Als iemand anders in m'n auto rijd, ben ik ook zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. hij heeft een nieuw lesauto, dus nu is het echt.. "pas op takje", "pas op steentjes", "pas op auto van rechts"![]()
Het is wel begrijpelijk maar soms heb je zoiets van "ik ben niet blind!"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als iemand anders in m'n auto rijd, ben ik ook zo
nee ik ben bloedserieusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Je neemt me in de maling.
Maar er gaat geen belletje rinkelen bij:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Salatrel het volgende:
volgens wikipedia heeft hij een waslijst programma's gedaan voor de publieke omroep. daar kijk ik niet naar
en jurylid bij popstars... daar kijk ik ook niet naar. dan is het toch niet zo gek dat ik hem niet ken
En dan dat hoedje bij Marc-Marie in het wild.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Maraca het volgende:
Godsamme, wat stond die cavia hem eigenlijk verschrikkelijk. Kaal is stukken beter!
neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar er gaat geen belletje rinkelen bij:
[ afbeelding ]
Of anders:
[ afbeelding ]
"Pas op takje"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. hij heeft een nieuw lesauto, dus nu is het echt.. "pas op takje", "pas op steentjes", "pas op auto van rechts"![]()
Heb al gezegd dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor het eerste krasje.. ik wil de tweedequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
"Pas op takje"
-"Oh moet ik die meepakken dan"
"NEE NEE"
-"Te laat"
Ik heb tijdens het lessen geen een krasje gemaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb al gezegd dat ik niet verantwoordelijk wil zijn voor het eerste krasje.. ik wil de tweede
PARDON?! WELK TAKJE?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
"Pas op takje"
-"Oh moet ik die meepakken dan"
"NEE NEE"
-"Te laat"
Ik heb überhaupt nog geen krasje gemaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het lessen geen een krasje gemaakt
Mensen die zelf schade rijdenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Salatrel het volgende:
mensen die schade rijden tijdens rijles
Ik heb überhaupt geen les gehad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen krasje gemaakt
Nu maar hopen dat dat zo blijft na deze post
Dan is het wel bewust hé. Hij weigerde om mij gratis lessen te geven..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Salatrel het volgende:
mensen die schade rijden tijdens rijles
AUTORIJDEN IS DE KEUKEN IS OOK HELEMAAL NIET PRAKTISCHquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen les gehad.
Sinds 1950 is dat ingevoerd.. daarvoor hoefde het inderdaad nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zonder rijbewijs rijden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest zachtjes lachenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
AUTORIJDEN IS DE KEUKEN IS OOK HELEMAAL NIET PRAKTISCH![]()
![]()
![]()
Nou ja, met m'n oude auto reed ik op de parkeerplaats bij Lowlands vorig jaar. Daar hebben ze van die ijzeren pennen in de grond om alles te markeren. De bocht was net te klein voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog geen krasje gemaakt
Nu maar hopen dat dat zo blijft na deze post
Jij gaat met het openbaar vervoerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.quote:
Ja lach maar, ik mag medisch gezien geen autorijden, maar ik kan dus wel altijd zuipen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jij gaat met het openbaar vervoer_!!!
Ik kan ook wel altijd zuipen hoor. Daarna gewoon voorzichtig rijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik mag medisch gezien geen autorijden, maar ik kan dus wel altijd zuipen.
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik mag medisch gezien geen autorijden, maar ik kan dus wel altijd zuipen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan ook wel altijd zuipen hoor. Daarna gewoon voorzichtig rijden.
Roverquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, met m'n oude auto reed ik op de parkeerplaats bij Lowlands vorig jaar. Daar hebben ze van die ijzeren pennen in de grond om alles te markeren. De bocht was net te klein voor mij
Maar dat is best kut. Ben je nu afhankelijk van het Ov.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu een Ford.quote:
Shift deletequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Stephan1237 het volgende:
Ehmm misschien heb ik iets gemist maar wat is er met klaagbaak gebeurd?
Zo'n epedemie gebeurt elke weekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben ik ook ff weg, mis ik weer wat.
Hoeveel bans heb je gehad in totaalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Echt fok weer![]()
Maar wij zijn brave personen toch?
0 , ik heb wel 1 notequote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je gehad in totaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |