Alsnog moet je dan listen 80 in de httpd.conf zetten. iig bij apache onder windows wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik had Listen 80 er staan, maar apache luistert zelf al naar 80
Ligt volgens mij ook aan de distro. Dat is me weleens opgevallen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft er weer andere namen voor. Uiteindelijk kun je het toch includen
Het staat er toch echt niet inquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alsnog moet je dan listen 80 in de httpd.conf zetten. iig bij apache onder windows wel.
Mijne is apache2.conf en ik draai op debianquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ligt volgens mij ook aan de distro. Dat is me weleens opgevallen.
Blijkbaar hoeft het onder Ubuntu dan niet, bij een windows Apache moet dat dan wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het staat er toch echt niet inEn hij doet het prima nu
openSUSEquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijne is apache2.conf en ik draai op debian
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:42 schreef TheKC het volgende:
Dit is trouwens de TV SC niet de DIG SC.
Die is wel baasquote:
quote:
Zometeen, na Tik Takquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Komen er programma's over Apache op tv?
Vast op Discovery of NGC wel eens, maar dat zijn andere Apache's.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Komen er programma's over Apache op tv?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vast op Discovery of NGC wel eens, maar dat zijn andere Apache's.
quote:
Alles in 1 kamer dumpen waar ze toch niet komtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:44 schreef Juicyhil het volgende:
Man, ik moet vanavond als een gek m'n gaan opruimen.![]()
Moeders komt morgen langs
Ja wat je niet ziet dat is er niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles in 1 kamer dumpen waar ze toch niet komt
Ja maar dan kan ik morgen niet slapenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles in 1 kamer dumpen waar ze toch niet komt
Dat hebben ze in Waalwijk ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
In Almere hebben ze zo'n lokale tv-zender. Die heeft vaak zo'n Powerpoint presentatie op staan met reclame en nieuwsberichtenmaar af en toe staat er gewoon echt een messagebox in beeld of dan is die computer aan het rebooten en zie je een windows logo ofzo
exact.. en dan kan je het later op je gemak opruimenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wat je niet ziet dat is er niet.
Alles het raam uit gooien dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik morgen niet slapen
Echt hoe erg kun je falenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hebben ze in Waalwijk ook.
Ik snap het ook niet.quote:
Ik ga daarna direct weg naar Lowlandsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
exact.. en dan kan je het later op je gemak opruimen
Ahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik morgen niet slapen
Van 4 hoog op de spelende kinderen waar ik altijd wakker van wordt, goed idee.quote:
Hehequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
AhAls ik op relatief korte termijn bezoek krijg en het is een rotzooi dan dump ik alles in mijn werkkamer. Daar mag toch niemand komen wegens "vertrouwelijke informatie" die daar ligt..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HeheIk kan ook alles zo laten en zeggen dat m'n stofzuiger kapot is, krijg ik misschien nog een nieuwe
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HeheIk kan ook alles zo laten en zeggen dat m'n stofzuiger kapot is, krijg ik misschien nog een nieuwe
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
In Almere hebben ze zo'n lokale tv-zender. Die heeft vaak zo'n Powerpoint presentatie op staan met reclame en nieuwsberichtenmaar af en toe staat er gewoon echt een messagebox in beeld of dan is die computer aan het rebooten en zie je een windows logo ofzo
Stop een Goatse in je scriptiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Maraca het volgende:
Oeps.. kom er net achter dat de titel van mijn scriptie een U2 nummer isHmm.. hopelijk zien ze die bronvermelding door de vingers
Hij is al ingeleverdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stop een Goatse in je scriptie
Broer stopt Goatse in scriptie
Je hebt er geen Alberto die om het hoekje kijkt ingestopt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is al ingeleverdEn al goedgekeurd, dus ik neem even aan dat mijn medestudente er geen goatse in heeft gestopt
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt er geen Alberto die om het hoekje kijkt ingestopt?
"Ik ben geïnfiltreerd in de scriptie van Maraca, het was kinderlijk eenvoudig, en NIEMAND die MIJ ziet!!"
Hij is goedgekeurd dus geen zorgen meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is al ingeleverdEn al goedgekeurd, dus ik neem even aan dat mijn medestudente er geen goatse in heeft gestopt
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je hebt er geen Alberto die om het hoekje kijkt ingestopt?
"Ik ben geïnfiltreerd in de scriptie van Maraca, het was kinderlijk eenvoudig, en NIEMAND die MIJ ziet!!"
Heldenactiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
NeeWel iets in de trant van "hebben wij ze geconfronteerd"
Oh en er staat ook nog een zinnetje van Koos ergens in de scriptie.. toen ging het over wetgeving. De scriptie was bijna 200 blz dus twee geintjes konden wel dacht ik zoquote:
Ik kijk ook wegmisbruikers met ome koos en zijn stoere brilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh en er staat ook nog een zinnetje van Koos ergens in de scriptie.. toen ging het over wetgeving. De scriptie was bijna 200 blz dus twee geintjes konden wel dacht ik zoEn het paste er ook precies bij
Pics or it didn't happen.quote:
Ja hallo, wie maakt er nou foto's van zichzelf tijdens het masturberen?quote:
In KPD doen ze niks anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja hallo, wie maakt er nou foto's van zichzelf tijdens het masturberen?Ik ga niet opnieuw weer doen
Jummiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Iemand cake?Hij is heul lelijk, maar wel lekker.
![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je het overquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Maraca het volgende:
Dit topic heeft 0 volgers die niet gereageerd hebben.
BoehWe hebben geen volgers
*wijst naar Volg topic knopje* We hebben niemand die het topic volgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Met wat voor hAx0rZ heb je die cijfers te pakken gekregenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
*wijst naar Volg topic knopje* We hebben niemand die het topic volgt
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.phpquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met wat voor hAx0rZ heb je die cijfers te pakken gekregen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:08 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. er is een 'private' Alberto Stegeman op Linkedin met "bezig voor SBS" en 209 connections.. zou het onze Alberto zijn?
Jij bent gewoon jaloers omdat je geen bazennetwerk hebtquote:
Ik heb hyvesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat je geen bazennetwerk hebt![]()
Niehietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Helaas
Maar je draaft misschien ook wel een beetje door met je Alberto obsessie hoor
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
NiehietMaar ik was mijn Linkedin aan het bijwerken en ik vroeg me af of hij er dan ook op zou zitten
Maar had hem sowieso niet toegevoegd
Dus je komt bij mij niet schoonmakenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:42 schreef Juicyhil het volgende:
Jezus wat een kut werk, dat schoonmaken.
Daarvoor hebben we die schoonmaaktool in Windows XP die zichzelf altijd opstart als je schijf vol is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je komt bij mij niet schoonmaken?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we die schoonmaaktool in Windows XP die zichzelf altijd opstart als je schijf vol is.
Ben nog bezigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog werk gevonden trouwens
Het is nog vroeg jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had faal wel gezien hoormaar geen zin om het te quoten
Jaja Caroline, de Postcode Loterij Straatprijs gaan we weer weggeven! Haha!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:37 schreef Salatrel het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
NiehietMaar ik was mijn Linkedin aan het bijwerken en ik vroeg me af of hij er dan ook op zou zitten
Maar had hem sowieso niet toegevoegd
Ik heb beidequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:39 schreef TheKC het volgende:
[..]. Dat is voor mensen die te lui zijn een CV op te stellen.
* Salatrel duimtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb beide
Net terug van een sollicitatiegesprekDuim allemaal even voor me
Dat ik de baan krijg?quote:
Assistent accountantquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb beide
Net terug van een sollicitatiegesprekDuim allemaal even voor me
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
die je dan ook zon sjiek pakje aan