Ho ho.. én archiverenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Koffie halen en telefoontjes beantwoorden dus?
Doe eens nietquote:
try and stop me!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. én archiveren![]()
![]()
![]()
[..]
Doe eens niet
Whut?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:02 schreef Salatrel het volgende:
ik lust trouwens met een cappucino
Cappucinoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:02 schreef Salatrel het volgende:
ik lust trouwens met een cappucino
Ik dacht dat je je cappuccino ergens bij wilde hebben... maar "met" moet "wel" zijn dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou koffie halen is toch 1 van je taken. ik denk ik werk je even in
er mag wel een koekje bij hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je cappuccino ergens bij wilde hebben... maar "met" moet "wel" zijn dus
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er mag wel een koekje bij hoorwat goed dat je meedenkt. staat genoteerd voor je functioneringsgesprek
PARDON???quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:37 schreef Maraca het volgende:
Lucky you
Heb zo rijles en dan ga ik maar weer aan mijn presentatie werken..
Sorry, er was toch geen reden om je te confronterenquote:
Je liet me schrikkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sorry, er was toch geen reden om je te confronteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:43 schreef Salatrel het volgende:
in welke regio moet je rijden Maraca?Alleen al om die opmerking zeg ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
om 17:00 ben je wel klaar toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen al om die opmerking zeg ik het niet
Ligt eraan.. als ik veel auto's ram ben ik nog wel even bezig met die formuliertjes enzo ..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
om 17:00 ben je wel klaar toch?
Nee, jij hebt gelukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vast niet in Den Bosch dus kan ik gewoon naar buiten.
Woei!!quote:
ik heb wel een aanrijding gehad tijdens het lessenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als ik veel auto's ram ben ik nog wel even bezig met die formuliertjes enzo ..
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel een aanrijding gehad tijdens het lessen
goed hoor. was niet mijn schuld namelijk. er stond een auto geparkeerd op de weg. ik moest wachten op tegemoetkomend verkeer en stond stil en toen klapte er een neger in een honda civic achterop. die zat niet op te letten en had niet gezien dat ik stil stond en klapte achterop.quote:
Oei een neger achterin. Kreeg je geen klap van die slinger van hem.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed hoor. was niet mijn schuld namelijk. er stond een auto geparkeerd op de weg. ik moest wachten op tegemoetkomend verkeer en stond stil en toen klapte er een neger in een honda civic achterop. die zat niet op te letten en had niet gezien dat ik stil stond en klapte achterop.
gelukkig zat er een trekhaak op de lesauto. die neger zet die honda in zn achteruit en zn voorbumper bleef op de trekhaak hangenmijn instructeur stapt uit en zegt: blijf jij maar even zitten.....
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed hoor. was niet mijn schuld namelijk. er stond een auto geparkeerd op de weg. ik moest wachten op tegemoetkomend verkeer en stond stil en toen klapte er een neger in een honda civic achterop. die zat niet op te letten en had niet gezien dat ik stil stond en klapte achterop.
gelukkig zat er een trekhaak op de lesauto. die neger zet die honda in zn achteruit en zn voorbumper bleef op de trekhaak hangenmijn instructeur stapt uit en zegt: blijf jij maar even zitten.....
En toen stapte jij uit van: PARDON!? PARDON!? WAT BEN JIJ VOOR EEN AUTOMOBILIST?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
DE WETGEVER HEEFT BEPAALT DAT BIJ TEGEMOETKOMEND VERKEER GEWACHT MOET WORDEN TOTDAT DEZE DE GEPARKEERDE AUTO IS GEPASSEERD. ART. 5 (ZOGENAAMD KAPSTOPARTIKEL) VOOR JOU INCL. VERPLICHTE CURSUS DIE 750 EURO KOST.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
En toen stapte jij uit van: PARDON!? PARDON!? WAT BEN JIJ VOOR EEN AUTOMOBILIST?
Had je wel een hippe sjawl om?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
DE WETGEVER HEEFT BEPAALT DAT BIJ TEGEMOETKOMEND VERKEER GEWACHT MOET WORDEN TOTDAT DEZE DE GEPARKEERDE AUTO IS GEPASSEERD. ART. 5 (ZOGENAAMD KAPSTOPARTIKEL) VOOR JOU INCL. VERPLICHTE CURSUS DIE 750 EURO KOST.
die waren nog niet hip in 2004quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had je wel een hippe sjawl om?
Ripoff van Paul de Leeuw's showquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is die zaterdagavondshow op SBS eigenlijk?
bron: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)478/typeofpage=73941quote:Na de succesvolle zaterdagavondprogramma’s van Paul de Leeuw maakt zijn productiehuis speciaal voor SBS 6 een nieuwe zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau in de hoofdrol. Het duo zal op geheel eigen wijze de meest uiteenlopende dromen van mensen in het publiek op een bijzondere, grappige en emotionele manier uit laten komen. Geen droom is te gek voor de twee. Beau en Marc-Marie zetten alles op alles om de verzoeken op een ludieke manier in de studio te realiseren.
Sjezus héquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ripoff van Paul de Leeuw's show
[..]
bron: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)478/typeofpage=73941
WTFquote:
die nichtquote:
Ja, ik snap niet dat ie die niet kent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
die nicht
Marc Marie Huijbregts ofzo
Wil je hem überhaupt kennen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat ie die niet kent.
Ik heb het toch niet over mezelf of wel dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wil je hem überhaupt kennen dan?
waar moet ik die van kennen dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat ie die niet kent.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar moet ik die van kennen dan?
Zelfs ik ken hemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar moet ik die van kennen dan?
De rijinstructeur ook? Anders laat ik André langskomen.quote:
Mwua.. hij heeft een nieuw lesauto, dus nu is het echt.. "pas op takje", "pas op steentjes", "pas op auto van rechts"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De rijinstructeur ook? Anders laat ik André langskomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |