel opsturen naar je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:00 schreef Lindytje het volgende:Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen
Vriendinnen: 1 BFF en verder een paar kennissen/vrienden. Ook niet zo veel hier
Lampen: Ik zie ineens dat wij echt hele lelijke lampen hebben en dat het me niks kan schelen
Kleren: die grijze slippertjes zijn tof!! Waar komen die vandaan?
Oreobonbons:![]()
![]()
![]()
Swappakketten: OMG!! Wauw!!
Daph: Gefeliciteerd!
Scooter: ik zou hem vanmiddag gaan bestellen, maar durf niet zo goed... in 1x 2000 pleuri uitgeven...Maar ik ga het straks toch maar eens doen
Wat kosten ze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die slippertjes komen uit een of ander cheap winkeltje hier in Arnhem. Ze hebben ze ook in het zwart. Ik kan ze wel opsturen naar je?
En die scooter, als je hem echt nodig hebt zou ik het doen, hij is leuk!
TOF. Waar heb je die slippertjes gehaald?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 goedkope slippertjes, zwarte ben ik niet zo kapot van maar ach voor 7 euro. En die zara broek voor 25 euro en zit als gegoten.
Bij een cheap winkeltje in Arnhem blijkbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
TOF. Waar heb je die slippertjes gehaald?
Gefeliciteerd met contract!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
Scooter woohooo !! Welke??
Vorig jaar ook erg getwijfeld. Maar echt nodig hadden we hem niet... Vriend zou wel altijd met scooter naar werk gaan enzo (auto van 13jaar maar hij rijdt er mee tot ie uit elkaar valt). Uiteindelijk toch niet gedaan...
Als het aan mij lag, hadden we hem wel gekocht. Maar ik wil dan ook altijd alles (zoals nog een macbook en ipad en......)![]()
Vandaag trouwens te horen gekregen dat ik een vast contract krijg *yay for me*
Ik vinnut juist gaaf...Niet de benaming, maar hoe je het hebben wil!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Npmaar tis niet zo leuk meer om drakenhol te horen bij elk deel van je nieuwe huis waar je enthousiast over bent
![]()
Bedoelde jij zo een constructie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond de naam gewoon wel grappig...that's all!quote:
Thnxquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vinnut juist gaaf...Niet de benaming, maar hoe je het hebben wil!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij een cheap winkeltje in Arnhem blijkbaar
Ik zou even de dierenambulance bellen en vragen wat hun idee isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien dat iemand van jullie dit weet, volgens mij zitten er namelijk veel kattenvrienden op het topic:
Wij hebben al een hele tijd last van een wilde kat die hier in de tuin rondloopt, alle katten in de buurt zoekt hij ruzie mee en hij poept altijd in onze tuin. Nu hebben we hem kunnen vangen met een val alleen weten we niet zo goed wat we er het beste mee kunnen doen.
Mijn vader wou met hem een heel eind rijden en dan ergens in het wild loslaten maar ik vroeg me af of je de kat niet aan een asiel kan geven (al zou ik niet weten wat ze er daarmee moeten want dat beestje kijkt super eng uit zijn ogen en is echt wild)
Tips?
Asiel lijkt me wel het beste.. alleen zouden ze hem dan geen spuitje gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef PartyHardy het volgende:
Misschien dat iemand van jullie dit weet, volgens mij zitten er namelijk veel kattenvrienden op het topic:
Wij hebben al een hele tijd last van een wilde kat die hier in de tuin rondloopt, alle katten in de buurt zoekt hij ruzie mee en hij poept altijd in onze tuin. Nu hebben we hem kunnen vangen met een val alleen weten we niet zo goed wat we er het beste mee kunnen doen.
Mijn vader wou met hem een heel eind rijden en dan ergens in het wild loslaten maar ik vroeg me af of je de kat niet aan een asiel kan geven (al zou ik niet weten wat ze er daarmee moeten want dat beestje kijkt super eng uit zijn ogen en is echt wild)
Tips?
Joh, wij hebben ook een keer een hond mee naar huis genomen en toen de dierenambulance gebeld. Beest liep ook maar rond te struinen in de vrieskou toen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
hmm jaa maar wat moet ik dan zeggen? 'Mijn vader heeft met een kattenval een kat gevangen en die zit nu in een hokje van 30 bij 50 cm in de tuin.. komen jullie hem halen?
Dan ben ik bang dat ze mn vader meteen ook meenemen haha! (ik was het met die val totaal niet eens maar goed hij wil van die kat af)
Bwhehe, dat zou ik ook niet doen, in de regenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga vanavond sporten, althans, dat is de bedoeling.. maar ik moet er wel 10 min voor fietsen en als het zo blijft regenen ga ik dus gewoon niet
Je kunt dat inderdaad zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
hmm jaa maar wat moet ik dan zeggen? 'Mijn vader heeft met een kattenval een kat gevangen en die zit nu in een hokje van 30 bij 50 cm in de tuin.. komen jullie hem halen?
Dan ben ik bang dat ze mn vader meteen ook meenemen haha! (ik was het met die val totaal niet eens maar goed hij wil van die kat af)
quote:Kattenverjager nu ¤39,95 Levering uit voorraad.Verjaag met succes katten mbv ultrasoon geluid
Ergens anders uitzetten is of iemand anders met een mogelijk probleem opzadelen, of die kat komt net zo hard terug. Als ze dan toch gaan rijden is een ritje asiel wel zo netjes als je 't mij vraagtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef PartyHardy het volgende:
Grrr al het bovenstaande probeer ik nu mijn ouders ook wijs te maken maar ze luisteren niet..
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Nou ik heb m'n fitnessbuddy afgesmst, no way josé dat ik in dit weer ga fietsen, ook al is het 10 minuten![]()
![]()
van een beetje regen ga je niet dood!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef Diconnected het volgende:
Nou ik heb m'n fitnessbuddy afgesmst, no way josé dat ik in dit weer ga fietsen, ook al is het 10 minuten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |