Er staat een duidelijke waarschuwing boven. Je kunt er natuurlijk gewoon voor kiezen het niet te lezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Pas het even aan dan, anders kan je het alsnog makkelijk lezen.
Hoe moeilijk is het om een fucking spoiler te plaatsen? Waarom denk je dat ie er is?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er staat een duidelijke waarschuwing boven. Je kunt er natuurlijk gewoon voor kiezen het niet te lezen.
oeeh gave film lijkt me dat leon thx voor de tip, die ga ik 1 deze dageneven opzoeken!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef DanielleM het volgende:
Léon
[ http://images.art.com/images/-/Leon-Movie-Poster-C10086463.jpeg&t=1]afbeelding ]
Léon is huurmoordenaar en krijgt op een dag de zorg van zijn buurmeisje Mathilda (Natalie Portman). Na enige aarzeling ontfermt hij zich over het meisje en leert haar zelfs de kneepjes van het vak. Ik moest meteen aan Hitgirl en Big Daddy uit Kick-Ass denken!Goeie film!
9
Carts of Darkness
[ afbeelding ]
In Vancouver verzamelen zwervers blikjes en flesjes om aan geld te komen. Ondertussen racen ze met winkelwagentjes de heuvels van Vancouver af. En dat gaat hard! Mooie documentaire!!
8.3
BURN-E
[ http://i650.photobucket.com/albums/uu227/doex2/burn-e.jpg&t=1]afbeelding ]
If BURN-E (a welding robot) had known how much trouble he'd be caused by WALL-E's pursuit of EVE, then he'd have taken the day off. Leuk filmpje van rond de 8 minuten en BURN-E is al net zo schattig als WALL-E!![]()
7.7
moet je zeker doen! oud maar goud!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:10 schreef casper019 het volgende:
[..]
oeeh gave film lijkt me dat leon thx voor de tip, die ga ik 1 deze dageneven opzoeken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb - 7.7
Mijn cijfer- 7.0
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:45 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
moet je zeker doen! oud maar goud!
Btw... vanavond the expendables in de Bios gekeken
The Expendables zijn huurlingen noch geheim agenten. Ze kiezen zelf hun missies en zijn aan niets of niemand gebonden. Ze wagen hun leven niet voor het geld of voor de roem, maar omdat ze hopeloze, gruwelijke toestanden uit de wereld willen helpen. Wanneer de Verenigde Staten en enkele andere landen hen vragen om een corrupte Zuid-Amerikaanse dictator te elimineren die zijn land in een puinhoop heeft veranderd, happen ze toch toe.
wel een leuke actiefilm, maar vond hem wel een beetje moeilijk op gang komen. Dus saai in het begin, maar wel erg vermakkelijk daarna! Verder ook zeer leuke humor erin verwerkt, en het is altijd leuk om zoveel bekende gezichten bij elkaar te zien (al hadden arnold en Bruce een grotere rol verdiend, en zeker Bruce!)Ik had hem zaterdag gezien tijdens de premiere in Deventer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.imdb - 7.7
Mijn cijfer- 7.0
Wat een cliche actiefilm man, ik vond hem echt average.
Script was kut, de gehele entourage van de film was cheap. Nee was niet echt impressed.
Vooral op het laatst, dat paleis, dat zag er zo cheap uit man.
Ik vond hem een behoorlijke flop, vette cast maar ze hadden er zo veel meer uit kunnen halen.
Ik geef hem een 6, omdat er wel wat leuke momenten in zaten.
Gewoon even de wiki lezen. En dan nog es kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef Teteteterek het volgende:
mulholland drive
Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik net 2,5 uur naar heb zitten kijken...
Daarnaast ook niet echt de drang om het uit te pluizen
Je hebt wel een punt, maar aan het einde vond ik hem toch wel een beetje een leuke "actiefilm" worden (daar horen nou ook eenmaal clichés bij vind ik) en vooral ook door de humor en de paar geweldige actie-scenes vind ik dat ie wel een 7 verdient (Dat imdb-cijfer vind ik dan weer wel te ver gaan)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag gezien tijdens de premiere in Deventer.
Wat een cliche actiefilm man, ik vond hem echt average.
Script was kut, de gehele entourage van de film was cheap. Nee was niet echt impressed.
Vooral op het laatst, dat paleis, dat zag er zo cheap uit man.
Ik vond hem een behoorlijke flop, vette cast maar ze hadden er zo veel meer uit kunnen halen.
Ik geef hem een 6, omdat er wel wat leuke momenten in zaten.
Ik vond er niks aan, veel te voorspelbaar, het idee van het verhaal is goed, maar niet goed uitgewerkt.quote:Niemand is veilig voor de pandemie die de gehele mensheid dreigt uit te roeien. Vastbesloten om dit dodelijke virus te overleven, besluiten vier jonge vrienden, Danny (Lou Taylor Pucci), zijn broer Brian (Chris Pine), zijn vriendin Bobby (Piper Perabo) en Danny's goede vriendin Kate (Emily VanCamp) naar een verlaten surfstrand in de Golf van Mexico te rijden. Deze plek brengt bij Danny veel goede herinneringen naar boven en hij is ervan overtuigd dat ze op die plek de beste kans hebben te ontkomen aan het virus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raar trouwens, dat er maar 3 personen op de filmposter staan, terwijl er 4 hoofdpersonen zijn?![]()
Ik had hetzelfde als jouw moeder, ik was ook in slaap gevallen onder de film.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond Inception gezien in de bios..
Wat een vette film![]()
Wel irritant was dat voordat je iets kon bevatten de film in sneltreinvaart doorging, dus je wel op moest blijven letten. Je kon niets echt verwerken.
De pauze was dan ook zeer welkom om alle informatie te verwerken, voordat de missie ''Inception'' echt begon.
Ook irritant was toen de film nog 5 minuten duurde, me moeder me de hele tijd ging wijzen op het feit dat de film bijna afgelopen was en dat ik mijn vest aan moest doen. Zijzelf vond de film slaapverwekkend, alleen had ze aan het begin van de film een slok Monster Energy gehad om te proeven, dus kon ze niet in slaap vallen. Ze ging ook de hele tijd mijn popcorn stelen. Dat droeg niet echt bij aan het begrijpen van de film.
Ik geef de film een 9, alleen de volgende keer kijk ik hem zonder mijn moeder!
Verder: Dom Kop/Cobb![]()
Da's mooi, maar de bedoeling is eigenlijk dat je even zegt wat je van elke film vond.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Che_ het volgende:
Johnny mad dog
Edge of darkness
Ip man 1 & 2
Punisher II
Paeschendalle
Inside ring
The ring 2
Last stop 174
Superhero movie
Max payne
9th company
Fools rush in
Goodfellas (10e keer ofzo)
Snatch ( 6e keer)
Inception in imax
*nog 4 films waarvan ik titel ben vergeten
Al deze films in afgelopen 2 weken
Ik heb in tijden niet zo gelachen om een film. Kortom een aanrader! 7,5/10quote:In 1945 werd in Øksfjord de Duitse bezetter door de lokale bevolking afgeslacht. Ze vluchtten hierna de bergen in, waar ze doodvroren. Jaren later is een groepje vrienden op weg naar een huisje in Øksfjord. Met ski's en een ongelofelijk hoeveelheid bier zijn ze voorbereid op een gezellig weekend. Sara is het best bekend in de bergen. Ze heeft een andere route naar het huisje gekozen, maar niemand kijkt op als zij eerder arriveren dan haar. Misschien zat ze vast door het slechte weer. Niemand vermoedt echter dat ze het slachtoffer zou kunnen zijn van het kwaad dat zich al jaren in de bergen verbergt. Dat verandert al snel wanneer de hut omringd wordt door een bataljon bloeddorstige Duitse zombiesoldaten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |