Het moet toch aan mij liggen, maar ik kan het antwoord niet vinden op de vraag waarom ze het hier niet doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:01 schreef Spikkel01 het volgende:
@ Oblivion: Kan ik de foto's ergens anders mee plaatsen zodat je ze wel kunt zien?
maar het wordt 's avonds alweer langer licht, dus het gaat voor het afwerken weer de goede kant opquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef Wijnbo het volgende:
Helaas al een tijdje geen updates, we hebben afgelopen tijd te weinig tijd gehad om echt iets te doen.. 's avonds donker enzo. Op dit moment bezig met:
- Plinten woonkamer afschilderen
- Rotzooi wegwerken in de tuin
- Afmaken bijkeuken (wand glad maken, plafonds, kozijnen)
- En nog heul veul meer kleine pruts dingen.
En wegens bouw-depot-op:
- Werken
- Werken
- Werken
De bbq heeft zeker al een paar keer aangestaan.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
De bbq heeft zeker al een paar keer aangestaan.
Ik zal binnenkort weer wat foto's maken voor een update.
En hoe is het nu, 2 jaar later met dit paleisje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
De bbq heeft zeker al een paar keer aangestaan.
Ik zal binnenkort weer wat foto's maken voor een update.
me2! daarom die megakick!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:08 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo jammer dat dit prachtige verbouwings topic toen zo doodgebloed is !![]()
Al ben ik wel nieuwsgierig naar het resultaat !
ah wijnbo, goed weer even wat van je te horenquote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Wijnbo het volgende:
Jup, inderdaad nogal wat tegenslag gehad op gebied van gezondheid en familie. Gaat nu langzaam de goede kant weer op. Verbouwing heeft echter wel een kleine achterstand(lees: niet veel gebeurd dus). Doen binnenkort update !
Ik hoorde het net van een andere user hier op FOK!; maar wat jullie tweeën overkomen is is inderdaad niet niks zeg !quote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Wijnbo het volgende:
Jup, inderdaad nogal wat tegenslag gehad op gebied van gezondheid en familie. Gaat nu langzaam de goede kant weer op. Verbouwing heeft echter wel een kleine achterstand(lees: niet veel gebeurd dus). Doen binnenkort update !
ik heb na een reactie hier ook het een en ander gelezen.... Pfff niet niks zeg!quote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Wijnbo het volgende:
Gaaf dat je er weer bent, en dat je jullie mooie klustopic weer leven gaat inblazenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Spikkel1 het volgende:
Het gaat met mij de goede kant op. Ben herstellende van de chemotherapie en meer dan hopen dat het nooit terug komt kunnen we nu niet meer doen.
De kat krabt de krullen van de trapquote:
Deed ie dat maar, scheelt mij werkquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Gripper het volgende:
De kat krabt de krullen van de trap
10x snel zeggen
Goed te horen dat het de goede kant opgaat met je! Wat is het mooi geworden! als ik denk aan de stofbende die het was.......quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Spikkel1 het volgende:
Het heeft even geduurd, ik kon niet inloggen, maar nu met een vernieuwde naam dan toch eindelijk een update met foto's.
Het gaat met mij de goede kant op. Ben herstellende van de chemotherapie en meer dan hopen dat het nooit terug komt kunnen we nu niet meer doen.
[ afbeelding ]
De keuken, zoals hij hier ooit al eens gestaan heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuken zoals hij nu is. Alleen de deuren moeten nog steeds afgelakt worden.
[ afbeelding ]
We (Wijnbo vooral) zijn vorige week weer rustig begonnen met klussen. De trap is ons eerste project weer geworden. Wat een enorm werk, er zit een dikke laag lijm en we denken egalisatiemateriaal op. We denken wel dat het uiteindelijk heel mooi gaat worden, dus het is al het werk waard.
[ afbeelding ]
Met af en toe wat hulp van de kat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het toilet zoals hij uiteindelijk geworden is. We zoeken alleen nog een deur die bij de rest van het huis past en de kozijnen moeten nog geverfd worden. Je ziet op deze foto de vloer niet goed, maar ik geloof dat er ooit al een foto van de oude gangvloer die we in de wc gelegd hebben in dit topic heeft gestaan.
[ afbeelding ]
De woonkamer en suite zoals hij hier al heeft gestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kamer aan de straat kant. We zijn op dit moment aan het wachten op luiken die aan de binnenkant voor de ramen komen, die worden met de hand voor ons gemaakt.
Het luik links achterin moet nog geschilderd worden, maar we zijn er nog niet over uit of dat in het wit moet waarmee al het hout geverfd is, of juist in dezelfde kleur als de muur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eetkamer. Hier mist alleen de schouw nog, zoals we hem boven ook hebben staan (zie foto's eerder in dit topic), maar we moeten nog beginnen met het opknappen van die schouw. Verder missen helaas de schuifdeuren nog. Deze willen we er graag binnenkort weer in maken, maar dat is nog een heel karwei.
Verder heb ik geen foto's gemaakt, omdat er niets meer gebeurd is sinds de laatste update.
ja, soms lopen dingen niet zoals je wilt..... Maar hej, je kan er wonen, en zo hoef je je ook niet te vervelen of je af te vragen waar je met je spaargeld heen moetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Spikkel1 het volgende:
Wel een verschilletje idd GatewaySoms probeer ik daar zelf ook even bij stil te staan, hoe het ooit was en wat we allemaal gedaan hebben (en wat we allemaal nog moeten doen )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |