abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:47:19 #51
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85492717
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

I know. }:|
Pas het even aan dan, anders kan je het alsnog makkelijk lezen.
Bedankt Hans.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 22:55:45 #52
264940 8108139dpths
pi_85493082
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef bascross het volgende:

[..]

Pas het even aan dan, anders kan je het alsnog makkelijk lezen.
Er staat een duidelijke waarschuwing boven. Je kunt er natuurlijk gewoon voor kiezen het niet te lezen. ^O^
pi_85493940
mulholland drive

Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik net 2,5 uur naar heb zitten kijken...

Daarnaast ook niet echt de drang om het uit te pluizen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_85494127
Léon

Léon is huurmoordenaar en krijgt op een dag de zorg van zijn buurmeisje Mathilda (Natalie Portman). Na enige aarzeling ontfermt hij zich over het meisje en leert haar zelfs de kneepjes van het vak. Ik moest meteen aan Hitgirl en Big Daddy uit Kick-Ass denken! :o Goeie film!

9

Carts of Darkness

In Vancouver verzamelen zwervers blikjes en flesjes om aan geld te komen. Ondertussen racen ze met winkelwagentjes de heuvels van Vancouver af. En dat gaat hard! Mooie documentaire!!

8.3

BURN-E

If BURN-E (a welding robot) had known how much trouble he'd be caused by WALL-E's pursuit of EVE, then he'd have taken the day off. Leuk filmpje van rond de 8 minuten en BURN-E is al net zo schattig als WALL-E! O+

7.7
Because simple is bad!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:30:57 #55
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_85494621
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Er staat een duidelijke waarschuwing boven. Je kunt er natuurlijk gewoon voor kiezen het niet te lezen. ^O^
Hoe moeilijk is het om een fucking spoiler te plaatsen? Waarom denk je dat ie er is? :')
Bedankt Hans.
pi_85496142
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef DanielleM het volgende:
Léon

[ http://images.art.com/images/-/Leon-Movie-Poster-C10086463.jpeg&t=1]afbeelding ]

Léon is huurmoordenaar en krijgt op een dag de zorg van zijn buurmeisje Mathilda (Natalie Portman). Na enige aarzeling ontfermt hij zich over het meisje en leert haar zelfs de kneepjes van het vak. Ik moest meteen aan Hitgirl en Big Daddy uit Kick-Ass denken! :o Goeie film!

9

Carts of Darkness

[ afbeelding ]

In Vancouver verzamelen zwervers blikjes en flesjes om aan geld te komen. Ondertussen racen ze met winkelwagentjes de heuvels van Vancouver af. En dat gaat hard! Mooie documentaire!!

8.3

BURN-E

[ http://i650.photobucket.com/albums/uu227/doex2/burn-e.jpg&t=1]afbeelding ]

If BURN-E (a welding robot) had known how much trouble he'd be caused by WALL-E's pursuit of EVE, then he'd have taken the day off. Leuk filmpje van rond de 8 minuten en BURN-E is al net zo schattig als WALL-E! O+

7.7
oeeh gave film lijkt me dat leon thx voor de tip, die ga ik 1 deze dageneven opzoeken!!
pi_85500099
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 00:10 schreef casper019 het volgende:

[..]

oeeh gave film lijkt me dat leon thx voor de tip, die ga ik 1 deze dageneven opzoeken!!
moet je zeker doen! oud maar goud!

Btw... vanavond the expendables in de Bios gekeken

The Expendables zijn huurlingen noch geheim agenten. Ze kiezen zelf hun missies en zijn aan niets of niemand gebonden. Ze wagen hun leven niet voor het geld of voor de roem, maar omdat ze hopeloze, gruwelijke toestanden uit de wereld willen helpen. Wanneer de Verenigde Staten en enkele andere landen hen vragen om een corrupte Zuid-Amerikaanse dictator te elimineren die zijn land in een puinhoop heeft veranderd, happen ze toch toe.

wel een leuke actiefilm, maar vond hem wel een beetje moeilijk op gang komen. Dus saai in het begin, maar wel erg vermakkelijk daarna! Verder ook zeer leuke humor erin verwerkt, en het is altijd leuk om zoveel bekende gezichten bij elkaar te zien (al hadden arnold en Bruce een grotere rol verdiend, en zeker Bruce!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
imdb - 7.7
Mijn cijfer- 7.0
pi_85504621
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 02:45 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

moet je zeker doen! oud maar goud!

Btw... vanavond the expendables in de Bios gekeken

The Expendables zijn huurlingen noch geheim agenten. Ze kiezen zelf hun missies en zijn aan niets of niemand gebonden. Ze wagen hun leven niet voor het geld of voor de roem, maar omdat ze hopeloze, gruwelijke toestanden uit de wereld willen helpen. Wanneer de Verenigde Staten en enkele andere landen hen vragen om een corrupte Zuid-Amerikaanse dictator te elimineren die zijn land in een puinhoop heeft veranderd, happen ze toch toe.

wel een leuke actiefilm, maar vond hem wel een beetje moeilijk op gang komen. Dus saai in het begin, maar wel erg vermakkelijk daarna! Verder ook zeer leuke humor erin verwerkt, en het is altijd leuk om zoveel bekende gezichten bij elkaar te zien (al hadden arnold en Bruce een grotere rol verdiend, en zeker Bruce!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
imdb - 7.7
Mijn cijfer- 7.0
Ik had hem zaterdag gezien tijdens de premiere in Deventer.
Wat een cliche actiefilm man, ik vond hem echt average.
Script was kut, de gehele entourage van de film was cheap. Nee was niet echt impressed.
Vooral op het laatst, dat paleis, dat zag er zo cheap uit man.
Ik vond hem een behoorlijke flop, vette cast maar ze hadden er zo veel meer uit kunnen halen.
Ik geef hem een 6, omdat er wel wat leuke momenten in zaten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:11:54 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_85505121
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:13 schreef Teteteterek het volgende:
mulholland drive

Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik net 2,5 uur naar heb zitten kijken...

Daarnaast ook niet echt de drang om het uit te pluizen
Gewoon even de wiki lezen. En dan nog es kijken.

Ik heb een gekeken, toen was het redelijk duidelijk, doch vaag, toen wiki gelezen. En nu nog ooit een tweede keer kijken.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_85507084

Gisteravond Inception gezien in de bios..
Wat een vette film ^O^
Wel irritant was dat voordat je iets kon bevatten de film in sneltreinvaart doorging, dus je wel op moest blijven letten. Je kon niets echt verwerken.
De pauze was dan ook zeer welkom om alle informatie te verwerken, voordat de missie ''Inception'' echt begon.

Ook irritant was toen de film nog 5 minuten duurde, me moeder me de hele tijd ging wijzen op het feit dat de film bijna afgelopen was en dat ik mijn vest aan moest doen. Zijzelf vond de film slaapverwekkend, alleen had ze aan het begin van de film een slok Monster Energy gehad om te proeven, dus kon ze niet in slaap vallen. Ze ging ook de hele tijd mijn popcorn stelen. Dat droeg niet echt bij aan het begrijpen van de film.

Ik geef de film een 9, alleen de volgende keer kijk ik hem zonder mijn moeder!

Verder: Dom Kop/Cobb :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Klipnap op 20-08-2010 12:32:45 ]
pi_85507792
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik had hem zaterdag gezien tijdens de premiere in Deventer.
Wat een cliche actiefilm man, ik vond hem echt average.
Script was kut, de gehele entourage van de film was cheap. Nee was niet echt impressed.
Vooral op het laatst, dat paleis, dat zag er zo cheap uit man.
Ik vond hem een behoorlijke flop, vette cast maar ze hadden er zo veel meer uit kunnen halen.
Ik geef hem een 6, omdat er wel wat leuke momenten in zaten.
Je hebt wel een punt, maar aan het einde vond ik hem toch wel een beetje een leuke "actiefilm" worden (daar horen nou ook eenmaal clichés bij vind ik) en vooral ook door de humor en de paar geweldige actie-scenes vind ik dat ie wel een 7 verdient (Dat imdb-cijfer vind ik dan weer wel te ver gaan)
pi_85507970
Ghost Ship 2002
Kapitein Murphy en zijn bergingsbemanning verdienen de kost met het lokaliseren, opknappen en naar de wal slepen van verlaten schepen. Als op een dag piloot Ferriman hen attendeert op een vreemd schip dat hij bij de kust van Alaska zag drijven, besluiten ze het schip te onderzoeken. Het oude verroeste schip lijkt verlaten, maar behuist iets onmenselijks. Het team komt er al snel achter dat het spookt op het schip en de bemanningsleden van Murphy's schip vallen een voor een ten prooi aan het kwaad dat op het schip huist.
Had deze film al eens gezien, maar besloot ze uiteindelijk dus een tweede keer te bekijken. Het verhaal en de sfeer zitten wel oké, maar de film was te gewoon. Schrikmomenten waren er haast niet vond ik. Wel lekkere muziek wanneer de film eindigt (Mudvayne O+ ).
6.5
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_85508493
Carriers

quote:
Niemand is veilig voor de pandemie die de gehele mensheid dreigt uit te roeien. Vastbesloten om dit dodelijke virus te overleven, besluiten vier jonge vrienden, Danny (Lou Taylor Pucci), zijn broer Brian (Chris Pine), zijn vriendin Bobby (Piper Perabo) en Danny's goede vriendin Kate (Emily VanCamp) naar een verlaten surfstrand in de Golf van Mexico te rijden. Deze plek brengt bij Danny veel goede herinneringen naar boven en hij is ervan overtuigd dat ze op die plek de beste kans hebben te ontkomen aan het virus.
Ik vond er niks aan, veel te voorspelbaar, het idee van het verhaal is goed, maar niet goed uitgewerkt.

SPOILER
Raar trouwens, dat er maar 3 personen op de filmposter staan, terwijl er 4 hoofdpersonen zijn? :P
pi_85513035
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:11 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond Inception gezien in de bios..
Wat een vette film ^O^
Wel irritant was dat voordat je iets kon bevatten de film in sneltreinvaart doorging, dus je wel op moest blijven letten. Je kon niets echt verwerken.
De pauze was dan ook zeer welkom om alle informatie te verwerken, voordat de missie ''Inception'' echt begon.

Ook irritant was toen de film nog 5 minuten duurde, me moeder me de hele tijd ging wijzen op het feit dat de film bijna afgelopen was en dat ik mijn vest aan moest doen. Zijzelf vond de film slaapverwekkend, alleen had ze aan het begin van de film een slok Monster Energy gehad om te proeven, dus kon ze niet in slaap vallen. Ze ging ook de hele tijd mijn popcorn stelen. Dat droeg niet echt bij aan het begrijpen van de film.

Ik geef de film een 9, alleen de volgende keer kijk ik hem zonder mijn moeder!

Verder: Dom Kop/Cobb :')
Ik had hetzelfde als jouw moeder, ik was ook in slaap gevallen onder de film.
Overhypte kudtfilm!
pi_85515632
Cop Out 2010
Twee ervaren partners van de New York Police Department moeten het opnemen tegen een meedogenloze crimineel in hun jacht op een zeldzaam honkbalkaartje. Voor veteraan Jimmy (Bruce Willis) is het kaartje zijn enige hoop te kunnen betalen voor de aankomende bruiloft van zijn dochter (Michelle Trachtenberg). Hij wordt bij deze bijzondere missie vergezeld door Paul (Tracy Morgan).
Film was wel vermakelijk, maar niets speciaals. Het acteerwerk was nogal overdreven en er ver over.
5.5
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:12:28 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85520179
Ocean's Thirteen
Nauwelijks een verbetering ten opzichte van het eveneens warrige Ocean's Twelve. Ook al wordt een sterrencast dr tegen aangegooid, het wil maar niet boeiend worden. Enkel de funky muziek kon me bekoren. Cijfer: 5

Madagascar
Matigheid troef. De tekenstijl is niet bijzonder mooi, zo hoekig en klinisch. De hoofdrollen (onze grote vriend de zebra en zijn drie medevluchters) zijn ook niet boeiend genoeg. Enkel de pinguins en de aapjes uit de dierentuin kunnen op mijn sympathie rekenen, maar dat waren helaas bijrollen. Totdat de dieren eindelijk aangekomen zijn op Madagascar, gaat het allemaal nog wel, maar daarna kon het verhaaltje me maar weinig schelen. Cijfer: 6

Madagascar: Escape 2 Africa
Van hetzelfde kaliber en niveau als deel 1. De vier ontsnappelingen zoeken hun heil in Afrika en beleven weer een leuk avontuurtje, waar opvallend veel elementen uit The Lion King zijn overgenomen. Het is allemaal maar wat gemakkelijk en de animatie blijft niet denderend. Meer kan ik er niet van maken. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:25:06 #67
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_85521946
Johnny mad dog
Edge of darkness
Ip man 1 & 2
Punisher II
Paeschendalle
Inside ring
The ring 2
Last stop 174
Superhero movie
Max payne
9th company
Fools rush in
Goodfellas (10e keer ofzo)
Snatch ( 6e keer)
Inception in imax
Lord of war
Bad lieutenant
*nog 4 films waarvan ik titel ben vergeten

Al deze films in afgelopen 2 weken
  Moderator vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:26:22 #68
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_85521980
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:25 schreef Che_ het volgende:
Johnny mad dog
Edge of darkness
Ip man 1 & 2
Punisher II
Paeschendalle
Inside ring
The ring 2
Last stop 174
Superhero movie
Max payne
9th company
Fools rush in
Goodfellas (10e keer ofzo)
Snatch ( 6e keer)
Inception in imax
*nog 4 films waarvan ik titel ben vergeten

Al deze films in afgelopen 2 weken
Da's mooi, maar de bedoeling is eigenlijk dat je even zegt wat je van elke film vond. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:35:49 #69
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_85524242
Chocolat
Zoals zo vaak in de films van Lasse Hallström is ook Chocolat wel heel erg braafjes en netjes "binnen de lijntjes" gemaakt. Nooit tijdens de bijna 2 uur wordt je verrast, het kabbelt allemaal net wat te vaak voort.
Het geheel ziet er wel mooi uit met mooie zachte pastel kleuren. Ook een plus punt (of een minpunt, dat is maar hoe je het bekijkt) is dat je er wel heel erg hongerig van wordt. Die chocolade ziet er zeer fijn uit maar verder is het allemaal niet heel spannend.

IMDB Cijfer: 7,3/10
Mijn Cijfer: 6,7/10

Revanche
De internationale doorbraak van Götz Spielmann, het voor een Oscar voor Beste Buitenlandse film genomineerde Revanche, is een mooi en indrukwekkend drama.
Met rustig camera werk en zonder soundtrack maakt hij ons deelgenoot van het relaas van Alex, een ex-gevange die in een bordeel in Wenen werkt en een relatie krijgt met de Oekrainse prostituee Tamara. Hun hoop op een beter leven samen gaat echter niet zoals Alex in gedachten had...

Spielmann`s regie is vastberaden en consequent: hij laat steeds alleen dat zien wat nodig is om het verhaal te vertellen en laat alle overbodige dingen weg, waaronder dus de soundtrack. Eindelijk een regisseur die weet wat hij wilt en (vooral) niet wilt en nodig heeft in z`n film. Dat zien we niet vaak meer.
Hij neemt ook de tijd om het verhaal te vertellen zonder het onnodig lang te rekken.
Zeker een aanrader.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
pi_85530195
Gangsterboys

Tegen beter weten in gekeken, en de film heeft me allerminst verrast. Waarschijnlijk 1 van de slechtste film ooit gemaakt. Over de plot ga ik verder geen woorden over vuil maken.

Mijn cijfer: 1
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_85530882
Dracula Spaanse versie (1931)

Toen Universal zijn alom bekende Dracula met Bela Lugosi maakte (overdag), kon een ander team het 's avonds over nemen met een andere cast voor de spaanse markt. Deze film hanteerd dus hetzelfde script (maar dan in het spaans) en de zelfde sets.

In het begin is 't een vreemde gewaarwording, het is Dracula zoals je de film kent, maar dan met andere acteurs. De acteurs doen zeker niet onder voor de amerikaanse, maar ik kan er maar niet echt aan wennen dat Dracula niet door Bela Lugosi wordt gespeeld.

Wat wel erg opvalt, is dat de productie waarde aanzienlijk hoger is dan die van de amerikaanse. De regisseur levert hier een goede prestatie, er word meer gebruik gemaakt van bewegende en in/uit-zoomende beelden die de op effectieve wijze worden toegepast. Ook lijken de sets soms beter aangekleed.

Al in al is deze film eigenlijk beter dan de alom bekende amerikaanse versie, maar omdat Bela Lugosi er niet in speelt zal deze film toch altijd in de schaduw van zijn amerikaanse broer staan.

Mijn cijfer: 8
(vind je de amerikaanse Dracula goed, dan is deze absoluut een aanrader!!)

[ Bericht 17% gewijzigd door MrSoreto op 20-08-2010 23:46:39 ]
pi_85530953
The Twilight Saga: Eclipse

Verenigde Staten
Mystery / Thriller
124 minuten

geregisseerd door David Slade
met Kristen Stewart, Robert Pattinson en Taylor Lautner

Bella Swan (Kristen Stewart) is wederom omcirkeld met gevaar als Seattle wordt geteisterd door een opeenvolging van geheimzinnige moorden en een kwaadwillige vampier die haar zoektocht naar wraak voortzet. In het midden van dit alles wordt zij gedwongen om tussen haar liefde voor Edward (Robert Pattinson) en haar vriendschap met Jacob (Taylor Lautner) te kiezen - wetend dat haar besluit de potentie heeft om de eeuwige strijd tussen vampier en weerwolf opnieuw aan te wakkeren. Terwijl haar eindexamen snel naderbij komt, wordt Bella geconfronteerd met het belangrijkste besluit van haar leven.

Ik vind eigenlijk alle twilight films op elkaar lijken elke keer zon beetje hetzelfde verhaal, het was daarom ook geen vernieuwende film ofzo... maar toch keek ie lekker weg en heb ik me er mee vermaakt. Daarom geef ik het alsnog een 7
pi_85531133
Ik had laatst deel 2 blijkbaar gedownload, wist ik veel dat er ook nog een deel 1 was, snapte er geen fuck van en na 30 min uitgezet.
pi_85534166
Dead Snow (Død snø)

quote:
In 1945 werd in Øksfjord de Duitse bezetter door de lokale bevolking afgeslacht. Ze vluchtten hierna de bergen in, waar ze doodvroren. Jaren later is een groepje vrienden op weg naar een huisje in Øksfjord. Met ski's en een ongelofelijk hoeveelheid bier zijn ze voorbereid op een gezellig weekend. Sara is het best bekend in de bergen. Ze heeft een andere route naar het huisje gekozen, maar niemand kijkt op als zij eerder arriveren dan haar. Misschien zat ze vast door het slechte weer. Niemand vermoedt echter dat ze het slachtoffer zou kunnen zijn van het kwaad dat zich al jaren in de bergen verbergt. Dat verandert al snel wanneer de hut omringd wordt door een bataljon bloeddorstige Duitse zombiesoldaten...
Ik heb in tijden niet zo gelachen om een film. Kortom een aanrader! 7,5/10

SPOILER
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:31:38 #75
212101 Remco05
Want denken is een keuze.
pi_85534251
The Joneses (2009)

Het perfecte gezin is het perfecte marketing werktuig - dat is de principe dat in deze film gebruikt wordt. De Joneses is een nep familie dat de trend zet en productverkopen omhoog schroeft door er goed uit te zien.

Het concept van de film is verfrissend en leuk om te zien. Echter het plot is voorspelbaar en zoetsappig. Hoe cliche de film verder ook is, de film is goed te kijken omdat het eens wat anderd biedt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')