Haha, de gang is al voor mij gereserveerdquote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooi huis!!!!!!! En die wasbak in de keuken met die kraanWaar heb je die kraan in hemelsnaam vandaan Nog nooit gezien
Mag ik komen logeren?Ik wil graag in de keuken of in de gang slapen
Shutters zouden we inderdaad graag willen, maar het kost zo 200 euro per vierkante meter. En we hebben nogal wat vierkante meters in de ramen zitten.. En daarbij moet alles op maat gemaakt worden, geen enkel raam is gelijk aan een ander raam.quote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zou voor shutters gaan, past hartstikke mooi in het plaatje. Kost wel wat maar dat is het ook áf.
Eén klein puntje van kritiek, ik snap de tegels in de badkamer niet helemaal, al is het wel absoluut mijn smaak maar in dit lieve, oude huis zulke moderne tegels is een beetje jammer...
Daarentegen is de keuken, en verder alles helemaal geweldig!
Dank je! De deur in de keuken heeft nog de originele kleur, hij moet nog geschuurd en geschilderd.quote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef gateway het volgende:
Die lampen in de keuken passen goed in de keuken! Mooie dingenwas me nog niet zo opgevallen toen ik ze in me hand had!
Verder ziet het er goed uitDeur in de keuken ook een nieuw kleurtje zie ik?
o, dan heb ik er niet zo goed op geletquote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Dank je! De deur in de keuken heeft nog de originele kleur, hij moet nog geschuurd en geschilderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |