Wat schrijft ze dan zoal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Rpm1984 het volgende:
Pffff even veel moeite om nergens op te reageren, houd nu paar dagen aan en voel me steeds gefrustreerder.
Ja, dat is dus het probleem. Jij houdt je er nog steeds te veel mee bezig en zij roept gewoon wat zij denkt dat jou gestressed houdt (het hoeft niet eens waar te zijn wat ze zegt daarom).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok duidelijk, hou ik dat vast.
Ik probeer soms begrijpen wat er in haar omgaat, zij kan er niet meer tegen en word gek van haar angsten dan ga ik weg bij haar zodat ze daar geen last meer van heeft, gaat ze aangeven wat er allemaal mis kan gaan met haar. Ik vond dat zo tegenstrijdig en kan niet volgen wat ze hier nou uit eindelijk mee wilt bereiken.
Maar ondertussen geen hulp zoeken....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef Rpm1984 het volgende:
Ok bedankt voor de reacties... ik ben eerlijk in dit topic en daar ben ik nog niet sterk genoeg voor, het was al hele stap de relatie te stoppen voor mij en ik moet even in kleine stapjes afstand nemen.
Krijg net een brief van haar in me mail hoeveel ze om me geeft en van me houd maar ook zich niet fijn voelt met haar problemen en zou willen dat ze er niet waren.
Goed plan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef Rpm1984 het volgende:
Bedankt voor je reactie, ik heb er echt veel steun aan.
Ik voel me alweer wat beter en heb voor aan komende dagen veel dingen gepland en geregeld staan en paar dagen op bezoek bij wat vrienden in duitsland zodat ik een doel heb om te doen.
verkeerde tip natuurlijk, je moet géén contact opnemen, ook niet 'contact gaan opnemen om haar te vertellen dat ze niet moet bellen.'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
.. sms dan dat je in het buitenland zit en niet bereikbaar bent. Misschien dat ze het dan laat..
Ik heb uit de laatste dagen niet begrepen dat hij het nog steeds volhoudt om totaal niet te reageren op haar teksten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
verkeerde tip natuurlijk, je moet géén contact opnemen, ook niet 'contact gaan opnemen om haar te vertellen dat ze niet moet bellen.'
eerder zou ik overwegen je mobiele telefoon een keertje thuis te laten liggen, zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn om eventjes niet bereikbaar te zijn? eventjes ook 'chillen' van die zucht continue te moeten 'communiceren' kan heerlijk rustgevend zijn.
dat is ook erg fout ... maar het zou nóg een stap in de verkeerde richting zijn om je niet alleen te laten provoceren tot reacties op haar pogingen die uit te lokken;quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb uit de laatste dagen niet begrepen dat hij het nog steeds volhoudt om totaal niet te reageren op haar teksten.
En heb je inmiddels wel al gereageerd op een smsje/telefoontje van haar? Of negeer je haar en blijft ze toch smsen/bellen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef Rpm1984 het volgende:
Laat me telefoon wel thuis moet me wel lukken.
Ga vanavond na de voetbal me koffer pakken e.d zodat ik beetje zin in krijg even me hoofd leeg te houden.
Zitten nu in de fase dat ze zegt dat het niet meer zal gebeuren, ze zich heel rot voelt en spijt heeft tja...
Dit. En om het jezelf niet zo moeilijk te maken omdat je alles leest wat ze stuurt: blokkeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef formerjellybean het volgende:
advies blijft negeren negeren negeren.
Zelfs al is positief en zegt dat ze nu wel inziet dat het niet werkt, want dat kan ook juist omgekeerde psychologie zijn en zo haar manier weer in je leven te wurmen.
Iemand die in zo'n korte tijd zegt te veranderen moet je gewoon niet geloven, mensen veranderen wel maar niet in zo'n korte tijd.
Voor haar geld elke manier van doen is aandacht trekken en het beste is er niet op in te gaan.
Mijn advies is ook de sms niet lezen en meteen deleten als je ze krijgt.
Goedzo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef Rpm1984 het volgende:
O nee heb sinds paar dagen niks meer laten horen...Zoals ik al eerder aangaf is het wel heel moelijk voor me en heb ik de neiging soms te denken zou het nu echt anders zijn maar goed.
De slachtofferrol past haar als gegoten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef Rpm1984 het volgende:
Krijg nu steeds meer mails vanaf haar werk in de trend van: Ik weet dat ik slecht met je omga en schaam me ervoor en je kan beter helemaal van me weg blijven want ik verpest je leven en ik gun je niet zoveel pijn en verdriet om met mij om te moeten gaan.....
Hou vol Rpm!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef Rpm1984 het volgende:
O nee heb sinds paar dagen niks meer laten horen...Zoals ik al eerder aangaf is het wel heel moelijk voor me en heb ik de neiging soms te denken zou het nu echt anders zijn maar goed.
Dit moet je echt doen Rpm1984, ze zal nl. idd net zolang doorgaan totdat je reageert en dan is het hek van de dam... Heb in een soortgelijke situatie gezeten, negeren is in dit geval (ook al is het moeilijk) de enige manier om er van los te komen. Het kan soms nog wel lange tijd na ijlen (in mijn geval maanden...) maar achteraf zal het voelen als een opluchtingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:18 schreef KarinJ. het volgende:
...
Ongelezen weggooien/blokkeren is beter, dan maak je het jezelf niet moeilijker dan t al is.
Ff een paar daagjes weg is n goed plan, maar daarna NIET, ik herhaal NIET al haar berichten gaan zitten lezen.....WEGGOOIEN die troep, zie t maar als spam.
Dan weet je het antwoord al gewoon doen en door blijven en ook echt de dingen niet meer lezen , is ook beter voor je gemoedstoestand.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef Rpm1984 het volgende:
Iedereen weer bedankt, Ik probeer het... Lukt nog steeds, vooral dankzij dit topic waar ik soms me verhaal in kwijt kan.
Waarom moet ze toch zo doen als ze zelf degene is die er niet tegen kan en mee om kan gaan. Je zou zeggen dat het voor haar ook een opluchting is maar goed mijn gedachte zijn nog steeds niet helemaal helder, ze zegt steeds maar ja hoe meer je me negeert hoe beter ik me best ga doen tja....
Ik denk ook wel dat het ermee te maken heeft dat ze nogal extreem reageert en dat je daardoor niet weet wat te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:47 schreef Rpm1984 het volgende:
Bedankt.
Probeer ik ook, dat is ook de reden dat ik wat dingen ga ondernemen e.d
Het zal wel gewoon zijn omdat het allemaal zo vers is, diep van binnen weet ik ook wel dat dit het beste is voor mij.
Ze kan er niet tegen dat ze de controle over jou en jouw aandacht kwijt is. Dat is alles.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef Rpm1984 het volgende:
Dat kan ik nog wel plaatsen dat ze het rot vind, maar zij was degene die er niet mee om kon gaan om mij weinig te zien en dan zo bang was wat ik aan het doen was.
Als ik nou degene was dan kan ik snappen dat iemand zo doet van ja ik wil je niet kwijt etc, zou ik het wat logischer vinden.
Maar begin langzaam het gevoel te hebben dat het toch nooit goed is voor haar wat ik ook doe ziet ze altijd wel een probleem, probeer dat in me hoofd ook maar te herhalen.
quote:Ook al zullen sommige het niet met me eens zijn, ik denk inderdaad ook dat niet iedereen geschikt is voor een relatie.Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef Rpm1984 het volgende:
Ik denk achteraf dat de rust voor haar nu beter is, deze personen kunnen niet met relaties omgaan en als ik nadenk over het gedrag en de dingen die ze deed in de vorm van controleren e.d zal dit in de toekomst opnieuw mis gaan als er iemand komt waar ze om gaat geven.
Een van haar laatste reacties was, ik ben blij nu niks meer te hebben om me druk over te maken.
Ik heb toen maar netjes gereageerd dat ik daar blij om was dat ze zich goed voelde en we verder elkaar maar met rust moesten laten. Ik kan me voor haar ook voorstellen dat een relatie zwaar is en niet positief als je voordurend zo druk en onzeker voelt en zo bang. Misschien is alleen zijn voor zo iemand wel het beste.
quote:Als je BPS hebt, kun je moeilijk je emoties onder bedwang houden. Daar heb je toch wel een tijd therapie voor nodig. Overigens wil ik niet gelijk aangeven dat jouw ex ook BPS heeftOp zondag 31 oktober 2010 11:55 schreef Rpm1984 het volgende:
Zit wat in, enigste mensen die met zo iemand een relatie kunnen hebben zijn mensen die zelf ook de emotie kunnen schakelen en gebruiken hoe hun het uitkomt en die geen stabiliteit willen.
Meeste "bizarre" aan dit soort personen is dat het contrast zo groot is tussen: lief, verlegen en een vrouw die echt geen pijn moet doen en nooit in de steek moet laten etc naar iemand die zelf alles uitschakeld en er ineens totaal niets meer van de andere "kant" over is. Andersom geld dit net zo, ik denk dat daarom voor veel mensen de nasleep zo groot is. Je kan je ex niet plaatsen als 1 iemand en je gedachte blijven maar op en neer schieten van missen van haar ene kant naar pijn voelen bij haar andere kant.
quote:Maar blijkbaar was ze wel aantrekkelijk genoeg om er ooit een relatie mee te beginnen.Op dinsdag 2 november 2010 11:43 schreef goofy_goober het volgende:
Dit soort vrouwen kunnen zo makkelijk omschakelen omdat ze een aardige muur hebben gebouwd, een muur waar ze al van kinds af aan aan bouwen. Zodra ze merken dat het niet gaat zoals zij willen zetten ze die knop om en veranderen ze in een ijskonijn. Alles wat je zegt tegen haar wordt terug gekaatst. Maakt niet uit welke lieve dingen je allemaal zegt. Ik heb me dikwijls afgevraagd of deze vrouwen uberhaupt hun ware ik wel eens laten zien, of dat alles een act is. Ik kom mijn 'ex' nog wel eens tegen op ander forum (ze is immers vrij aanwezig daar) en als ik haar gdrag zo observeer dan is ze weer bezig met de act waarmee ze mij toendertijd ook mee in haar val heeft gelokt. Maar ja, met die toneelstuk-vraag kun je je maar beter niet bezig houden, want dat is zonde van je tijd en een sluitend antwoord zul je nooit krijgen. Ze zijn zoals bloedzuigers: ze zuigen al je energie uit je en zodra je leeg bent laten ze je los en gaan ze naar de volgende.
En vrouwen in haar leeftijdscategoorie die elke dag van 's ochtends tot 's nachts op forums rondhangen vertrouw ik sowieso niet meer. Daar moet wel iets mis mee zijn, als je je voldoening, drang naar aandacht en goedkeuring moet zoeken op het internet.
Als ik wist wat ik nu weet was ik er nooit aan begonnen. Toen ik wat begon met haar was ik niet echt op de hoogte van BPS, NPS en persoonlijkheidsstoornissen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was ze wel aantrekkelijk genoeg om er ooit een relatie mee te beginnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |