abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85646229
Pffff even veel moeite om nergens op te reageren, houd nu paar dagen aan en voel me steeds gefrustreerder.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:24:03 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85646458
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Rpm1984 het volgende:
Pffff even veel moeite om nergens op te reageren, houd nu paar dagen aan en voel me steeds gefrustreerder.
Wat schrijft ze dan zoal?

Zie het (en ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is) maar als een soort van afkicken, cold turkey welteverstaan. Deze relatie maakte je hartstikke ongelukkig, wat heb je dan ter verliezen?
pi_85647195
Vooral allerlei smsjes van kleine dingen waar ze wat achterzoekt en voor haar gevoel de bevestiging zit van "zie je wel" hij bedriegt met of laat me in de steek. Keer op keer dacht ik dat het ene probleem opgelost was en ze had wat nieuws gevonden om me op te pakken.

Verder heel vaak van ik weet het niet meer ik weet het niet meer, helemaal afkappen durft ze niet, helemaal ervoor gaan ook niet. Heb laatste keer dat ik haar zag vorige week al gezegd dat ik geen vrouw hoeft die 29 is en dan nog weet wat ze wilt.

Ik zal idd gewoon moeten blijven bijten en het verwerken.
pi_85652985
Krijg nu steeds meer mails vanaf haar werk in de trend van: Ik weet dat ik slecht met je omga en schaam me ervoor en je kan beter helemaal van me weg blijven want ik verpest je leven en ik gun je niet zoveel pijn en verdriet om met mij om te moeten gaan.....
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:00:14 #155
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85653220
Goeie tip van d'r zo te lezen. Doe er je voordeel mee.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:03:01 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85653358
Of stuur dr terug:

'Je hebt gelijk. Het beste.'

Dan heb je meteen ruzie. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85653971
Lieve Rpm, ik heb twee tips voor je die ik door schade en schande heb geleerd. Namelijk:

- Iemand die suïcidaal is/was heeft het daar niet over. Die zal niet waarschuwen van tevoren, en die zal er na een poging achteraf ook zeker niet ongevraagd over vertellen. Doen ze dat wel, dan is het niet serieus. Alleen een serieuze schreeuw om aandacht.

- Blokkeer haar telefoonnummer (via je provider, bel de klantenservice). Op je telefoon blokkeren werkt alleen bij gesprekken en niet bij sms. Blokkeer ook al haar emailadressen.

Dat laatste raad ik je echt aan als je rust aan je hoofd wilt. Hoewel ik begrijp dat je dat misschien nog een beetje té rigoureus vindt, aangezien je duidelijk nog wel wat voor haar voelt. Toch is het voor je eigen bestwil. Het enige dat ze dan nog kan doen is aan je deur komen en niet alleen is die drempel hoger, maar ook is dan de situatie een stuk beter handelbaar dan via sms, telefoon of mail omdat je haar recht in de ogen kunt kijken.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_85656191
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok duidelijk, hou ik dat vast.

Ik probeer soms begrijpen wat er in haar omgaat, zij kan er niet meer tegen en word gek van haar angsten dan ga ik weg bij haar zodat ze daar geen last meer van heeft, gaat ze aangeven wat er allemaal mis kan gaan met haar. Ik vond dat zo tegenstrijdig en kan niet volgen wat ze hier nou uit eindelijk mee wilt bereiken.
Ja, dat is dus het probleem. Jij houdt je er nog steeds te veel mee bezig en zij roept gewoon wat zij denkt dat jou gestressed houdt (het hoeft niet eens waar te zijn wat ze zegt daarom).

Gewoon dus niet meer mee bezig houden, zet al je contactmiddelen (mobiel, msn etc) af en wordt desnoods dronken vanavond, zolang je maar niet meer op der reageert. Zolang zij nog denkt dat ze vat op je heeft, zal dit blijven doorgaan.
pi_85656458
blokkeer haar op je telefoon en ook haar email laten blokkeren , zodat ze het contact ook niet meer kan zoeken.
Klinkt radicaal is wel nodig.
pi_85661083
Ok bedankt voor de reacties... ik ben eerlijk in dit topic en daar ben ik nog niet sterk genoeg voor, het was al hele stap de relatie te stoppen voor mij en ik moet even in kleine stapjes afstand nemen.

Krijg net een brief van haar in me mail hoeveel ze om me geeft en van me houd maar ook zich niet fijn voelt met haar problemen en zou willen dat ze er niet waren.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:38:49 #161
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85661168
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok bedankt voor de reacties... ik ben eerlijk in dit topic en daar ben ik nog niet sterk genoeg voor, het was al hele stap de relatie te stoppen voor mij en ik moet even in kleine stapjes afstand nemen.

Krijg net een brief van haar in me mail hoeveel ze om me geeft en van me houd maar ook zich niet fijn voelt met haar problemen en zou willen dat ze er niet waren.
Maar ondertussen geen hulp zoeken....
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:47:06 #162
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_85661609
En blijven manipuleren.....

Wees sterk Rpm1984, gooi die mails ongelezen weg.....echt, ze zal net zolang prikken en zaniken tot ze iets gevonden heeft waar ze je mee raakt.
Zij heeft geen last van liefdesverdriet, zij heeft last van gekwetste trots.....

Sluit je voor haar af, en als je over een maand of 3 het er nog steeds moeilijk mee hebt, kan je dan altijd nog contact met haar op nemen.
Al denk ik zelf dat je over een maand of 3 opgelucht achterom kijkt.en jezelf afvraagt hoe je je zo hebt kunnen laten gebruiken.

Stop met je af te vragen wat je fout hebt gedaan.Dat zijn háár manipulatie-kunsten. Maar dat zie je pas als je er een beetje afstand van hebt genomen.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_85663425
Bedankt voor je reactie, ik heb er echt veel steun aan.

Ik voel me alweer wat beter en heb voor aan komende dagen veel dingen gepland en geregeld staan en paar dagen op bezoek bij wat vrienden in duitsland zodat ik een doel heb om te doen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:55:16 #164
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_85668331
......staan en paar dagen op bezoek bij wat vrienden in duitsland ......

Kijk, dít is dus een heel goed plan!
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_85669261
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef Rpm1984 het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb er echt veel steun aan.

Ik voel me alweer wat beter en heb voor aan komende dagen veel dingen gepland en geregeld staan en paar dagen op bezoek bij wat vrienden in duitsland zodat ik een doel heb om te doen.
Goed plan! *O*

Maar echt, dan moet je haar echt blokkeren. Anders staat heel je mailbox vol als je terugkomt en dan kom je tóch in de verleiding alles te lezen. Dan voel je je pas klote. :{ En bellen/smssen naar een NL nummer als je in het buitenland bent is duur. Als je haar niet wenst te blokkeren, sms dan dat je in het buitenland zit en niet bereikbaar bent. Misschien dat ze het dan laat.. Maar ik zou haar toch blokkeren als ik jou was.
Voorál de mail als je weggaat, al is het maar tijdelijk! Dat kun je altijd nog ongedaan maken. :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:54:30 #166
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85673594
Zet haar mailadres als zijnde spam aan.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85677777
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

.. sms dan dat je in het buitenland zit en niet bereikbaar bent. Misschien dat ze het dan laat..
verkeerde tip natuurlijk, je moet géén contact opnemen, ook niet 'contact gaan opnemen om haar te vertellen dat ze niet moet bellen.'

eerder zou ik overwegen je mobiele telefoon een keertje thuis te laten liggen, zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn om eventjes niet bereikbaar te zijn? eventjes ook 'chillen' van die zucht continue te moeten 'communiceren' kan heerlijk rustgevend zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85677934
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

verkeerde tip natuurlijk, je moet géén contact opnemen, ook niet 'contact gaan opnemen om haar te vertellen dat ze niet moet bellen.'

eerder zou ik overwegen je mobiele telefoon een keertje thuis te laten liggen, zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn om eventjes niet bereikbaar te zijn? eventjes ook 'chillen' van die zucht continue te moeten 'communiceren' kan heerlijk rustgevend zijn.
Ik heb uit de laatste dagen niet begrepen dat hij het nog steeds volhoudt om totaal niet te reageren op haar teksten.
Was ook meer in de trant van: als je dan toch terug moet smssen, zeg dan dat je niet bereikbaar bent omdat bla. Schnappie ;)
pi_85678014
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb uit de laatste dagen niet begrepen dat hij het nog steeds volhoudt om totaal niet te reageren op haar teksten.
dat is ook erg fout ... maar het zou nóg een stap in de verkeerde richting zijn om je niet alleen te laten provoceren tot reacties op haar pogingen die uit te lokken;
maar zelf al pro-actief haar te gaan melden als je een weekendje weg gaat.

met alle respect, maar zie je niet dat je juist dan hard bezig bent te 'capituleren' voor haar terreur ...
en nee, die gestoorde ex-vriendin gaat als hij haar vooraf meld een wekend weg te gaan en 'of ze hem eventjes niet wil bellen' dat écht heus niet doen hoor.... dat kan ik je rustig nu al vertellen: Zulk een melding zal juist het tegendeel uitlokken van waarom jij het hem aanraad.

Waarschijnlijk zou die ex-vriendin dan helemaal over haar toeren raken en gaan beweren 'dat hij een nieuwe dus heeft' en hem nog verder ind e hoek drijven waarin hij zich opeens gaat 'rechtvaardigen.

Goede bedoeling mischien, maar absoluut _niet_ doen, je bereikt er het tegenovergestelde mee.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85684960
Laat me telefoon wel thuis moet me wel lukken.

Ga vanavond na de voetbal me koffer pakken e.d zodat ik beetje zin in krijg even me hoofd leeg te houden.

Zitten nu in de fase dat ze zegt dat het niet meer zal gebeuren, ze zich heel rot voelt en spijt heeft tja...
pi_85686041
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Rpm1984 het volgende:
Laat me telefoon wel thuis moet me wel lukken.

Ga vanavond na de voetbal me koffer pakken e.d zodat ik beetje zin in krijg even me hoofd leeg te houden.

Zitten nu in de fase dat ze zegt dat het niet meer zal gebeuren, ze zich heel rot voelt en spijt heeft tja...
En heb je inmiddels wel al gereageerd op een smsje/telefoontje van haar? Of negeer je haar en blijft ze toch smsen/bellen?
pi_85686355
O nee heb sinds paar dagen niks meer laten horen...Zoals ik al eerder aangaf is het wel heel moelijk voor me en heb ik de neiging soms te denken zou het nu echt anders zijn maar goed.
pi_85686401
advies blijft negeren negeren negeren.
Zelfs al is positief en zegt dat ze nu wel inziet dat het niet werkt, want dat kan ook juist omgekeerde psychologie zijn en zo haar manier weer in je leven te wurmen.

Iemand die in zo'n korte tijd zegt te veranderen moet je gewoon niet geloven, mensen veranderen wel maar niet in zo'n korte tijd.

Voor haar geld elke manier van doen is aandacht trekken en het beste is er niet op in te gaan.
Mijn advies is ook de sms niet lezen en meteen deleten als je ze krijgt.
pi_85686633
Negeren en vol blijven houden, wat iedereen al zegt. Jij bent voor haar niets meer dan een projectiespiegel waar ze haar eigen onzekerheden op kan botvieren.
Ze geeft geen hol om je, anders had ze je echt niet zo gebruikt en gemanipuleerd.

Het gaat niet goed met haar en zo lang ze geen hulp wil zoeken verandert er niets. Jij moet erbuiten blijven, tenzij je echt kapot wil gaan en dat wil je niet. Heb zelfrespect en denk aan de uitputtingsslag die je steeds moet leveren als het om haar gaat.
Dit soort mensen zijn bloedzuigers, daar moet je ver bij uit de buurt blijven.
Heel veel sterkte!
pi_85687963
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
advies blijft negeren negeren negeren.
Zelfs al is positief en zegt dat ze nu wel inziet dat het niet werkt, want dat kan ook juist omgekeerde psychologie zijn en zo haar manier weer in je leven te wurmen.

Iemand die in zo'n korte tijd zegt te veranderen moet je gewoon niet geloven, mensen veranderen wel maar niet in zo'n korte tijd.

Voor haar geld elke manier van doen is aandacht trekken en het beste is er niet op in te gaan.
Mijn advies is ook de sms niet lezen en meteen deleten als je ze krijgt.
Dit. En om het jezelf niet zo moeilijk te maken omdat je alles leest wat ze stuurt: blokkeren. :Y

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef Rpm1984 het volgende:
O nee heb sinds paar dagen niks meer laten horen...Zoals ik al eerder aangaf is het wel heel moelijk voor me en heb ik de neiging soms te denken zou het nu echt anders zijn maar goed.
Goedzo! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')