abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86378485
Wat een prachthuis
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_86378487
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een mooi huis!!!!!!! En die wasbak in de keuken met die kraan _O_ Waar heb je die kraan in hemelsnaam vandaan Nog nooit gezien
Mag ik komen logeren? ;) Ik wil graag in de keuken of in de gang slapen ;)
Haha, de gang is al voor mij gereserveerd :Y De kraan hebben we samen met de rest van de keuken (behalve het fornuis) bij Grando besteld.
pi_86378555
Ik zou voor shutters gaan, past hartstikke mooi in het plaatje. Kost wel wat maar dat is het ook áf.
Eén klein puntje van kritiek, ik snap de tegels in de badkamer niet helemaal, al is het wel absoluut mijn smaak maar in dit lieve, oude huis zulke moderne tegels is een beetje jammer...
Daarentegen is de keuken, en verder alles helemaal geweldig!
pi_86378679
edit: je gaf het zelf al aan.........
toch beetje jammer.
Maar ik smul werkelijk van de rest, ben zelf meer van het strakke maar ook omdat dat bij mijn huis hoort maar ohhhhhhhhh, wat kan ik genieten van zo'n huisje wat verder volkomen in stijl gerenoveerd wordt. Mijn complimenten.
pi_86378912
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik met de badkamer het minst blij ben. We hebben er ook het minste tijd en geld aan besteed omdat de aanbouw op zich al duur genoeg was. Het is gewoon een simpele, nette badkamer. Ik hoop dat het met alles erop en eraan wel wat passender bij het huis wordt. De kranen zijn namelijk ook ouderwets met een nieuwe tint eraan. Voor de wasbak geldt hetzelfde.
pi_86378990
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zou voor shutters gaan, past hartstikke mooi in het plaatje. Kost wel wat maar dat is het ook áf.
Eén klein puntje van kritiek, ik snap de tegels in de badkamer niet helemaal, al is het wel absoluut mijn smaak maar in dit lieve, oude huis zulke moderne tegels is een beetje jammer...
Daarentegen is de keuken, en verder alles helemaal geweldig!
Shutters zouden we inderdaad graag willen, maar het kost zo 200 euro per vierkante meter. En we hebben nogal wat vierkante meters in de ramen zitten.. En daarbij moet alles op maat gemaakt worden, geen enkel raam is gelijk aan een ander raam.

De vouwgordijnen zijn eventueel een optie, maar we lopen er nog niet warm voor.
pi_86381282
Jeetje! Wat was ik jullie lang uit het oog verloren! En wat een prachtige verbouwing! Hoop dat mijn vriend en ik (hij software ontwikkelaar en ik pabo studente -haha-) dit ooit half zo goed kunnen doen!
Ik zou voor de ramen voor gewone gordijnen gaan, maar dan van boven tot onder en kamerbreed. Zodat ze dus als ze open zijn, helemaal in de hoeken hangen. Dan bedekken ze die prachtige kozijnen alleen maar als je toch slaapt. :) Keep up the good work & laat ons lekker meegenieten!
pi_86392871
En van die up en down plissé gordijnen?
pi_86393207
Geen idee hoe die eruit zien, ga ik morgen even googlen. Morgen komen ze de nieuwe ramen plaatsen, spannend!
pi_86393385
Eh het moet eigenlijk top down plissé zijn. Kan je bij Hema bestellen. Nog steeds niet heel goedkoop, maar misschien wel te doen. Ik vind ze erg mooi omdat je mooi gefilterd licht hebt en ze ook van boven naar beneden open kan doen. Ik zie ze veel hier in de straat bij onze oude huisjes en ga ze zelf ook nemen zodra ik geld heb voor dat soort 'luxe' ;-)... Zal even googlen voor mooi plaatje.
  maandag 13 september 2010 @ 19:56:06 #86
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86393511
Wow wat is het snel gegaan met de verbouwing zeg!
T ziet er prachtig uit, die keuken O+
Echt heel erg mooi!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_86393580
Je hebt ze in alle kleuren van de regenboog. Ik vind zelf wit halftransparant mooi, maar je kan bijv. ook lichtgrijs ofzo doen, of een donkere kleur....

Edit: nog een paar...

http://www.devriesinterie(...)pdown_1_Luxaflex.jpg

http://www.schoonewoonwen(...)on=header&pageid=514

http://www.schoonewoonwen(...)on=header&pageid=120

Ok, nu is het idee wel duidelijk denk ik... ;)
pi_86393827
Die hebben de buren ook en we hebben daar al een aantal keer naar staan kijken en ze zijn eventueel ook een optie.
pi_86393939
Ok, doen! Ik vind ze echt mooi...
  maandag 13 september 2010 @ 21:00:09 #90
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_86396763
Die lampen in de keuken passen goed in de keuken! Mooie dingen :) was me nog niet zo opgevallen toen ik ze in me hand had!

Verder ziet het er goed uit :) Deur in de keuken ook een nieuw kleurtje zie ik?
pi_86398157
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef gateway het volgende:
Die lampen in de keuken passen goed in de keuken! Mooie dingen :) was me nog niet zo opgevallen toen ik ze in me hand had!

Verder ziet het er goed uit :) Deur in de keuken ook een nieuw kleurtje zie ik?
Dank je! De deur in de keuken heeft nog de originele kleur, hij moet nog geschuurd en geschilderd.
  maandag 13 september 2010 @ 21:31:46 #92
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_86398512
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef Spikkel01 het volgende:

[..]

Dank je! De deur in de keuken heeft nog de originele kleur, hij moet nog geschuurd en geschilderd.
o, dan heb ik er niet zo goed op gelet :P

mooi ook dat de oven het goed doet :)
pi_86411325
Heb er vannacht nog over nagedacht, maar die top down plissé is niet verduisterend of wel? Dat hebben we in de slaapkamer wel nodig namelijk.
pi_86411528
Allereerst: ik ben nog steeds in O+, wat is het prachtig!

Wij hebben ook plisses boven en beneden, en je kunt ze in alle soorten en maten krijgen, dus ook verduisterend. Ik ben er onwijs blij mee want je kunt ze op allerlei manieren hangen en ze hangen 'in de dag' (dus binnen het kozijn) waardoor het kozijn ook mooi zichtbaar blijft.

Eens kijken of ik nog ergens een plaatje van die van ons heb.

Edit: ja dus, maar niet heel goed te zien. Wij hebben overigens zoals je ziet geen verduisterende plisses want we wilden er overgordijnen bij. Die hangen uiteraard nog steeds niet ;) . Een van de hoofdredenen voor deze gordijnkeuze was ook dat achter alle andere soorten het glas in lood verdwijnt, en dat vonden we echt zonde.
pi_86411994
Mooi geworden! Ben benieuwd hoe de rest wordt!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_86412125
Heeelll mooi!! Lovelove de vloer id gang!
pi_86419827
Ja, zoals TM zegt, heb je ze ook verduisterend. Mooi plaatje ook van jou, TM! O+
pi_86453816
Shutters zijn idd nogal behoorlijk duur maar van de andere kant, als je nu voor alle ramen moet investeren voor raambekleding (die plissees zijn ook niet goedkoop, heb ze zelf ook) is het te overwegen de kosten voor alle mogelijkheden op een rijtje te zetten en op langere termijn te denken.
Anders wellicht op de meest belangrijke ramen (woonkamer/keuken) te investeren in wat je écht graag wilt en de rest wat goedkopers te hangen tot de spaarpot weer wat voller is?
pi_86525705
We gaan vanmiddag orriënteren wat er allemaal mogelijk is en wat het kost. Hebben jullie nog tips voor winkels waar we het best heen kunnen gaan?

De nieuwe ramen zitten er in, de schilder is nu bezig om er glas in te zetten. Ze zijn erg mooi geworden! Als het vanmiddag helemaal af is ga ik foto's maken.
pi_86526479
*O* *O* *O* Heb net even gekeken bij de ramen (schilder is nog bezig, dus wil hem niet te veel lastig vallen) en ze zijn echt práchtig!! Ben helemaal hyper haha, was even vergeten dat we van die prachtig hoge ramen hebben. Niet zo gek aangezien er al maanden houten platen voor zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')