quote:Dat.Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
AOE 2 blijft de beste en daar zie ik wel wat elementen van in terugkomen dus wie weet wordt het wel wat
AoE 2: Conquerorsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
AOE 2 blijft de beste en daar zie ik wel wat elementen van in terugkomen dus wie weet wordt het wel wat
Ik gok alleen pc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Haque het volgende:
Ik ben best benieuwd, komt dit ook voor de ps3 ofzo of alleen pc?
Nee, want ik heb gelijk.quote:
Dat vind jij. Gaat ons daar niet mee lastig vallen.quote:
Over smaak valt niet te twisten dus ga dit topic er niet mee vol spammen.quote:
Je weet niet wat je mist, qua gameplay heel erg als AoE1 en AoE2. Door de graphics zal het spel tijdloos worden, en dus niet snel verouderen. Ik zal het echt eerst proberen, even dor de zure appel heen bijten, je krijgt er geen spijt van!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:50 schreef Nemephis het volgende:
Ziet er echt niet uit. Te cartoon-achtig. Die troep ga ik niet aanschaffen.
* Nemephis blijft wel AoE II spelen
Ik heb t dan nog niet gespeeld maar het lijkt mij dat je snel aan de graphics went. Ok tenzij t AoE III graphics zijn maar das weer wat anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, qua gameplay heel erg als AoE1 en AoE2. Door de graphics zal het spel tijdloos worden, en dus niet snel verouderen. Ik zal het echt eerst proberen, even dor de zure appel heen bijten, je krijgt er geen spijt van!
Ik heb die ook vandaag gedownload! Echt vet, als je de empire kiest, hoor je dat bekende deuntjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t dan nog niet gespeeld maar het lijkt mij dat je snel aan de graphics went. Ok tenzij t AoE III graphics zijn maar das weer wat anders.Zolang de game play het zelfde is went de rest van zelf.
![]()
![]()
Ik speel nu nog steeds AoE II Star wars edition.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |