Oh en er staat ook nog een zinnetje van Koos ergens in de scriptie.. toen ging het over wetgeving. De scriptie was bijna 200 blz dus twee geintjes konden wel dacht ik zoquote:
Ik kijk ook wegmisbruikers met ome koos en zijn stoere brilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh en er staat ook nog een zinnetje van Koos ergens in de scriptie.. toen ging het over wetgeving. De scriptie was bijna 200 blz dus twee geintjes konden wel dacht ik zoEn het paste er ook precies bij
Pics or it didn't happen.quote:
Ja hallo, wie maakt er nou foto's van zichzelf tijdens het masturberen?quote:
In KPD doen ze niks anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja hallo, wie maakt er nou foto's van zichzelf tijdens het masturberen?Ik ga niet opnieuw weer doen
Jummiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Iemand cake?Hij is heul lelijk, maar wel lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je het overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Maraca het volgende:
Dit topic heeft 0 volgers die niet gereageerd hebben.
BoehWe hebben geen volgers
*wijst naar Volg topic knopje* We hebben niemand die het topic volgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Met wat voor hAx0rZ heb je die cijfers te pakken gekregenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
*wijst naar Volg topic knopje* We hebben niemand die het topic volgt
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wat voor hAx0rZ heb je die cijfers te pakken gekregen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:08 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er is een 'private' Alberto Stegeman op Linkedin met "bezig voor SBS" en 209 connections.. zou het onze Alberto zijn?
Jij bent gewoon jaloers omdat je geen bazennetwerk hebtquote:
Ik heb hyvesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je geen bazennetwerk hebt![]()
Niehietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Helaas
Maar je draaft misschien ook wel een beetje door met je Alberto obsessie hoor
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
NiehietMaar ik was mijn Linkedin aan het bijwerken en ik vroeg me af of hij er dan ook op zou zitten
Maar had hem sowieso niet toegevoegd
Dus je komt bij mij niet schoonmakenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef Juicyhil het volgende:
Jezus wat een kut werk, dat schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |